Archief - Samen bestelling doen bij retrogamefreak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexat

Legacy Member
Ik mag jullie met blijdschap mede delen dat de postbode net ons pakje heeft geleverd! :woohoo:

Ik wist wel niet dat er zoveel besteld was, ik dacht enkel manuals, anders had ik ook nog wel het één en het ander besteld... Volgende keer mss :p

lol @ die Where in time is Carmen Sandiego

space79

Legacy Member
boxset...mega rare :p Heb ook eens meegeboden op de where in the world boxset...ging voor 110 weg :(

Mikadoez

Legacy Member
Allright, cool! Ik heb een heleboel stuff besteld ... stond ook ergens vanboven in het topic: "Nja kdenk wel dat we wel wat manuals gaan geraken, games mogen ook uiteraard." --- ;)

Nu alles verdelen en op de juiste plek krijgen zeker? Ik dacht dat ze het pakket bij Foxxer gingen leveren? Ik wou daar mijn stuff wel gaan afhalen? Of ik weet niet wat er afgesproken is ... Ik volg het hier wel :)

space79

Legacy Member
inderdaad, woon niet ver van maasmechelen, dus kan het ook komen halen

space79

Legacy Member
moest die bestelling met de snuggies nog doorgaan, kan je daar eventueel ook nog mee bestellen...heb er ook nog 1 vergeten te bestellen ;)

Alexat

Legacy Member
Ik zit op kot in Nederland en ik dacht dat het mss goedkoper was om het naar mij te laten verzenden en dat ik het dan meeneem in het weekend met de auto naar België. Wat blijkbaar zo was volgens Foxxer zijn berekeningen :p
Hoe het precies zit zal hij nog wel uitleggen hoop ik, maar space, jij mag altijd je spullen bij mij komen ophalen in Maasmechelen

Mikadoez

Legacy Member
Ahja, ok! Allemaal goed... Zolang de stuff maar overal terecht komt, waar die hoort. No stress :)

Alexat

Legacy Member
Oké het pakket wordt morgen doorgestuurd naar Foxxer, maar space, moet ik jouw spullen bijhouden? Ik ben wel maar thuis tot zaterdagmiddag dit weekend.

Dus moet ik nog iemand zijn spullen bijhouden die die liever in Maasmechelen komt ophalen? Ik weet niet wie er allemaal precies besteld heeft nu...

junglist_clint

Legacy Member
hoe zit het hier eigenlijk bij? Is zowa stil gevallen. Zijn de spullen al bij foxxer geraakt of hoe moeten we dit afhandelen?

Alexat

Legacy Member
Alles is verstuurd via Kiala naar foxxer op zaterdag, dus ik gok dat hij ze dinsdag kan gaan afhalen.

Alexat

Legacy Member
Traject van het pakket:
29/03/2012 04:45
U kunt uw pakket afhalen in het Kiala Punt
28/03/2012 14:52
Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala
28/03/2012 13:10
Pakket gescand in sorteer centrum
24/03/2012 13:34
KP, pakket ingeleverd op KP en geretourneerd naar HUB
24/03/2012 12:56
Pakket aangemeld door verzender en label geprint

Nog steeds waar Foxxer het kan afhalen precies :p

Foxxer

Legacy Member
Pakket ligt nu bij mij, dus ik ga enkele pm's verzenden.

3 zaken die me storen:

Boekje van Lion King was niet meer op voorraad, ik heb recht op een terugbetaling.

Bomberman (Nes classic GBA) op de voorkant van het doosje 2 reuze stickers die half afgescheurd zijn. Stond dit vermeld?

De limited edition van Where is Carmen San Diego is echt in erbarmelijke staat, de achterkant van de doos is gewoon een stuk uitgescheurd... Dit voor een stuk dat toch zeker 50 euro kostte? Of hoeveel wast het precies? Ik denk ook niet dat dit vermeld was, of wel?

Alexat

Legacy Member
Dat was me ook allemaal opgevallen ja, ik dacht dat jullie dat wel wisten voor de aankoop. Als dat niet zo is, sowieso uw geld terug vragen lijkt me

space79

Legacy Member
dat stuk dat bij carmen is afgescheurd is bekend anders had het zoals gezegd tussen de 100-150 waard geweest ;) ...en als je hem oooooit al eens tegenkomt

Mikadoez

Legacy Member
Ben mijn stuff gaan afhalen bij Foxxxer. Alles, op 1 item na was aanwezig. De handleiding van Lion King voor snes was er niet bij, zoals Foxxxer reeds had aangehaald. Dus als de terugbetaling in orde komt, dan hoor ik het graag ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan