Ik ga ook eens reageren se.
Ik wil alvast mijn excuses maken aan iedere deelnemer die er lang op moest wachten.
Er zijn enkele zaken die dit kunnen verantwoorden:
Ik heb het om te beginnen redelijk hectisch gehad op mijn werk waardoor ik het zelf niet direct ben gaan kunnen afhalen op het Kiala punt.
Eens ik het ben kunnen gaan afhalen alles reeds ingepakt voor verder te zenden en pb's gestuurd. Echter was het postpunt weer eens een week toe wegens 'structurele hervormingen' en was het voor mij moeilijk om een andere te vinden voor mijn werk.
Kiala verzending naar Space heb ik nu eindelijk kunnen verzenden. Andere wou ik ook doen op het postpunt van een supermarkt, maar sluit blijkbaar veel vroeger dan de supermarkt.
Ook heb ik de laatste dagen met een voedselvergiftiging gezeten en kon het dus moeilijk doen. Degene die me op facebook hebben kunnen dit bevestigen, is zeker geen fabeltje.
Uiteraard ligt het ook voor een deel aan mijn eigen planning dus ik wil echt geen excuses maken hoor. Nu heb ik de laatste tijd niet veel meer geposts en had allemaal wel zijn redenen, ik moet het echt een beetje rustiger aan gaan doen binnenkort want dit hou ik niet meer vol met mijn gezondheid.
Junglist en s_kaiba, sorry voor het wachten mannen, maar als ge het dinsdag nog ni hebt moogde mij komen afschieten. Space, u pakketje is reeds onderweg met Kiala, benieuwd hoe lang ze er over gaan doen.