Anoniem19
Legacy Member
Zorba zei:Vandaag de 600kWh gepasseerd met een 4,2kWp installatie (en redelijk wat aftopping, jammer genoeg). Wat een cijfers.
Hier aan bijna 700KWh met een 4.3 KWp installatie, normaal gezien morgen los over de 700 gaan. Das meer dan 100KWh meer dan vorig jaar zelfde tijd. Vorige maand ook al.

.
.