Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar, anders eens proberen om te switchen naar een WPA key? Die werkt op mijn iTouch zonder problemenFirefoxbt zei:Oi.
Ben sinds daarstraks de eigenaar van een 3e generatie touch 32gb.
Probeer nu echter op ons thuisnetwerk in te loggen, echter zonder succes.
Setup is een router met WEP-beveiliging. Heb die dus ingegeven na het netwerk geslecteerd te hebben maar dat blijkt niet te werken. Vervolgens via "Anders..." geprobeerd maar daar vind hij het netwerk zelf niet.
Heb onlangs nog mijn laptop gereset en kon direct weer op internet door wepkey in te voeren dus denk niet dat hij vreemde apparaten blokkeert?
Iemand een idee wat de gebruikelijke problemen zijn?
*Springkonijn* zei:Nog iemand problemen met Get Tube? Zowel in firefox als in safari heb ik volgend probleem.
Ik speel de video af waarvan ik het geluid nodig heb. Open dan Get Tube en klik op de respectievelijke browser. Naam video verschijnt en download ook. Na klik erop begint hij downloaden, direct erna encoding en dan geluidje. Er komt groene V bij het logo maar het geluid is nergens te vinden...
Iemand een oplossing?

Hmm, dan toch maar eens defragmenteren zeker. (Dat was zogezegd niet nodig op een mac, nuja.. het is ook maar hardware zeker.)Zero Grav zei:Formatteren is een oplossing voor uw probleem van Bootcamp, maar ge kunt ook gewoon proberen te defragmenteren. Dat laatste is namelijk wat uw probleem veroorzaakt.
Alleszins al veel Kernel Panics, 'k heb mijn MBP sinds 2007 en 'k heb er in totaal nog geen 5 gehad denk ik. ^^
Bvb mijn extra RAM die ik er heb bijgestoken?sander1234 zei:Hmm, dan toch maar eens defragmenteren zeker. (Dat was zogezegd niet nodig op een mac, nuja.. het is ook maar hardware zeker.)
Zouden die kernel panics dan toch aan iets hardwarematigs liggen of ben ik gewoon een pechvogel?Bvb mijn extra RAM die ik er heb bijgestoken?
sander1234 zei:Hmm, dan toch maar eens defragmenteren zeker. (Dat was zogezegd niet nodig op een mac, nuja.. het is ook maar hardware zeker.)
Zouden die kernel panics dan toch aan iets hardwarematigs liggen of ben ik gewoon een pechvogel?Bvb mijn extra RAM die ik er heb bijgestoken?
sander1234 zei:Zucht..
Heel den boel gedefragmenteerd. Nog altijd hetzelfde probleem.
Kzou direct alles formatteren, mja kzit natuurlijk wel midden in den blok pff.
... denk ik toch
.