Archief - "Supervolcano" docudrama - Canvas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
zondag is het tweede deel, donderdag was een docu, lees de thread anders eens door ;)

Mr. Jack!

Legacy Member
zondag is het 2de deel van Supervolcano. Donderdag was het gewoon iets over yellowstone zelf.

steckie

Legacy Member
Time^- zei:
alsof wij da nog gaan meemaken, iedereen spreekt constant over tijdspannes van 2000-40000 jaar, wij leven er amper 80...


zo dingen zijn echt ni iets om u druk over te maken ze

ze zeiden dat er een uitbarsting is om de ongeveer 600 000 jaar en dat de laatste 640 000 jaar geleden was
je beseft toch dat ze misschien wel spreken over tijdsspannes van 1000den jaren, maar dat het ooit toch zal moeten gebeuren
het kan in ons leven zijn, het kan over 10 000 jaar zijn
ooit moet het gebeuren en het kan net zo goed morgen zijn

Malice3

Legacy Member
trouwens, yellowstone is in de VSA. Wij echter, wonen niet in de VSA.
Where's the problem at?

prozackx

Legacy Member
die stofwolk kan de aarde voor een paar jaar donker maken ofzo dacht ik ...

Wover

Legacy Member
prozackx zei:
die stofwolk kan de aarde voor een paar jaar donker maken ofzo dacht ik ...
film is 100* het "worst case scenario" dus imo zal het hoogstens heel de vs verwoesten

look at us care :unsure:

ok, de economie zal instorten, maar omdat de vs weinig importeert, zal het effect na 5j ongeveer weggewerkt zijn, me dunkt...

ik stel voor om een bom te droppen op yellowstone :p

[/zwam] :p

hatetn

Legacy Member
Woverke zei:
film is 100* het "worst case scenario" dus imo zal het hoogstens heel de vs verwoesten

look at us care :unsure:

ok, de economie zal instorten, maar omdat de vs weinig importeert, zal het effect na 5j ongeveer weggewerkt zijn, me dunkt...

ik stel voor om een bom te droppen op yellowstone :p

[/zwam] :p



en exporteerd de vs dan niet mss
en meteen hebben we een grotere invloed

Reptiel

Legacy Member
aan de 2 mensen hierboven(Malice3 & Woverke), je had beter gekeken dan weet je dat alles wat men van data gaf, allemaal echt is.

Malice3

Legacy Member
:sleep:
nog iets?
Dat die vulkaan maar rap uitbarst, kan de eco nog es instorten en breekt er nog es een wereldoorlogsken uit. Wedden dat BHV gesplitst geraakt?

Wover

Legacy Member
Pff kvond het deze keer slechter als vorige week:

- minder wetenschappelijke feiten
- minder "onzekerheid" en dus ook minder spanning
- gewoon slechter :p

Wover

Legacy Member
Reptiel zei:
aan de 2 mensen hierboven(Malice3 & Woverke), je had beter gekeken dan weet je dat alles wat men van data gaf, allemaal echt is.
totaal niet, maar k eb geen zin om er op in te gaan (te warm, moet nog douchen en morgen school :p)

Time

Legacy Member
ze mochten wel wat langer ingegaan zijn op die gevolgen imo, bv wa er nog overschiet van de vs na 2-3 jaar, ontwikkelingsland? alle burgers verzameld in een paar metropolen, half de vs leeg, ...

Typhon`

Legacy Member
niet slecht in beeld gebracht, al had ik nu nog meer film-gevoel en het grootste deel was wel te verwachten.

hatetn

Legacy Member
Time^- zei:
ze mochten wel wat langer ingegaan zijn op die gevolgen imo, bv wa er nog overschiet van de vs na 2-3 jaar, ontwikkelingsland? alle burgers verzameld in een paar metropolen, half de vs leeg, ...


de gevolgen
bijna alles in ijs en droogte
ziehier hoe het enkel amerika trof e woverke
nuja et blijft een fictief iets e
ge kunt et ietwat inschatten maar hoe et echt gaat zijn weet gewoon niemand

Time

Legacy Member
Yuksel zei:
Zo'n reportages haat ik.

Overleven deze week was veel beter.

dit was dan ook geen reportage, gewoon een 2-delige reeks gebaseerd op te gebeuren feiten

Malice3

Legacy Member
Time^- zei:
dit was dan ook geen reportage, gewoon een 2-delige reeks gebaseerd op te gebeuren feiten

en zo plots komt dit als een probleem naar voor te schuiven, terwijl dat ding daar wss al zo'n paar miljoen jaar ligt?
Komaan zeg, daar laat je toch je slaap niet voor!

BraveHeart

Legacy Member
Bush moest een bewijs hebben van een massavernietegingswapen.
Het bewijs is geleverd, gewoon in de achtertuin :rofl:

Malice3

Legacy Member
of:

hoe bush zijn volgende imperialistische campagne voorbereidt! :rofl:

:sleep:

;)

Time

Legacy Member
Malice3 zei:
en zo plots komt dit als een probleem naar voor te schuiven, terwijl dat ding daar wss al zo'n paar miljoen jaar ligt?
Komaan zeg, daar laat je toch je slaap niet voor!

hier snap ik nu eens niks van... :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan