Karre
Legacy Member
Kennaah zei:Dit is werkelijk het grootste non argument ooit.
Dus omdat D2 in het begin saai was mag blizzard nu dezelfde fout maken ?
Nee ze moesten er uit leren en dat hebben ze niet gedaan. Dat velen het spel hiervoor afstraffen is terecht, ongeacht hoe het D2 het eerste half jaar was.
Ik heb wel vertrouwen in Blizzard eerlijk gezegd. Zij zullen Diablo ook niet zo maar laten sterven dus ik vermoed dat men wel naar de community zal beginnen luisteren. Ik blijf het wel leuk vinden om nog af en toe wat te spelen. Maar zo constant farmen en weten dat ik toch nergens zal geraken, vergeet het maar.

.
Ik ben al een dikke maand aan het wachten tot ik zie dat de klaagposts stoppen, maar kennelijk zal het nog lang duren. 
