Archief - Samen bestelling doen bij retrogamefreak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Kerel is weer keer banned...

Sorry, ze, maar veel ziede hem hier ook niet meer na die massabuit dat hij hier eens verkocht heeft...

nervevar

Legacy Member
spijtig, had graag ook aan zoiet meegedaan, maar dan bij iemand die hier idd wat meer langskomt :(

Yuri

Legacy Member
Wel, gewoon ter info. Ik ga mij wss toch box protectors kopen en dan zit ik al snel aan 20 euro verzendkosten. Heb eens gecheckt en er kan nog wat bij van gerief, dus als er iemand interesse heeft. Zal dan eens checken of dat de verzendkosten niet verhoogt, want zeg nu zelf, ge kunt toch maar de volgende 20 euro verzendkosten benutten, vind ik.

Onder voorbehoud natuurlijk.

Alexat

Legacy Member
Ik heb ook wel weer wat manuals en inlays nodig, misschien ook wel wat snug fit boxes? Ik wil best weer het pakketje laten aankomen bij mij in Nederland.

s_kaiba

Legacy Member
Deze week heb ik de game ontvangen dus ik heb alles wat afgesproken was.
Maar zo een groepsaankoop zal ik niet vlug nog doen.

Mikadoez

Legacy Member
Ik had alles relatief 'snel' aangezien ik het ben gaan ophalen bij hem thuis, maar er mankeerde echter 1 item en zou dan graag geld terughebben, ook al was het niet veel geld. Iets niet gekregen, lijkt me logisch dan dat ik het ook niet betaal... Groepsaankoop is mooi idee, maar het heeft ook zijn nadelen...

Yuri

Legacy Member
Alexat zei:
Ik heb ook wel weer wat manuals en inlays nodig, misschien ook wel wat snug fit boxes? Ik wil best weer het pakketje laten aankomen bij mij in Nederland.

Scheelt dat wat in de verzendkosten?

Mja, ik zou het wel niet met zoveel man doen, natuurlijk.

Maar ik ga er wel voor zorgen dat het duidelijker opgevolgd wordt dan bij foxxer natuurlijk.

space79

Legacy Member
s_kaiba zei:
Deze week heb ik de game ontvangen dus ik heb alles wat afgesproken was.
Maar zo een groepsaankoop zal ik niet vlug nog doen.

Op zich is er weinig risiko aan, als het iemand is die iets of wat serieus/georganiseerd is... en niet bijv zegt dat het 40€ verzending is, vandaar dat je zoveel verzendkosten moet betalen en dan blijkt dat hij het via iemand in nederland heeft laten komen.

s_kaiba

Legacy Member
Ik he idd redelijk veel verzending betaald :(
Was een 15€ dat er bijgerekend werd dus kwam niet echt veel goedkoper uit.

Alexat

Legacy Member
wth, echt? Ik wist echt niet dat jullie zo 'bedrogen' waren hier... verzendkosten in NL waren 7.50 en die Kiala heb ik zelf nog betaald :s

Private Joker

Legacy Member
Er zijn meerdere mensen die het adres hebben dus gewoon bezoekje brengen en geld terug vragen. Wat een z@k...

space79

Legacy Member
heb 9 en een beetje betaald + 4€ voor kiala = 13-14€
En toen ik reageerde op die €9 (dacht dat het €20 max zou zijn bij rgf) zei hij dat het €40 in totaal zou zijn :s
Nu ja, de volgende keer zal ik zelf maar en topic starten of misschien met yuri bestellen ;)

Private Joker

Legacy Member
Het is 20 max verzending hoor. Dat zeggen ze er telkens bij. Wat ik niet snap is waarom het via hem is moeten gaan. Alexat, heb jij enkel een adres in Nederland?

Yuri

Legacy Member
Damn, eerste indruk was dan toch juist over hem. Jammer...

Ik ga het nog eens bekijken en laat hier nog iets weten wanneer ik de bestelling zou doen. Maar vrees dat het niet deze maand zal zijn door de aankopen...

Alexat

Legacy Member
Normaal was het 20e naar België, nu was het 7.5e naar mij in Nederland en 4e via Kiala om nr hem te versturen. Wat dus bijna de helft goedkoper uitkomt, daarom hadden we het zo gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan