Archief - Wie speelt er nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrsH

Legacy Member
ik speel nog iedere dag samen met mijn schoonbroer, zitten nu ACTI op hell met een monk en wizard, ons beide nog geen moment verveelt, er staat ook nog een lvl 58 WD klaar om lvl 60 tte dingen.

Affinity

Legacy Member
schm1nky zei:
Heb vandaag nog is proberen te spelen na paar weken, voor 7 mil gear gekocht vr mn wizard .
Act 4 inferno geprobeerd en in 5 minute afgeslote , wa ne kakspel.
Niet dat ik doodging maar er is gewoon geen reward .

Nja ik heb nog steeds een zwaar verslavend gevoel aan deze game. Hoewel ik uw redenen 300% gelijk geef... Daarmee raad ik u hardcore aan :p alles wa ge doet (zelfs lvl10 achievement) geeft u een goe gevoel

Caretaker

Legacy Member
Arylia zei:
Daarmee raad ik u hardcore aan :p alles wa ge doet (zelfs lvl10 achievement) geeft u een goe gevoel

Het enige gevoel dat ik daar over hield was: "allez, nog maar is!". Ik vind de replayablity ronduit slecht maar ja ieder zijn mening zeker?

Hiapoe

Legacy Member
Ik heb ferm den indruk dat iedereen veeeeeeeeeeeeeel te veel (heeft) verwacht van dit spel.

Eerst en vooral: het is MAAR een spelleke gasten! :)

En ten tweede, ik heb al véél slechtere spellen gespeeld dan dit waar ik ook 50 euro voor heb betaald...

Diablo 3 heb ik ondertussen toch al pakweg 20 uur gespeeld, wel... 50/20 = 2,5 euro per uur.

Als ik naar de cinema ga ben ik 10 euro kwijt voor een film van 2 uur = 5 euro per uur.

En als ik de film niet goed vond achteraf, moet ik ook niet beginnen zeveren hé...

Anyway, als ge het spel niet leuk (meer) vindt nadat ge het hebt uitgespeeld, wees dan blij met de X aantal uur dat ge u dermee hebt geamuseerd en steek het tussen de rest van uw game-verzameling die stof staat te verzamelen, zoals ik doe! :p

Jongens toch... zo een gezever voor een computerspelleke...
Ik hoor sommigen hier roepen: "Kan ik geen klacht indienen bij Europa tegen Blizzard?"
Jongens, chill !! it's only a crapy game! :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die RMAH op het randje vind... ik denk dat dat een slechte evolutie is, maar ik zou zeggen, doe zoals ik: speel een spel voor het plezier, samen met je vrienden en gebruik die RMAH niet... En ben je het spel beu gespeeld en vind je het een slecht spel, bon pech gehad... speel het niet meer hé!

Als ik een thread zou starten voor elk spel dat ik gekocht heb en na een week of twee nooit meer speelde... tzou hier een schone boel worden!

edit OT: 3333de post :D

Affinity

Legacy Member
Sommigen nemen gaming iets serieuzer dan da:) kga akkoord mee wa ge zegt maar ge moet beseffen da nie iedereen daar zo over denkt.

Ik game al van 12jaar en wacht ook op een vlot speelbare gameplay zoals d3 bvb, maar met echt dikke moeilijke endgame.

Hiapoe

Legacy Member
Arylia zei:
Sommigen nemen gaming iets serieuzer dan da:) kga akkoord mee wa ge zegt maar ge moet beseffen da nie iedereen daar zo over denkt.

Ik game al van 12jaar en wacht ook op een vlot speelbare gameplay zoals d3 bvb, maar met echt dikke moeilijke endgame.

Ik game ondertussen toch wel al 25 jaar (van mijn 6 jaar of zo) :p

En ik begrijp heel goed de frustratie van de mensen ten opzichte van Diablo 3.

Ik heb zelf ook genoeg Diablo 2 gespeeld en de itemkoorts was daar véél groter en verslavender dan in Diablo 3.
Ik ben nu lvl46 en heb net één of andere boss neergelegd op Nightmare difficulty en het beste wat ik krijg is een blue item lvl38 of zo...
Tjah dat is teleurstellend uiteraard.

Maar om dan te roepen dat je Blizzard voor een Europese rechtbank wil sleuren omdat je een spel niet goed genoeg vindt :p

Mercer

Legacy Member
Amai Hiapoe, dit heb je goed gezegd! Sommige gamers maken een drama van!

mig el pig

Legacy Member
Hiapoe zei:
Ik heb ferm den indruk dat iedereen veeeeeeeeeeeeeel te veel (heeft) verwacht van dit spel.

Eerst en vooral: het is MAAR een spelleke gasten! :)

En ten tweede, ik heb al véél slechtere spellen gespeeld dan dit waar ik ook 50 euro voor heb betaald...

Diablo 3 heb ik ondertussen toch al pakweg 20 uur gespeeld, wel... 50/20 = 2,5 euro per uur.

We moeten inderdaad niet overdrijven maar je kan toch begrijpen dat veel aspecten van diablo een "wrange" nasmaak achter laten.

Zeker als je paar honderd uur van diablo 2 hebt kunnen genieten (heb zelf nooit lvl 99 gehad) terwijl je de langverwachte opvolger al na 80 tal uur beu bent (3lvl 60's, 1lvl58)

Babaluna

Legacy Member
Allee gaan we stoefen :)
ik game al 36 jaar ^^
ontopic : ben er trug is aan begonnen , 60 WD die ni voorbij act II kan (solo)
nu trug begonnen met Monk :)

Ikaruga

Legacy Member
Hiapoe zei:
Ik heb ferm den indruk dat iedereen veeeeeeeeeeeeeel te veel (heeft) verwacht van dit spel.

Eerst en vooral: het is MAAR een spelleke gasten! :)

En ten tweede, ik heb al véél slechtere spellen gespeeld dan dit waar ik ook 50 euro voor heb betaald...

Diablo 3 heb ik ondertussen toch al pakweg 20 uur gespeeld, wel... 50/20 = 2,5 euro per uur.

Als ik naar de cinema ga ben ik 10 euro kwijt voor een film van 2 uur = 5 euro per uur.

En als ik de film niet goed vond achteraf, moet ik ook niet beginnen zeveren hé...

Anyway, als ge het spel niet leuk (meer) vindt nadat ge het hebt uitgespeeld, wees dan blij met de X aantal uur dat ge u dermee hebt geamuseerd en steek het tussen de rest van uw game-verzameling die stof staat te verzamelen, zoals ik doe! :p

Jongens toch... zo een gezever voor een computerspelleke...
Ik hoor sommigen hier roepen: "Kan ik geen klacht indienen bij Europa tegen Blizzard?"
Jongens, chill !! it's only a crapy game! :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die RMAH op het randje vind... ik denk dat dat een slechte evolutie is, maar ik zou zeggen, doe zoals ik: speel een spel voor het plezier, samen met je vrienden en gebruik die RMAH niet... En ben je het spel beu gespeeld en vind je het een slecht spel, bon pech gehad... speel het niet meer hé!

Als ik een thread zou starten voor elk spel dat ik gekocht heb en na een week of twee nooit meer speelde... tzou hier een schone boel worden!

edit OT: 3333de post :D

daar krijg ik dus een degout van. Dat zinloos euro/uur argument. Een spel beoordelen op zo een "objectieve" basis is gewoon een flauwe manier om de slechte uitwerking in zijn geheel te gaan goedspreken.

Ik heb 40 uur op diablo gespeeld, maar wil dat zeggen dat ik mij dan geamuseerd hebt? Niet bepaald. Ik heb het zolang gespeeld gewoon met het gedacht dat het spel in de latere fasen (hell, inferno) wel beter zou worden. Dus kortom, het principe van "door de zure appel bijten". Spijtig genoeg was dat een zure appel van 30 uur.

Om maar te zwijgen van het feit dat diablo niet gewoon een spel is, maar een sequel op een heel populair spel. Imo waren de verwachten niet astronomisch hoog, maar is de filosofie en uitwerking door blizzard gewoon te ver afgeweken van het concept dat D2 zo populair maakt.
Mijn verwachtingen waren een opvolger op Diablo, geen beurssimulatie waar echt geld in circuleert, en waar aspecten van het spel op quasi dagelijkse basis achter de schermen de grond ingenerfd worden om de levensduur van het spel artificieel te verlengen.

