Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bierkoning voor flessen kopen, en Biertempel, Arendnest en in de wilderman voor te nuttigen!!godf@ther zei:Welke adresjes in Amsterdam zijn er de moeite voor te bezoeken i.v.m. bier?
Ja man, alsof dat een vraag is die makkelijk te beantwoorden isgodf@ther zei:Ok, weten jullie hoeveel het daar op cafe kost en welke amerikaanse bieren moetk zeker drinken? Ik hou nie van te bitter en te extreme stouts, de rest mag![]()

). Nog een jaartje erop en dan zal het nog wel wat zachter zijn denk ik. De gewone 2009 Bourbon County, ook 13%, drinkt immers perfect nu. Het basisbier voor Rare stamt uit 2008, maar misschien heeft die bourbon toch nog een jaartje nodig om wat zachter en fruitiger te worden.
Dennoman zei:Hoe is het nog op biervlak jongens? Gisteren eindelijk mijn Rare Bourbon County opengedaan, was echt heerlijk. Inderdaad wel plat als een vijg zoals Abio al zei, zonde van het uiterlijk. Verder de perfectie benaderend, maar behoorlijk boozy voor 13% (raar dat ik dat tegenwoordig moet zeggen eigenlijk). Nog een jaartje erop en dan zal het nog wel wat zachter zijn denk ik. De gewone 2009 Bourbon County, ook 13%, drinkt immers perfect nu. Het basisbier voor Rare stamt uit 2008, maar misschien heeft die bourbon toch nog een jaartje nodig om wat zachter en fruitiger te worden.
![]()



Die zal nog exact hetzelfde smaken denk ik zelfs.ToasT zei:Ik heb hier onlangs nog een Guinness Export gevonden die al een jaar over datum is, zou dat nog drinkbaar zijn??
Zie vorige paar pagina's, dezelfde vraag is hier al uitvoerig beantwoord.ToasT zei:Zaterdag ga ik nog eens langs bij Dranken Geers, tips zijn welkom voor wat ik zeker niet mag vergeten van mee te nemen![]()
