Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preacher92

Legacy Member
Baauer zei:
Iemand ervaring met apple support telefonisch? Ik heb zonet een afspraak gemaakt om mij op zondag te bellen. Mijn iPhone 5 zijn volume + knop werkt niet en hoopte dit onder garantie te kunnen regelen via apple. Via hun warranty check was deze nog tot 25 september in garantie. Iemand ervaring?

Niemand?

Davidduzy

Legacy Member
Nog nooit gedaan ik althans:p waar heb je hem gekocht?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Preacher92

Legacy Member
2dehands gekocht en probleem pas ontdekt toen ik thuis was. Gecheckt via hun service site en is gelukkig nog in garantie

Sovereign

Legacy Member
Baauer zei:
2dehands gekocht en probleem pas ontdekt toen ik thuis was. Gecheckt via hun service site en is gelukkig nog in garantie

Als de verkoper dat niet heeft vermeld, zou ik hem daar toch eens over aanspreken als ik u was.

Preacher92

Legacy Member
JasperCLA zei:
Als de verkoper dat niet heeft vermeld, zou ik hem daar toch eens over aanspreken als ik u was.

Ben ik van zin... Eerst horen wat apple kan doen. Werd vandaag dus opgebeld maar het was ( echt waar, zo ironisch) een bandje dat hun helpdesk gesloten was vandaag -_-

StanTem

Legacy Member
Is er eigenlijk een oplossing voor het Apple keyboard? Mijn batterijen gaan maximum 5 dagen mee...
't Zijn oplaadbare en heb al verschillende merken (Eneloop, GP en Duracell) geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat. Is toch belachelijk, niet?

BraveHeart

Legacy Member
StanTem zei:
Is er eigenlijk een oplossing voor het Apple keyboard? Mijn batterijen gaan maximum 5 dagen mee...
't Zijn oplaadbare en heb al verschillende merken (Eneloop, GP en Duracell) geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat. Is toch belachelijk, niet?

Koop u een pakje no. name batterijen van de action, van creanebroeck voor dezelfde levensduur. Je Apple toetsenbord is geen mp3 speler of fotocamera, waarom investeren in een a merk. Je kan de backlight tot een min beperken, dan haal je er nog meer uit.

sPELE

Legacy Member
In de colruyt heb je batterijen van everyday, goedkoop en moeten imo niet onderdoen voor merken als Philips.

StanTem

Legacy Member
BraveHeart zei:
Koop u een pakje no. name batterijen van de action, van creanebroeck voor dezelfde levensduur. Je Apple toetsenbord is geen mp3 speler of fotocamera, waarom investeren in een a merk. Je kan de backlight tot een min beperken, dan haal je er nog meer uit.

't Is zelfs zonder backlight...

En dan nog lost dat mijn probleem niet op. 5 dagen is gewoon belachelijk.

BraveHeart

Legacy Member
Er zit dan niks anders op dan voor een bedraad model te gaan, de kabel moet je er voor lief nemen.

Davidduzy

Legacy Member
Mijn batterijen gaan daar echt een half jaar in mee


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

TitaTovenaartje

Legacy Member
vrouwtje is haar iphone5c verloren
wat kan ze best doen?
volgens vind mijn iphone ligt hij op de parking van een winkel. maar daar zijn we geweest en niets te zien.

camino

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
nevermind
winkelier heeft hem gevonden tussen de ijsbergsla :s


Heb je de app zoek mijn iPhone niet opsteken?
Zoniet, installeer die maar eens en zorg dat aanstaat. Als je je phone kwijt bent dan moet je zo snel mogelijk via een ander toestel (smartphone of pc ofzo) inloggen met je account en dan kan je zien waar je phone zich ong bevind. (tenzij die gestole is en de dader de phone heeft afgelegd dan heb je pech).

camino

Legacy Member
Vraagsken; hoe krijg ik reclame weg? Ik heb eens vuze gedownload maar iets aangeklikt wat dus niet mocht en nu zit ik zo met reclame opgescheept die ik niet weg krijg, ook al verwijder ik de vuze app enzo, dat helpt niet.

Fotoke hieronder;

xR5gX0o.png


Je ziet al dat mobile opgelicht staat met een streep enzo eronder, alsk daar over ga dan verschijnt die reclame tekst, helaas vind ik nergens wat het juist is laat staan hoe ik het terug weg kan krijgen.

renaat13

Legacy Member
Nog een extra vraagje: Als ik Maverick opnieuw installeer op mijn pro kan ik dan nog steeds pages, numbers en keynote downloaden of ben ik die kwijt?

XA4

Legacy Member
camino zei:
Vraagsken; hoe krijg ik reclame weg? Ik heb eens vuze gedownload maar iets aangeklikt wat dus niet mocht en nu zit ik zo met reclame opgescheept die ik niet weg krijg, ook al verwijder ik de vuze app enzo, dat helpt niet.

Fotoke hieronder;
*foto*

Je ziet al dat mobile opgelicht staat met een streep enzo eronder, alsk daar over ga dan verschijnt die reclame tekst, helaas vind ik nergens wat het juist is laat staan hoe ik het terug weg kan krijgen.

Remove Green Double Underlined Links pop-up ads (Removal Guide)

Ow, Safari. Sorry.
Deze dan: https://discussions.apple.com/message/26023168#26023168
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan