Archief - Samen bestelling doen bij retrogamefreak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
Weet iemand meer? ik hoor niks meer van foxxer (zie je ook niet meer echt online verschijnen).
Ben er eignelijk wel op aan het wachten enzo...

JimmyPatterson

Legacy Member
Misschien is Foxxer nog altijd pissed omdat jullie zijn F-Zero aankoop/topic hebben 'verpest' ? :unsure:

JimmyPatterson

Legacy Member
junglist_clint zei:
Maar daar heb ik niks bij te maken :)


Dunno maar dat zal waarschijnlijk wel één van de redenen zijn waarom hij hier al even niet meer geweest is.

Alexat

Legacy Member
Hebben jullie allemaal al betaald? Communicatie ging toch goed voorheen :unsure: Gek, hij was een uur geleden nog online. Hij blijft ook gewoon posten zie ik nu, misschien es PM'en?

s_kaiba

Legacy Member
Ik heb idd betaald en ook al wat pm's gezonde.
Zijn laatste reactie was op 11 April

Sorry dat het zo lang geduurd heeft, heb het nogal druk gehad.
Ik zal proberen ze vandaag te zenden

Mikadoez

Legacy Member
Ben mijn games gaan ophalen bij hem in Antwerpen. Precies net voor de drukte. Hij was wel met allerlei dingen bezig, dus misschien even uit het oog verloren? Ik hoop dat iedereen zijn stuff toch nog gaat aankrijgen! Maar dat vermoed ik wel, het is een eerlijke kerel. Moet enkel nog een refunds krijgen voor een item dat er niet bij zat. Maar een gezamenlijke bestelling ga ik waarschijnlijk niet meer doen. Het liep toch ook allemaal iets minder vlot dan ik had gedacht, ondanks dat ik mijn bestelde items wel heb ondertussen.

Foxxer

Legacy Member
Ik ga ook eens reageren se.

Ik wil alvast mijn excuses maken aan iedere deelnemer die er lang op moest wachten.
Er zijn enkele zaken die dit kunnen verantwoorden:

Ik heb het om te beginnen redelijk hectisch gehad op mijn werk waardoor ik het zelf niet direct ben gaan kunnen afhalen op het Kiala punt.

Eens ik het ben kunnen gaan afhalen alles reeds ingepakt voor verder te zenden en pb's gestuurd. Echter was het postpunt weer eens een week toe wegens 'structurele hervormingen' en was het voor mij moeilijk om een andere te vinden voor mijn werk.

Kiala verzending naar Space heb ik nu eindelijk kunnen verzenden. Andere wou ik ook doen op het postpunt van een supermarkt, maar sluit blijkbaar veel vroeger dan de supermarkt.

Ook heb ik de laatste dagen met een voedselvergiftiging gezeten en kon het dus moeilijk doen. Degene die me op facebook hebben kunnen dit bevestigen, is zeker geen fabeltje.

Uiteraard ligt het ook voor een deel aan mijn eigen planning dus ik wil echt geen excuses maken hoor. Nu heb ik de laatste tijd niet veel meer geposts en had allemaal wel zijn redenen, ik moet het echt een beetje rustiger aan gaan doen binnenkort want dit hou ik niet meer vol met mijn gezondheid.

Junglist en s_kaiba, sorry voor het wachten mannen, maar als ge het dinsdag nog ni hebt moogde mij komen afschieten. Space, u pakketje is reeds onderweg met Kiala, benieuwd hoe lang ze er over gaan doen.

s_kaiba

Legacy Member
Ai zal eens achter mijn gunmoeten zoeken zodat ik em al kan klaarleggen egen dinsdag ;)
Geen probleem hoor zolang het maar terecht komt ben ik al tevreden ;)

s_kaiba

Legacy Member
Foxxer graag ene ractie op mijn pm aangezien je toch steeds onlinekomt en niks laat weten.
Zou graag weten waarom dat spel er niet bij zat.

s_kaiba

Legacy Member
Waarom reageer je nu gwoon niet man??
Ik zie dat je steeds online komt dus zou graag eens weten waarom ik dat spel niet bij het pakket zat

Mikadoez

Legacy Member
Is er eigenlijk al iets geweten van een terugbetaling van de items die er niet bij zaten?!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan