Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schm1nky zei:Heb vandaag nog is proberen te spelen na paar weken, voor 7 mil gear gekocht vr mn wizard .
Act 4 inferno geprobeerd en in 5 minute afgeslote , wa ne kakspel.
Niet dat ik doodging maar er is gewoon geen reward .
alles wa ge doet (zelfs lvl10 achievement) geeft u een goe gevoelArylia zei:Daarmee raad ik u hardcore aanalles wa ge doet (zelfs lvl10 achievement) geeft u een goe gevoel




Arylia zei:Sommigen nemen gaming iets serieuzer dan dakga akkoord mee wa ge zegt maar ge moet beseffen da nie iedereen daar zo over denkt.
Ik game al van 12jaar en wacht ook op een vlot speelbare gameplay zoals d3 bvb, maar met echt dikke moeilijke endgame.


Hiapoe zei:Ik heb ferm den indruk dat iedereen veeeeeeeeeeeeeel te veel (heeft) verwacht van dit spel.
Eerst en vooral: het is MAAR een spelleke gasten!
En ten tweede, ik heb al véél slechtere spellen gespeeld dan dit waar ik ook 50 euro voor heb betaald...
Diablo 3 heb ik ondertussen toch al pakweg 20 uur gespeeld, wel... 50/20 = 2,5 euro per uur.
Hiapoe zei:Ik heb ferm den indruk dat iedereen veeeeeeeeeeeeeel te veel (heeft) verwacht van dit spel.
Eerst en vooral: het is MAAR een spelleke gasten!
En ten tweede, ik heb al véél slechtere spellen gespeeld dan dit waar ik ook 50 euro voor heb betaald...
Diablo 3 heb ik ondertussen toch al pakweg 20 uur gespeeld, wel... 50/20 = 2,5 euro per uur.
Als ik naar de cinema ga ben ik 10 euro kwijt voor een film van 2 uur = 5 euro per uur.
En als ik de film niet goed vond achteraf, moet ik ook niet beginnen zeveren hé...
Anyway, als ge het spel niet leuk (meer) vindt nadat ge het hebt uitgespeeld, wees dan blij met de X aantal uur dat ge u dermee hebt geamuseerd en steek het tussen de rest van uw game-verzameling die stof staat te verzamelen, zoals ik doe!
Jongens toch... zo een gezever voor een computerspelleke...
Ik hoor sommigen hier roepen: "Kan ik geen klacht indienen bij Europa tegen Blizzard?"
Jongens, chill !! it's only a crapy game!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die RMAH op het randje vind... ik denk dat dat een slechte evolutie is, maar ik zou zeggen, doe zoals ik: speel een spel voor het plezier, samen met je vrienden en gebruik die RMAH niet... En ben je het spel beu gespeeld en vind je het een slecht spel, bon pech gehad... speel het niet meer hé!
Als ik een thread zou starten voor elk spel dat ik gekocht heb en na een week of twee nooit meer speelde... tzou hier een schone boel worden!
edit OT: 3333de post![]()
SideShow zei:ik speel al 2 weken niet meer
inferno met barb is enkel doenbaar als je gold/gear hebt ... en ik heb geen tijd om dat te farmen (lange werkdagen)
resultaat, zelfs af en toe een uurtje spelen gaat niet want inferno als barb zonder goeie gear is echt niet leuk, en hell farmen is zo saai
youtube.com/kripparrian en bekijk de budget barb clip eens...Arylia zei:The fuckyoutube.com/kripparrian en bekijk de budget barb clip eens...
Ikaruga zei:Ik heb 40 uur op diablo gespeeld, maar wil dat zeggen dat ik mij dan geamuseerd hebt? Niet bepaald. Ik heb het zolang gespeeld gewoon met het gedacht dat het spel in de latere fasen (hell, inferno) wel beter zou worden. Dus kortom, het principe van "door de zure appel bijten". Spijtig genoeg was dat een zure appel van 30 uur.
Om maar te zwijgen van het feit dat diablo niet gewoon een spel is, maar een sequel op een heel populair spel. Imo waren de verwachten niet astronomisch hoog, maar is de filosofie en uitwerking door blizzard gewoon te ver afgeweken van het concept dat D2 zo populair maakt.
Mijn verwachtingen waren een opvolger op Diablo, geen beurssimulatie waar echt geld in circuleert, en waar aspecten van het spel op quasi dagelijkse basis achter de schermen de grond ingenerfd worden om de levensduur van het spel artificieel te verlengen.
Als ik Path of Exile speel, dan denk ik vaak. Moest dit Diablo III zijn (mits enkele veranderingen) dan zou ik dat nog heel lang spelen



Thin Liz zei:Die PvP, dat gaat nog wat worden, mark my words... Ze weten nu al niet hoe ze het moeten balancen.
Maar ja: je hebt gelijk. Ik gebruik zelfs het AH niet, bewust, omdat het de levensduur NOG korter maakt. De rewards zijn nu al erbarmelijk, met het AH erbij, is dat nog vele erger.

Hiapoe zei:Weet je, ik ga op veel vlakken met je akkoord!
Maar mijn punt is: Je hebt een slecht spel gespeeld, zet die diablo 3 box in je kast, speel een ander spel en zwijg erover... Net zoals je doet met al die andere slechte spellen die je in je leven wel al gekocht hebt wsl.
Nog een tip: Als een nieuw spel uitkomt, doe zoals ik: Wacht een paar weken, lees de reacties op fora en beslis dán of je het spel wil spelen?! Als er teveel negatieve reacties zijn die je kan/wil geloven/vertrouwen, koop het niet en je bent je geld ook niet kwijt...
Ja, het is een sequel op een prachtig spel (Diablo 2), maar er is geen wet die zegt dat een bedrijf moet voldoen aan de verwachting om een sequel evengoed, noch gelijkend te maken aan de prequel...
Ik bedoel alleen maar: "Chill, ge zijt 50 euro 'kwijt' en ge hebt een computerspelleke gespeeld dat ge niet super vindt... Leer ermee leven!"
PS. Duke Nukem Forever staat ook haar te krijgen in mijn kast bvb.
![]()