Als ik Path of Exile speel, dan denk ik vaak. Moest dit Diablo III zijn (mits enkele veranderingen) dan zou ik dat nog heel lang spelen

SideShow

Legacy Member
ik speel al 2 weken niet meer
inferno met barb is enkel doenbaar als je gold/gear hebt ... en ik heb geen tijd om dat te farmen (lange werkdagen)

resultaat, zelfs af en toe een uurtje spelen gaat niet want inferno als barb zonder goeie gear is echt niet leuk, en hell farmen is zo saai

Affinity

Legacy Member
SideShow zei:
ik speel al 2 weken niet meer
inferno met barb is enkel doenbaar als je gold/gear hebt ... en ik heb geen tijd om dat te farmen (lange werkdagen)

resultaat, zelfs af en toe een uurtje spelen gaat niet want inferno als barb zonder goeie gear is echt niet leuk, en hell farmen is zo saai

The fuck :p youtube.com/kripparrian en bekijk de budget barb clip eens...

Li0n

Legacy Member
Arylia zei:
The fuck :p youtube.com/kripparrian en bekijk de budget barb clip eens...

idd. Minder dan 500k aan gear gegeven, en inferno clear. Wie nu nog zegt dat het niet kan ..

Hiapoe

Legacy Member
Ikaruga zei:
Ik heb 40 uur op diablo gespeeld, maar wil dat zeggen dat ik mij dan geamuseerd hebt? Niet bepaald. Ik heb het zolang gespeeld gewoon met het gedacht dat het spel in de latere fasen (hell, inferno) wel beter zou worden. Dus kortom, het principe van "door de zure appel bijten". Spijtig genoeg was dat een zure appel van 30 uur.

Om maar te zwijgen van het feit dat diablo niet gewoon een spel is, maar een sequel op een heel populair spel. Imo waren de verwachten niet astronomisch hoog, maar is de filosofie en uitwerking door blizzard gewoon te ver afgeweken van het concept dat D2 zo populair maakt.
Mijn verwachtingen waren een opvolger op Diablo, geen beurssimulatie waar echt geld in circuleert, en waar aspecten van het spel op quasi dagelijkse basis achter de schermen de grond ingenerfd worden om de levensduur van het spel artificieel te verlengen.

Als ik Path of Exile speel, dan denk ik vaak. Moest dit Diablo III zijn (mits enkele veranderingen) dan zou ik dat nog heel lang spelen

Weet je, ik ga op veel vlakken met je akkoord!
Maar mijn punt is: Je hebt een slecht spel gespeeld, zet die diablo 3 box in je kast, speel een ander spel en zwijg erover... Net zoals je doet met al die andere slechte spellen die je in je leven wel al gekocht hebt wsl.

Nog een tip: Als een nieuw spel uitkomt, doe zoals ik: Wacht een paar weken, lees de reacties op fora en beslis dán of je het spel wil spelen?! Als er teveel negatieve reacties zijn die je kan/wil geloven/vertrouwen, koop het niet en je bent je geld ook niet kwijt...

Ja, het is een sequel op een prachtig spel (Diablo 2), maar er is geen wet die zegt dat een bedrijf moet voldoen aan de verwachting om een sequel evengoed, noch gelijkend te maken aan de prequel...

Ik bedoel alleen maar: "Chill, ge zijt 50 euro 'kwijt' en ge hebt een computerspelleke gespeeld dat ge niet super vindt... Leer ermee leven!" :)

PS. Duke Nukem Forever staat ook haar te krijgen in mijn kast bvb. :p

Shaguar

Legacy Member
Ik had 12-14 mill gold gepompt in m'n barb.

Diablo neergeknald op inferno.

Ik speel niet meer omdat het me ook niet meer boeit, in Diablo 2 was de itemkoorts voor mij veel hoger dan hier. De rewards zijn zeer crap, de gameplay zit vol met gaten, de story line zit altijd in de weg van het spel eens goed te farmen.
Het public game systeem ingedeeld via quests is slecht, RMAH (geen woorden voor).

Het gewone AH systeem stoort me niet, maar wel als het zelfs niet eens in de buurt komt van het WoW AH systeem, het AH systeem in diablo 3 is zo outdated, bijna geen keuzes, slechte filtering.

Ik heb ondertussen mijn 50 euro terug verdiend via RMAH en laat het spel links liggen en speel het later wel eens als blizzard de boel bijeen fixed en pvp erin smijt. Spijtig, ik was een dik verslaafd Diablo 2 speler en heb die game grijs gespeeld. Nu in Diablo 3 boeit het me niet meer, chapeau voor de mensen die nog spelen :)

Het lijkt me dat blizzard deze game er gewoon heeft tussen gesmeten voor content filler tussen Cataclysm en MoP, hier is zeker GEEN 6 jaar aan bezig geweest. Als Blizzard CBA'ed om diablo 3 deftig te maken dan CBA ik het om te spelen.

Thin Liz

Legacy Member
Die PvP, dat gaat nog wat worden, mark my words... Ze weten nu al niet hoe ze het moeten balancen.

Maar ja: je hebt gelijk. Ik gebruik zelfs het AH niet, bewust, omdat het de levensduur NOG korter maakt. De rewards zijn nu al erbarmelijk, met het AH erbij, is dat nog vele erger.

VictorVonDoom

Legacy Member
heb ff een klein pauze ingelast ; ben weer met diablo II begonnen :)

rico

Legacy Member
ben het nu toch ook beu aan het worden ze! Dropt gewoon niets goed, en niets verkoopt meer op AH (buiten enkel beste items) dus moete al echt geld uitgeven om echt goe te worde -> blizz theory... m'n kloten ja! En daar heb ik dan zoveel jaren op zitten wachten.... zucht. hopelijk binnen aantel x patches word het terug leuk, anders gaat er indd meer mensen terug over stappen naar D2 denk ik!

inkei

Legacy Member
Thin Liz zei:
Die PvP, dat gaat nog wat worden, mark my words... Ze weten nu al niet hoe ze het moeten balancen.

Maar ja: je hebt gelijk. Ik gebruik zelfs het AH niet, bewust, omdat het de levensduur NOG korter maakt. De rewards zijn nu al erbarmelijk, met het AH erbij, is dat nog vele erger.

Ze hadden duidelijk op voorhand gezegd dat ze PvP niet gingen balancen :)

Ikaruga

Legacy Member
Hiapoe zei:
Weet je, ik ga op veel vlakken met je akkoord!
Maar mijn punt is: Je hebt een slecht spel gespeeld, zet die diablo 3 box in je kast, speel een ander spel en zwijg erover... Net zoals je doet met al die andere slechte spellen die je in je leven wel al gekocht hebt wsl.

Nog een tip: Als een nieuw spel uitkomt, doe zoals ik: Wacht een paar weken, lees de reacties op fora en beslis dán of je het spel wil spelen?! Als er teveel negatieve reacties zijn die je kan/wil geloven/vertrouwen, koop het niet en je bent je geld ook niet kwijt...

Ja, het is een sequel op een prachtig spel (Diablo 2), maar er is geen wet die zegt dat een bedrijf moet voldoen aan de verwachting om een sequel evengoed, noch gelijkend te maken aan de prequel...

Ik bedoel alleen maar: "Chill, ge zijt 50 euro 'kwijt' en ge hebt een computerspelleke gespeeld dat ge niet super vindt... Leer ermee leven!" :)

PS. Duke Nukem Forever staat ook haar te krijgen in mijn kast bvb.

:p

mijn diablo ligt al stof te vangen in mijn kast. En 'kheb er sinds lang niet teveel meer op gereageerd. Maar ja, het is inderdaad gewoon triestig dat ik 50 euro kwijt ben. Tis 't einde van de wereld niet, maar het maakt mij ergens wel triestig dat er weer een geweldige franchise de grond ingeboord is omwille van corporate greed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan