Archief - Samen bestelling doen bij retrogamefreak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Alexat zei:
Ik krijg maar geen reactie terug, zal niks worden :(

Wel beetje vroeg om die conclusie te trekken zeker? Die mensen hebben elke dag tientallen orders te verwerken dus geef het wat tijd.

Indien de uiteindelijke verzending deftig geregeld kan worden, dan heb ik interesse in een iets groter item dan een handleiding. Kan verzending hier in België gebeuren door iemand die met Kiala verzendt? Wil geen 6,5 Euro extra betalen op het object.

Mikadoez

Legacy Member
Heb wat dingen in PM gestuurd Foxxer. Verzendkosten van RGF delen inderdaad. Kan men gerief nadien komen ophalen in Antwerpen als het u past...

Foxxer

Legacy Member
Okay. Ik verwacht van de meeste nog een pm met details van wat precies... Want als er meerdere mensen 1 manual willen is het degene die eerst pm't die voorrang krijgt...

Tot nu toe enkel den_hidde en mikadoez waar ik al details van heb.

junglist_clint

Legacy Member
en als ik nu bv paar manuals, inlays, protectors bestel. Gaat dan niet meteen de verzendkosten omhoog?

junglist_clint

Legacy Member
nja ik wil er wel een paar kopen voor echt de dure games :)

Den_Hidde

Legacy Member
Ja de verzendkosten springen bij het minste dat ge aanklikt naar 20€ , als ik dan met mijn 1 manualken zit, gaat dat wel een duur manual worden :s

junglist_clint

Legacy Member
gewoon niet de sport/race games enzo. De mario, banjo, zelda, ... games ;)

Ja ik wil het ook wel eens weten wat de verzendkosten gaan worden. Zou ook niet eerlijk zijn dat degene met 1 manual evenveel verzendkosten moet betalen als de persoon die veel meer koopt. Of hoe gaan we te werk gaan? Ik zal alvast mijn lijstje doorsturen naar foxxer maar nog niks bestellen tot ik meer weet ;)

Foxxer

Legacy Member
Alle, kzal wachten met bestellen tot iedereen zijn lijstje heeft doorgegeven.

We zitten al met 5 deelnemers en met een hele hoop dus sowieso zal de totaalverzendkost 20€ zijn.

Aangezien Den_hidde maar 1 manual heeft denk ik wel dat het fair is hem maar half aan te rekenen van zijn deel, en degene die meer besteld hebben die nemen dat deel dan over.

Dus Junglist en bossi, ik wacht op ulle lijstje :)

Den_Hidde

Legacy Member
Thx foxxer :) Niet da ik een cheap ass ben, maar heb gewoon echt maar 1 manual nodig :D En als ik games zou bestellen dan loopt de rekening al snel op, dus dat doe ik wel is alleen :)

Foxxer

Legacy Member
Den_hidde valt af daar hij de manual toch aangekregen heeft bij zijn game.
Er is wel een andere deelnemer in de plek gekomen. Ik wacht nog steeds op bossi zijn pm om te kunnen bestellen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan