Zijn idd schandalige bedragen, maar ik denk dat er - door de manier waarop het voetbal is uitgegroeid tot een miljardenbuissnes - zeer weinig aan te doen valt. En dat Schumacher bv meer verdient dan Beckham vind ik wel meer dan normaal, kerel waagt bij wijze van spreken elke keer zijn leven als hij in die auto stapt en schenkt ook veel aan goede doelen, hoewel het schandalige bedragen blijven.