Archief - Wie speelt er nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

netn

Legacy Member
voor t eerst lvl 60 met een personage, weinig gold en ik ga absoluut niet beginnen 'farmen' (het idee alleen al). veel schiet er dus niet over

SgtPepper

Legacy Member
Diablo III is allesbehalve perfect en zeker geen waardige opvolger van diablo II. Hopelijk komt dit nog met een dikke expansion of zelfs in de patches.
Maar de mensen die hier 'dikke miskoop' zitten te zeggen, hoeveel uur played hebben jullie?

Je gaat me namelijk niet wijsmaken dat er niet veel andere games zijn die je kocht en evenveel uren speelde als Diablo. De meeste gebreken komen imo pas rond de endgame echt boven.

Ik heb games gekocht die ik na 10 uur spelen kotsbeu was...

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Zeer juist, maar daar hebben we dan wel geen 10 jaar op zitten wachten...

SgtPepper

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;16547703 zei:
Zeer juist, maar daar hebben we dan wel geen 10 jaar op zitten wachten...

Jaja daar ben ik het volledig mee eens. De tijd van de Diablo II community hier was geweldig en ik ben ook hard teleurgesteld.
Maar 60 euro voor de 150-160 uren speeltijd die ik nu al heb, that's money well spent. :)

VictorVonDoom

Legacy Member
ben nu kingsdoms of amalur aan het spelen en terug wow aan het spelen en wat diablo II aan het spelen. Met een handige editor kan ik zelfs wat foofelen zonder geband te worden en ben toch geen battlenet fan...

tasty

Legacy Member
Ik ben ook min of meer gestopt. Ik verkoop enkel nog wat stuff op GAH/RMAH en dat is het. Heb zo'n 250 uur gespeeld en heb het nu wel gehad met de vele uren hersenloos farmen. Ik heb eergisteren nog deze boots verkocht voor 150 euro.

Al bij al ben ik wel tevreden met de aankoop van Diablo 3. Ik vele uren fun gehad en heb er uiteindelijk mijn geld mee terugverdient.

Ben nu begonnen met het populaire DayZ.

Lamsednav

Legacy Member
Tja, ik heb weliswaar veel uren geplayed maar dit spel draait dan vooral om de endgame en daarin faalt het toch wel verschrikkelijk zwaar, daarom een dikke miskoop.
Ik koop enkel een spel waar de herspeelbaarheidsfactor redelijk hoog is en dat is bij deze echt ni het geval voor mij.

Quecera

Legacy Member
Mijn Diablo 3 periode: Eerste 3 weken WD lvl'en & Act 1,2,3 inferno gefarmt, dan 2 weken Auction House Hunting (veel meer profit gemaakt dan zelf te farmen), dan 2 weken gestopt en DH geleveld maar dan Uninstalled. Vind het jammer dat de nieuwe generatie gamers deze kutgames moet aanzien en daar dan slecht over spreken terwijl D2 een pareltje was.

Van beste tot slechtste:
Uninstall > AH Hunting > Farmen > Lvl'en > itemization & runes(geen opwinding bij drops etc, laatste keer ik gefarmt had, had ik 40ish lvl 62&63 items in mijn Stash en had zelfs geen zin om ze te beginnen identifyen, zegt dus genoeg :p)

Maar heb wel genoeg uurtjes kunnen spelen voor die 40 euro, dus op dat vlak is het zijn geld waard als je het vergelijk met 90% van de games anno 2006-2012. Alleen vind ik het jammer dat dit wel de Diablo franchise kapotmaakt. Moest dit spel alleen de naam Diablo 3 niet gedragen hebben, had het maar 5 à 10% van zijn huidige playerbase als klant. Ik kijk uit naar Torchlight 2 & Path of Exile :)

stagepotato

Legacy Member
Miskoop nu ook weer niet, als je de tijd dat je er over doet om nog maar in inferno te geraken met één char zit je al aan +- 60u... Ondertussen wel al lang het spel verwijderd van mijn computer. Replay value was praktisch onbestaande vanaf je in inferno kwam en nog een hoop dingen dat me stoorden die hier al een aantal keer vermeld zijn.

bombombom

Legacy Member
Ik moet zeggen dat diablo 3 me toch verrast heeft.
Ben diablo2 beginnen spelen met patch 1.07 tot dan uiteindelijk de 1.11 (denkik?)
En ik stond zeer sceptisch tegenover diablo3.
-geen skilltree
-stats verdelen zelf
-aparte loot?
-etc...

Met een slecht voorgevoel ben ik het toch beginnen spelen en ik zeg niet dat het een waardige opvolger is, maar het kon slechter vind ik.
De gameplay kan je niet op klagen, grafix zijn ook te pruimen.
Nieuwe mannetjes zijn relatief goed uitgewerkt.

Wat ik wel zeeeer degoutant vind is lvl60 max en de stats en de skiltree en die aution house.

