Archief - Wie speelt er nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
Dus iedereen die hier al gestopt is en het niet boeiend meer vinden heeft diablo neer op inferno?

Niet dat dat een of andere achievement is op softcore maar ben gewoon nieuwsgierig

f33db4ck

Legacy Member
kspeel al ne goe 3 weken nie meer, had 2 lvl 60's blij dakket toen uninstalled heb :) wat een schijtspel

Yukimura

Legacy Member
ik speel ook meer diabolo forums atm. echt leuk dat scrollen tussen al de rage posts.

Hawk

Legacy Member
K speel af en toe nog. Er is gewoon niets meer te doen tot PvP.
HC kan me niet boeien en SC heb ik imba chars. Er is geen incentive om te spelen :s

kows

Legacy Member
ga spelen tot ik diablo alvast 1x neer heb op inferno en van alles 1 60 hem,
heb nu
hardcore kan ik de tijd ni voor vrijmaken.
Heb nu 6 mil door paar decent drops en hoop hiermee 1 char te kunnen gearen voor inferno gedeelte :)

Socks

Legacy Member
Arylia zei:
Dus iedereen die hier al gestopt is en het niet boeiend meer vinden heeft diablo neer op inferno?

Niet dat dat een of andere achievement is op softcore maar ben gewoon nieuwsgierig

Nope,ik heb nu een level 60 DH op act 2 inferno,de class boeit me helemaal niet meer,ongelofelijk saai en repetitief.Daarna had ik besloten om een barb dan maar eens te proberen,veel leuker om te spelen,maarja het spel blijft nog steeds ongelofelijk saai op inferno.Zo saai dat ik zelfs geen moeite doe om het uit te spelen op inferno,er is toch geen endgame dus waarom tijd eraan verspillen?

En het feit dat ge bijna al uw gear MOET kopen omdat er niks dropt is erg frusterend,ik heb geen zin om goud te farmen maar wel om items te farmen zoals in D2.

Dan is er ook nog eens die RMAH,waarom zou ik proberen iemand te evenaren die het kan veroorloven om 200 euro aan items per week te kopen op een RMAH?Door te farmen en niks te kopen wordt je toch nooit zo goed als iemand die er geld in pompt.:(

Ikaruga

Legacy Member
Arylia zei:
Dus iedereen die hier al gestopt is en het niet boeiend meer vinden heeft diablo neer op inferno?

Niet dat dat een of andere achievement is op softcore maar ben gewoon nieuwsgierig

nee, kwas het kotsbeu op hell act II. En het zou er niet op beteren in Act III en I, laat staan inferno.
Als ik dan op de forums lees wat de endgame is, dan zou het dagenlang farmen zijn zonder beloning.

Popay

Legacy Member
Nadat je Inferno Diablo gekilled hebt, is er niet veel meer te doen in het spel. Tenzij je echt elke class op 60 wilt en eventueel hardcore wilt proberen.

Ik heb ook geen zin meer om te spelen sinds ik inferno gecleared heb zonder al te veel moeite.

Anoniem05

Legacy Member
Arylia zei:
Dus iedereen die hier al gestopt is en het niet boeiend meer vinden heeft diablo neer op inferno?

Niet dat dat een of andere achievement is op softcore maar ben gewoon nieuwsgierig

:rofl: Elitaire domkloot.

LiSiFi

Legacy Member
Meh,

WD lvl 60, act II Inferno... upper-tier crap-items :)
130u spelen voor 2 Legendaries (waarvan slechts 1 het verkopen waard) en 1 set item (oké, da was nu nog goed, soit) te vinden...

'k moet ook toegeven...
Diablo II was toch meer "rewarding"

Toch,
ik blijf nog ffe doorspelen... Still hoping for "uber-drops" :):):):) (ijdele hoop is ook hoop!)

the_fox

Legacy Member
Arylia zei:
Dus iedereen die hier al gestopt is en het niet boeiend meer vinden heeft diablo neer op inferno?

Niet dat dat een of andere achievement is op softcore maar ben gewoon nieuwsgierig

Nee, wij vinden gewoon dat het spel niet boeiend genoeg is om verder te spelen of er (te) veel van onzen tijd in te steken en dan anoniem op een forum zo'n comments te komen posten...

cricque

Legacy Member
Socks zei:
Nope,ik heb nu een level 60 DH op act 2 inferno,de class boeit me helemaal niet meer,ongelofelijk saai en repetitief.Daarna had ik besloten om een barb dan maar eens te proberen,veel leuker om te spelen,maarja het spel blijft nog steeds ongelofelijk saai op inferno.Zo saai dat ik zelfs geen moeite doe om het uit te spelen op inferno,er is toch geen endgame dus waarom tijd eraan verspillen?

En het feit dat ge bijna al uw gear MOET kopen omdat er niks dropt is erg frusterend,ik heb geen zin om goud te farmen maar wel om items te farmen zoals in D2.

Dan is er ook nog eens die RMAH,waarom zou ik proberen iemand te evenaren die het kan veroorloven om 200 euro aan items per week te kopen op een RMAH?Door te farmen en niks te kopen wordt je toch nooit zo goed als iemand die er geld in pompt.:(


Ik heb ongeveer de helft van mijn gear nu door eigen drops en zit nu toch aan een 130k met sharpshooter, 55 zonder; Had een 1.2k dps boog gevonden met attck speed die generfed is.. mijn boog daarvoor was een 990 dps met socket, dex, vitality, crit dmg, weggedaan ... lang tijd voor Attack speed nerf ... Anyway Mijn boog nu, boots/gloves/shoulders heb ik gekocht, rest is van eigen drops. Alsook ik speel meestal samen met barb. Als hij een DH item heeft krijgt ik het, als ik een barb item heb is het voor hem. Dus onze kansen zijn al wat groter

Het gaat gewoon gemakkelijker om items te kopen, maar dat moet niet in RMAH, ik verkoop wel dingen via RMAH maar zal er zelf nooit iets kopen

Socks

Legacy Member
cricque zei:
Ik heb ongeveer de helft van mijn gear nu door eigen drops en zit nu toch aan een 130k met sharpshooter, 55 zonder; Had een 1.2k dps boog gevonden met attck speed die generfed is.. mijn boog daarvoor was een 990 dps met socket, dex, vitality, crit dmg, weggedaan ... lang tijd voor Attack speed nerf ... Anyway Mijn boog nu, boots/gloves/shoulders heb ik gekocht, rest is van eigen drops. Alsook ik speel meestal samen met barb. Als hij een DH item heeft krijgt ik het, als ik een barb item heb is het voor hem. Dus onze kansen zijn al wat groter

Het gaat gewoon gemakkelijker om items te kopen, maar dat moet niet in RMAH, ik verkoop wel dingen via RMAH maar zal er zelf nooit iets kopen

Ja en hoe lang hebt ge daarvoor moeten farmen? Als ge tijd hebt om 7 uur per dag te farmen vindt ge zeker genoeg items,maar iemand die casual wat wilt farmen (uurke per dag ofzo) en nooit iets vindt geeft het al snel op hoor.Zelfs op diablo 2 kon je makkelijk 2-3 goede items vinden per farm run en dat duurde nog geen 10 minuten per run.Hier zit ge soms een uren te farmen en vindt ge amper een item die ook maar iets of wat een upgrade is,en als ge dan eindelijk iets vindt dan hebt ge er niks aan want er is nul de botten endgame in dit spel.Endless useless grind,dat is diablo 3 (op dit moment).

cricque

Legacy Member
Ik werk zelf zo een 8 a 10 uur per dag ... soms meer en ook in het weekend, ik speel 1-3 uur per dag en als ik goesting heb is dat meer of minder. Ik heb wel een paar lucky rolls gehad. Sommige items zijn gemakkelijk omdat er weining variabelen mogelijk zijn op die items. Ik heb sinds de laatste patch al zeker 30 sacred shields gehad ... 1ntje was de moeite, de rest was ronduit slecht. Note : ik heb 8 maanden elke week bwl gedaan voor judgement gauntlets vanilla wow ... Tewijl er sommige waren die 3-4 verschillende paar gloves hadden van andere classes. Had zelfs AQ gauntlets voor ik de volledige judgement set had ...

Siempre

Legacy Member
Heb het spel sinds twee weken, sindsdien dagelijks gespeeld. Monk is level 54, alt-chars zijn tussen 15 en 26. Amuseer me enorm, solo met Monk en/of met alts, in coop + skype met vrienden, nog geen minuut verveeld! :)

Babaluna

Legacy Member
ik heb een WD geleveld , inferno gedaan , gene pvp = Ciao !!!

Darkstar456

Legacy Member
ikzelf speel ook nog met een lvl 60 monk and demon hunter. Gear wat aan het perfectionereren, mijn monk bvb heeft 40k dps 1k resist all en 7500+ armor, wat inferno voor de moment een lachertje maakt.

Phaetor

Legacy Member
Ik speel nog, maar minder dan de eerste weken. Nuja dit is beetje logisch voor dit type game imo. Toen ik eenmaal ietwat decent chars had op D2 speelde ik ook een stuk minder.

De patches houden me toch geboeid. Ben nu benieuwd naar de legendary buff patch :)

schm1nky

Legacy Member
Heb vandaag nog is proberen te spelen na paar weken, voor 7 mil gear gekocht vr mn wizard .
Act 4 inferno geprobeerd en in 5 minute afgeslote , wa ne kakspel.
Niet dat ik doodging maar er is gewoon geen reward .

Nadelen van het spel vind ik

Geen endgame
Geen ladder
Geen chat
Geen lvl 99 ( lvl 60 the fuck)
Geen sociaal aspect ,Kspeel precies offline in een online wereld

5 valors verzamele dat een uur duurt en dan boss kille waar nix dropt
Nog meer..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan