VinceFeet zei:
Mag ik er trouwens even op wijzen dat het al ver gekomen is in onze Belgische cinema's. Ik heb de film donderdagavond gezien in UGC Antwerpen. En gans de film lang hebben er twee heren van group 4 security bij ons in de zaal gestaan. Waarom? Omdat er aan de ingang van de zaal al probleem waren met allochtonen die amok zochten met, jawel, andere allochtonen. Aan de ingang van de zaal waren ze al aan het duwen en trekken en in de zaal waren ze constant naar elkaar aan het roepen tot iemand er genoeg van had en de zaal verliet (met als gevolg dat er dus twee gasten van group 4 'de wacht' kwamen houden in de zaal).
Ik wil hier helemaal geen discussie op gang brengen en dit is ook offtopic maar ik moest het even gezegd hebben. Dat is niet de eerste keer dat de sfeer van de film verneukt wordt door zo'n krapuul en als dat niet snel gaat veranderen zien ze mij niet meer in de Antwerpse zalen...
Het is idd echt heel erg, ik heb gewerkt in de metropolis, niet echt als security maar moest vaak mee "toezicht houden" in bepaalde zalen en echt bijna elke avond was er ergens met iemand wel het ene probleem, soms zo erg dat de politie erbij gehaald moest worden. Sucked allemaal idd muug, maar ik vind dat de bioscopen het toch vrij goed achter de schermen kunnen houden eigenlijk.
Desalniettemin vind ik het allesbehalve normaal dat men amok gaat maken in de cinema, je gaat een film zien en dan ben je weg, waarom zijn er mensen die altijd lastig moeten doen, of problemen maken en zagen over futiliteiten en daar een hele discussie voor houden.
Het probleem is gewoon dat er niets aan te doen is, je weet niet wie er lastig gaat doen en wie wel. Het beste is gewoon dat je, zeker bij zo'n vechtersbazen die mannen gewoon buitenzet en als je dat zelf niet kunt haal je de politie erbij, maar allemaal slechte publiciteit he...