Ben nu juist lvl 50 met men eerste monk, en ik ben het NOG niet beu(kan zijn dat het niet lang meer duurt ofc)

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
bombombom zei:
Ik moet zeggen dat diablo 3 me toch verrast heeft.
Ben diablo2 beginnen spelen met patch 1.07 tot dan uiteindelijk de 1.11 (denkik?)
En ik stond zeer sceptisch tegenover diablo3.
-geen skilltree
-stats verdelen zelf
-aparte loot?
-etc...

Met een slecht voorgevoel ben ik het toch beginnen spelen en ik zeg niet dat het een waardige opvolger is, maar het kon slechter vind ik.
De gameplay kan je niet op klagen, grafix zijn ook te pruimen.
Nieuwe mannetjes zijn relatief goed uitgewerkt.

Wat ik wel zeeeer degoutant vind is lvl60 max en de stats en de skiltree en die aution house.

Ben nu juist lvl 50 met men eerste monk, en ik ben het NOG niet beu(kan zijn dat het niet lang meer duurt ofc)
Heb hetzelfde gevoel, maar eens je op inferno komt zal je snel merken dat je oftewel retechance moet hebben dat er een item dropt dat massas waard is zodat je gold hebt om op AH "inferno-proof gear" te kopen of hell farmen en merken dat die drops de moeite niet waard zijn om je tijd erin te steken (buiten het gold dat het opbrengt dan maar ik heb geen zin in goldfarmen)
Hellow Goetsy btw :p

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Mrg`Egeltje zei:
nu ist compleet naar de "bom", goetsy has arrived.
hoi goetsy :o)
Mja heb hier al wel enkele namen gelezen van toen ik nog D2 mod was, ik vrees alleen dat D3 zoals het nu is nooit zo gaat groeien als toen. :(

botchla

Legacy Member
Voila, net uninstalled. Efkes getilt tijdens een farmrun op een pack elites in act II inferno dat altijd burrowed als ge niet in meelee range zijt, na 10 min DOT gekregen omdat fight telang duurde...

Was gelijk voor mij de druppel, spel is echt niet de moeite om op inferno te spelen. Jammer da'k maar tot begin act IV geraakt ben, had toch gedacht diablo te killen.

Hawk

Legacy Member
Beschrijf diablo 3 in één letter?

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Eden

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;16552932 zei:
Mja heb hier al wel enkele namen gelezen van toen ik nog D2 mod was, ik vrees alleen dat D3 zoals het nu is nooit zo gaat groeien als toen. :(

ik wil cows, geen pony's :'(

en een community als een jaar of 8 geleden, maar 't zal er wel niet inzitten vrees ik

Raguel

Legacy Member
laten we niet vergeten dat d2 retesaai was het 1e half jaar. Geen runes, runewords, slappe legendaries etc.
laten we niet vergeten dat blizzard nu MASSA's informatie aan het verzamelen is die ze ongetwijfeld gaan gebruiken om d3 beter te maken dmv patches en/of een expansion.
Voor mij zijn ze er uiteindelijk wel in geslaagd om een spel te maken dat uitdagend is, doorzetting vraagt en hoop creëert op de ultieme drop (cfr. die boots).
laten we niet vergeten dat d2 (ik heb het circa 6 jaar gespeeld) enkel bestond uit bossruns.

Ik versta al de pessimisten niet en zal blijven spelen tot de 1e expansion (wat bij d2 absoluut niet het geval was).

Kennaah

Legacy Member
Raguel zei:
laten we niet vergeten dat d2 retesaai was het 1e half jaar. Geen runes, runewords, slappe legendaries etc.
laten we niet vergeten dat blizzard nu MASSA's informatie aan het verzamelen is die ze ongetwijfeld gaan gebruiken om d3 beter te maken dmv patches en/of een expansion.
Voor mij zijn ze er uiteindelijk wel in geslaagd om een spel te maken dat uitdagend is, doorzetting vraagt en hoop creëert op de ultieme drop (cfr. die boots).
laten we niet vergeten dat d2 (ik heb het circa 6 jaar gespeeld) enkel bestond uit bossruns.

Ik versta al de pessimisten niet en zal blijven spelen tot de 1e expansion (wat bij d2 absoluut niet het geval was).

Dit is werkelijk het grootste non argument ooit.
Dus omdat D2 in het begin saai was mag blizzard nu dezelfde fout maken ?
Nee ze moesten er uit leren en dat hebben ze niet gedaan. Dat velen het spel hiervoor afstraffen is terecht, ongeacht hoe het D2 het eerste half jaar was.

bombombom

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;16552537 zei:
Heb hetzelfde gevoel, maar eens je op inferno komt zal je snel merken dat je oftewel retechance moet hebben dat er een item dropt dat massas waard is zodat je gold hebt om op AH "inferno-proof gear" te kopen of hell farmen en merken dat die drops de moeite niet waard zijn om je tijd erin te steken (buiten het gold dat het opbrengt dan maar ik heb geen zin in goldfarmen)
Hellow Goetsy btw :p



Mrg`Egeltje zei:
nu ist compleet naar de "bom", goetsy has arrived.
hoi goetsy :o)


:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan