Archief - Unieke beelden van bizarre haai

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fighting Hobbit

Legacy Member
Goldrusher zei:

Gelukkig kunnen die zich niet in de spiegel zien...

Eigenlijk zijn het heel fancinerende wezens, ze leven onder een gigantisch hoge druk, in bijna complete duisternis. Zeg het hoe je wilt, maar dat is toch echt wel bizar. En dat is dan nog maar op diepes van ongeveer een kilometer, kan je nagaan hoe het er op de bodem van de marianentrog uitziet?

BuffaloKampioen

Legacy Member
Denk eens verder na :p

Dienen parasiet in dien vis met z'n mensentanden, hoe wete gvd datij geen buitenaardswezen is! Allez, beziet da, wie vertelt mij het verschil met een alien :p
Buitenaards leven bestaat, ben ik zo rotsvast van overtuigd en dat lijkt mij nen alien :D

vloet

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Denk eens verder na :p

Dienen parasiet in dien vis met z'n mensentanden, hoe wete gvd datij geen buitenaardswezen is! Allez, beziet da, wie vertelt mij het verschil met een alien :p
Buitenaards leven bestaat, ben ik zo rotsvast van overtuigd en dat lijkt mij nen alien :D


ja, en die vis is zijn " costuum" zeker, zoals in "men in black" :p

bulldog567

Legacy Member
VinceFeet zei:
Oooooooooooh... Hoe schattig! Een intiem momentje tussen een man en zijn inktvis.

Amai, als dat in uwe piemel bijt! Dan zegt ge toch ook wel ff 'Potverdekke' denk ik.
gvd da heeft precies een wipzaag ingeslikt:lol:
'swerelds grootse freaksow is geen circus, ma de zeebodem

BuffaloKampioen

Legacy Member
Maja :p

De Marianentrog is trouwens niet zeker 11km diep! Ze hebben 11 km gemeten met een speciale duikboot die niet dieper kon! Wie weet ist dubbel zo diep :x

FroFro

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Maja :p

De Marianentrog is trouwens niet zeker 11km diep! Ze hebben 11 km gemeten met een speciale duikboot die niet dieper kon! Wie weet ist dubbel zo diep :x

euhr, de aarde is toch maar 12.800 meter diameter fzoiets? :unsure:

ale, ik kan mis zijn e :p

metaphore

Legacy Member
uiteindelijk, als ge fotokes beziet van wat voor beesten er in u wenkbrauwen of gewoon op u huid zitten. In u bed leven...

dan zijn da ook wreed gore beesten hé :p

maar die zijn gewoon zo klein da ik mij der nie aan stoor

[Jup]war-ass

Legacy Member
FroFro zei:
euhr, de aarde is toch maar 12.800 meter diameter fzoiets? :unsure:

ale, ik kan mis zijn e :p

denk es na
12800 m = 12.8km
dan kunde met u schepke een putteke graven en er door gaan op jaar tijd :p


12.756,3 km
das de correcte diameter
straal is dus de helft er van

VinceFeet

Legacy Member
FroFro zei:
euhr, de aarde is toch maar 12.800 meter diameter fzoiets? :unsure:

ale, ik kan mis zijn e :p

Ze zouden eigenlijk is ne wereldbol moeten maken maar dan ene waar de zeeën niet opgevuld zijn met water en waar de bergen ook letterlijk op zijn weergegeven (dus gewoon een aardbol met hoogteverschillen en zonder water :p ). Volgens mij geeft dat een vreemd resultaat... :eek:

metaphore

Legacy Member
FroFro zei:
euhr, de aarde is toch maar 12.800 meter diameter fzoiets? :unsure:

ale, ik kan mis zijn e :p

lol :) dan zou de aarde nogal klein zijn hé :lol:
zal eerder km zijn.


13km straal, dan zou de aarde een oppervlakte kleiner als belgië hebben /D

FroFro

Legacy Member
ja manne ik bedoelde km e :p dus kzat er toch maar 50km af e ;) dien trog ga dus gewoon door heel onze aarde bekan :unsure: strax scheure we vaneen fzo :p

vloet

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ze zouden eigenlijk is ne wereldbol moeten maken maar dan ene waar de zeeën niet opgevuld zijn met water en waar de bergen ook letterlijk op zijn weergegeven (dus gewoon een aardbol met hoogteverschillen en zonder water :p ). Volgens mij geeft dat een vreemd resultaat... :eek:
hmm, dan gaatge weinig verschil zien als het mar ne kleine wereldbol is.
Tzou meer ene zijn vr blinden dan :p

metaphore

Legacy Member
FroFro zei:
ja manne ik bedoelde km e :p dus kzat er toch maar 50km af e ;) dien trog ga dus gewoon door heel onze aarde bekan :unsure: strax scheure we vaneen fzo :p

de diepste trog is +- 11km diep???
hoe kan 11km bijna door heel de aarde gaan met een diameter van 12000km ??

gij komt hier toch rare dingen vertellen zenne :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan