Archief - Wie speelt er nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VictorVonDoom

Legacy Member
misschien zien ze zo hun fouten in dat ze zelfs patches gaan terugschroeven :p wishfull thinking ...NOT

LoStIt

Legacy Member
Ik speel het nog dagelijks, maar omdat mijn vriendenkring het bijna nooit speelt en er veel slechter in zijn dan mij speel ik gemiddeld max. 1u per dag.

Heb DH en Wiz tot lvl 60, 4 Barbs rond lvl 30 (Barb fun class), 1 lvl 20 Monk en net begonnen met WD lvl 10.

Met Wiz toch Act I en de helft van Act II inferno gedaan met maar 14k DPS, 30k HP en redelijk tanky skillset, maar ik zoek goede spelers die niet elke fking random dungeon gaan doen.

Op mijn DH voel ik me nu zwaar underpowered.
Waar ik in hell rare packs zo neer heb duurt het in inferno een eeuwigheid en ik denk dat ik m'n skills helemaal ga moeten veranderen :/

Als iemand mij wil tanken fzo wil ik gerust samenspelen (sta bij playerlist sticky topic), mijn doel is alle achievements te halen want ik ben nu eenmaal een achievement whore :p.

Rider

Legacy Member
Dit spel kan mij niet meer boeien...Ben enorm teleurgesteld over hoe ver d3 op alle gebied afwijkt van wat voor mij aangenaam was aan D2.
Het lijkt mij dat gans de game; itemisation, en combat balance toegewijd is aan het zo vlot mogelijk verkopen van items via de AH.
De levels voelen niet "random" aan; de gameplay wordt te vaak onderbroken door quests; en de moeilijkheidsgraad scalet langs geen kanten. Op een gegeven moment stoot ge gewoonweg tegen een brick wall die enkel overwonnen kan worden door achterlijk goeie gear.

Heb betaald voor early beta acces op Path of Exile...ga mij daar wat mee bezighouden.

f33db4ck

Legacy Member
spliffrider zei:
Dit spel kan mij niet meer boeien...Ben enorm teleurgesteld over hoe ver d3 op alle gebied afwijkt van wat voor mij aangenaam was aan D2.
Het lijkt mij dat gans de game; itemisation, en combat balance toegewijd is aan het zo vlot mogelijk verkopen van items via de AH.
De levels voelen niet "random" aan; de gameplay wordt te vaak onderbroken door quests; en de moeilijkheidsgraad scalet langs geen kanten. Op een gegeven moment stoot ge gewoonweg tegen een brick wall die enkel overwonnen kan worden door achterlijk goeie gear.

Heb betaald voor early beta acces op Path of Exile...ga mij daar wat mee bezighouden.

gelukkig had ik dit al na 2 weken na de release door :) jammer van de CE dat ik gekocht heb

Shrimpy

Legacy Member
Ik ben D3 uitgespeeld en ben dan nog een stukje van Nightmare begonnen, maar om dat zo echt nog 3 keer uit te spelen, en dan nog met andere chars... sorry, dan speel ik liever nog eens een goeie rpg opnieuw met een ferm verhaallijn. Persoonlijke mening.

Sorasan

Legacy Member
ik speel het nog wel vaak, ben nu een barb aant levelen, ik merk met mijn DH dat er te weinig tanks rondliepen...

SideShow

Legacy Member
ik speel nu weer een beetje ... eindelijk voldoende res voor inferno .. zit nu in act 2 (barb)

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Drakinus zei:
Ik ben D3 uitgespeeld en ben dan nog een stukje van Nightmare begonnen, maar om dat zo echt nog 3 keer uit te spelen, en dan nog met andere chars... sorry, dan speel ik liever nog eens een goeie rpg opnieuw met een ferm verhaallijn. Persoonlijke mening.
Diablo is dan ook helemaal geen rpg

Li0n

Legacy Member
Ben het ook wa beu aan het geraken. Tegen dat ze met die character pages, zoals wow armory komen, speelt niemand het nog...

Woulot

Legacy Member
Unkn0wn zei:
Nope, miskoop van het jaar.

²
dacht ik ga mij eens verdiepe in diablo, omdat iedereen daar altijd zo over bezig was.. had het beter bij d2 gedaan dan d3 :lol:

Lamsednav

Legacy Member
Gestopt, verschrikkelijk saai en ongebalanceerd spel.
Dikke miskoop!

^^VooDoo^^

Legacy Member
Miskoop zou ik het toch niet noemen bij mij ...

Heb er 100+ uren opzitten in het spel, al geleden sinds TF2/WoW dat ik nog zoveel tijd in een spel gestoken had.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan