Klopgeest
Legacy Member
ugar zei:Hier is twee weken geleden een digitale teller geplaatst. Heb daar geen enkel probleem mee. Is trouwens erg handig, je kan je verbruik op dagelijkse basis opvolgen online
Je ziet je verbruik niet, je ziet enkel wat je verbruikt hebt en ook wat je geinjecteerd hebt, maar je verbruik effectief kan je dus niet uitlezen nu.
Je ziet dus nergens wat je bv verbruikt als de zon geschenen heeft, dan blijft het gewoon 0.
Als je op de omvormer de opbrengst vermindert met de injectie, dan heb je wel je verbruik.

