Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cranberry zei:Is er recentelijk iets veranderd aan safari/youtube ofzo? Ik heb altijd al problemen gehad met safari maar nu wordt het wel heel extreem, 1 youtube venster open en safari flipt :/ Zo erg heb ik het nog nooit gehad...

tristos zei:weet er hier iemand een goed prog om subtitels te syncen zoals je subsync hebt voor windows
veel vind ik er niet van als ik google
.sander1234 zei:
NeoCracer zei:Toevallig, net nu dat ze Google Chrome aanbieden om te downloaden op YouTube.com.![]()
Cranberry zei:Dan maar eens Chrome afhalen want Safari slorpt ziekelijk veel CPU op, kkan geen youtube filmke afspelen en terwijl photoshop open hebben, boel loopt gewoon vast...
ludicrous zei:Heb ik ook gehad, na format was alles weer snel. Dit gebeurde nadat ik van leopard naar snow leopard geupgrade had. Na 2 weken snow leopard te gebruiken kon ik niet eens youtube op SD bekijken.. Nu na een clean install alles al 3 maanden vlot.

)
Vonz zei:weet iemand een goeie app om youtube filmkes op te slaan als avi, ik heb echt al effe gezocht maar vind niks deftig
ludicrous zei:Heb ik ook gehad, na format was alles weer snel. Dit gebeurde nadat ik van leopard naar snow leopard geupgrade had. Na 2 weken snow leopard te gebruiken kon ik niet eens youtube op SD bekijken.. Nu na een clean install alles al 3 maanden vlot.

Uw batterij al gereset? 100% opladen, dan helemaal aflaten gaan tot hij in sleep gaat bij een percent of 2 en dan in sleep laten tot als hij helemaal uitvalt en dan gewoon terug opladen.tomh zei:das toch nimeer normaal!
pas nieuwe battery
cycles: 30
health: 46%

joriske18 zei:Wie kent er een goei programma om een mediacenter van je mac te maken?
Ik zou graag via het netwerk films streamen naar mijn tv. (Ne nieuwe philips die via wifi op het netwerk zit)
Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt: xbmc, plex, eyeconnect, mediatomb,...
MonolingualDaMob zei:Ik had ooit eens een programma om overbodige talen van je Mac Os X te verwijderen, zo kon je bijna een gb besparen.
Maar nu ben ik de naam kwijt...