Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[MNEU]Jonasis;16547703 zei:Zeer juist, maar daar hebben we dan wel geen 10 jaar op zitten wachten...

)
Heb hetzelfde gevoel, maar eens je op inferno komt zal je snel merken dat je oftewel retechance moet hebben dat er een item dropt dat massas waard is zodat je gold hebt om op AH "inferno-proof gear" te kopen of hell farmen en merken dat die drops de moeite niet waard zijn om je tijd erin te steken (buiten het gold dat het opbrengt dan maar ik heb geen zin in goldfarmen)bombombom zei:Ik moet zeggen dat diablo 3 me toch verrast heeft.
Ben diablo2 beginnen spelen met patch 1.07 tot dan uiteindelijk de 1.11 (denkik?)
En ik stond zeer sceptisch tegenover diablo3.
-geen skilltree
-stats verdelen zelf
-aparte loot?
-etc...
Met een slecht voorgevoel ben ik het toch beginnen spelen en ik zeg niet dat het een waardige opvolger is, maar het kon slechter vind ik.
De gameplay kan je niet op klagen, grafix zijn ook te pruimen.
Nieuwe mannetjes zijn relatief goed uitgewerkt.
Wat ik wel zeeeer degoutant vind is lvl60 max en de stats en de skiltree en die aution house.
Ben nu juist lvl 50 met men eerste monk, en ik ben het NOG niet beu(kan zijn dat het niet lang meer duurt ofc)

[MNEU]Jonasis;16552537 zei:Hellow Goetsy btw![]()
)Mja heb hier al wel enkele namen gelezen van toen ik nog D2 mod was, ik vrees alleen dat D3 zoals het nu is nooit zo gaat groeien als toen.Mrg`Egeltje zei:nu ist compleet naar de "bom", goetsy has arrived.
hoi goetsy)

[MNEU]Jonasis;16552932 zei:Mja heb hier al wel enkele namen gelezen van toen ik nog D2 mod was, ik vrees alleen dat D3 zoals het nu is nooit zo gaat groeien als toen.![]()
Raguel zei:laten we niet vergeten dat d2 retesaai was het 1e half jaar. Geen runes, runewords, slappe legendaries etc.
laten we niet vergeten dat blizzard nu MASSA's informatie aan het verzamelen is die ze ongetwijfeld gaan gebruiken om d3 beter te maken dmv patches en/of een expansion.
Voor mij zijn ze er uiteindelijk wel in geslaagd om een spel te maken dat uitdagend is, doorzetting vraagt en hoop creëert op de ultieme drop (cfr. die boots).
laten we niet vergeten dat d2 (ik heb het circa 6 jaar gespeeld) enkel bestond uit bossruns.
Ik versta al de pessimisten niet en zal blijven spelen tot de 1e expansion (wat bij d2 absoluut niet het geval was).
[MNEU]Jonasis;16552537 zei:Heb hetzelfde gevoel, maar eens je op inferno komt zal je snel merken dat je oftewel retechance moet hebben dat er een item dropt dat massas waard is zodat je gold hebt om op AH "inferno-proof gear" te kopen of hell farmen en merken dat die drops de moeite niet waard zijn om je tijd erin te steken (buiten het gold dat het opbrengt dan maar ik heb geen zin in goldfarmen)
Hellow Goetsy btw![]()
Mrg`Egeltje zei:nu ist compleet naar de "bom", goetsy has arrived.
hoi goetsy)
