Archief - Wie speelt er nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Kennaah zei:
Dit is werkelijk het grootste non argument ooit.
Dus omdat D2 in het begin saai was mag blizzard nu dezelfde fout maken ?
Nee ze moesten er uit leren en dat hebben ze niet gedaan. Dat velen het spel hiervoor afstraffen is terecht, ongeacht hoe het D2 het eerste half jaar was.

Ik heb wel vertrouwen in Blizzard eerlijk gezegd. Zij zullen Diablo ook niet zo maar laten sterven dus ik vermoed dat men wel naar de community zal beginnen luisteren. Ik blijf het wel leuk vinden om nog af en toe wat te spelen. Maar zo constant farmen en weten dat ik toch nergens zal geraken, vergeet het maar.

Ikaruga

Legacy Member
Kennaah zei:
Dit is werkelijk het grootste non argument ooit.
Dus omdat D2 in het begin saai was mag blizzard nu dezelfde fout maken ?
Nee ze moesten er uit leren en dat hebben ze niet gedaan. Dat velen het spel hiervoor afstraffen is terecht, ongeacht hoe het D2 het eerste half jaar was.

agreed, het is inderdaad een zeer zwak argument om te zeggen "d2 was bij de launch ook slecht en buggy".

Het idee is dat ge verderbouwt op uw vorige franchise, niet terugvalt op de kinderproblemen van de vorige editie.

D2 -> D2 LOD -> D3 is de logische orde
D2 = D3 -> D2 LOD is dat volgens dat argument, dit slaat nergens op.

Mbt vertrouwen in blizzard, ik ben dat persoonlijk al volledig kwijt.
Ze gaan natuurlijk diablo proberen in leven te houden, maar ik heb allesbehalve het gevoel dat ze het doen voor de community, eerder dan voor het behouden van hun cash cow, de RMAH.
D3 is intussen al stervende. En eerlijk gezegd moeten ze dit spel re-releasen zonder heel die AH, het waanzinnig aantal exploits, de povere content, itemization etc. Ze moeten er kortom weer een spel van maken, geen ebay achtige time sink

Mrg`Egeltje

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;16552932 zei:
Mja heb hier al wel enkele namen gelezen van toen ik nog D2 mod was, ik vrees alleen dat D3 zoals het nu is nooit zo gaat groeien als toen. :(

da gaat et idd ni doen, kheb nooit de zin om echt nogs door te spelen zoals in d2, in fact, ik speel atm meer d2 dan d3 >.>

SideShow

Legacy Member
inderdaad, leuk die dot ... in inferno
zwaardje gekocht van 400.000 ... wat veel is voor iemand die niet gestudeerd heeft voor gamer en dus geen fulltime diablo3 job heeft
kan ik eindelijk een beetje vechten tegen elites in act 2, krijg je een dot ...

met andere woorden: als ik geen euro's wil gebruiken voor die belachelijke RMAH, is er voor mij dus geen zak meer te doen in dit spel

mijas65

Legacy Member
enkel een price cap op de gold action house kan hieraan nog iets doen .

mensen die niet de eerste 2 weken dagen hebben versleten int spel kunnen nu weinig of niets meer doen

lelouche

Legacy Member
Na de 1maand al gestopt, 40mill verkocht voor 250euro en gedaan ermee.
Serieuze teleurstelling van een spel, maarja move on.

Straks is het Path of Exile beta weekend binnen 12u ofzo, ik dacht kom ik laat het jullie even weten. :D

blackman

Legacy Member
Het is zo zielig, zo een goede gameplay maar totaal geen diepgang. Dan speel ik liever wow pvp dan iets waarbij het enige doel is om meer en meer geld te verdienen... Het gaat zelfs niet meer over de beste items*? Endgame = RMAH lol.

* Om (speciale) builds mee te maken, etc.

Frieza

Legacy Member
blackman zei:
Het is zo zielig, zo een goede gameplay maar totaal geen diepgang.

Ja, dit maakt het voor mij extra moeilijk om het spel los te laten. En hoewel ik het skillsysteem van D2 liever zou hebben, vind ik de gameplay enorm strak. Zelfs nu na 150 uur kan ik nog enorm genieten daarvan. Maar bon, het is gewoon niet 'rewarding'. Op meer dan 150u heb ik ocharme één crappy set-item gevonden en 3 gewone blacksmith recipes. En ik ben die random yellows kotsbeu. Ik heb zo extreem lang op dit spel gewacht en ik wil het zo graag goed vinden, maar gameplay alleen is voor dit spel niet genoeg om het te blijven spelen.

Darius Craven

Legacy Member
Als ik de posts hier zie zit de grens van verveling rond de 150u. Zit zelf ook daar rond en merk dat ik me met andere zaken en games bezig houd, liever dan Diablo 3... Misschien enkele patches/expansion later vlieg ik er weer in maar de huidige game schiet gewoon schroomlijk tekort.

150u fun noem ik zeker geen waste of money of een slechte game. Er is gewoon te weinig content/motivatie om bezig te blijven. Ze hebben de loot, skills, lengte van campaign, variatie in omgeving, ... te weinig uitgebouwd.

Michster

Legacy Member
Is her nu nog niet gebeterd? :s Ik ben al een dikke maand aan het wachten tot ik zie dat de klaagposts stoppen, maar kennelijk zal het nog lang duren. :p

Frieza

Legacy Member
Pas op, ik vind het allesbehalve een slechte game en ik moet eerlijk toegeven dat mijn verwachtingen ook extreem hoog lagen.

Nu goed, een erg dubbel gevoel. Net even een witch doctor gerolled en dan voel ik weer enthousiasme opkomen. Een Hardcore char wil ik ook nog weleens proberen. Lijkt me het spel ook wel een boost te geven.

Fernando

Legacy Member
Ik voorlopig niet meer want ik logde in en al mijn characters zijn weg -_-... toch wel heel vreemd ik doe helemaal niks dodgy ofzo

pntzi .

Legacy Member
Fernando zei:
Ik voorlopig niet meer want ik logde in en al mijn characters zijn weg -_-... toch wel heel vreemd ik doe helemaal niks dodgy ofzo

zeker dat uw realm nog op europe staat en niet op americas? :))

CtrlAshDel

Legacy Member
Heb de laatste maand niet meer gespeeld, 'k moet er teveel tijd en moeite insteken en na 2 keer uitgespeeld te hebben op normal, vind'k het gewoon saai.

Als er dus iemand mijn account wil overkopen. Tis de retail editie die 'k in gamemania gekocht heb. Heb de dvd 1 keer gebruikt voor install. Er zitten nog 2 guestpasses bij en 1 guestpass voor WOW dacht ik (moet eens nakijken). Plus ge krijgt er nog een poster bij.

't zal wel maar voor binnen een week zijn want ik vertrek maandag op reis en ben de zondag terug.

Fernando

Legacy Member
pntzi . zei:
zeker dat uw realm nog op europe staat en niet op americas? :))

Jup, ik heb 1 character kunnen reviven maar dat kan je alleen doen met het laatst gedelete :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan