Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fides zei:Wie gaat er naar het Brugs bierfestival?

Je zegt niet welk soort fles het is, dus qua opvullen weet ik het niet. Maar je kan wel één halen in een drankenhandel. Zo'n fles waarmee tap installaties werken.ToasT zei:Misschien een beetje een domme vraag, maar waar kan ik een CO2 fles laten vullen?
Ik heb eentje occassie gekocht voor te gebruiken in mijn aquarium maar aangezien het een industriële fles is, kunnen ze die niet vullen bij mijn local fish shop.
Al gevraagd in de aquarium topic hier, maar daar moest men mij het antwoord schuldig blijven.

't Is ene om ijscreme mee te maken, zo'n goeie halve meter hoog en 15-20 cm diameter. Zal eens kijken om een foto te maken.Bontus zei:Je zegt niet welk soort fles het is, dus qua opvullen weet ik het niet. Maar je kan wel één halen in een drankenhandel. Zo'n fles waarmee tap installaties werken.
Die kwaliteit is voor een aquarium ook goed veronderstel ik. Maar veel goedkoper natuurlijk![]()
Bontus zei:Stuur misschien de foto door naar drankenhandels.
Ken persoonlijk niets van zo'n soorten flessen.
easypanic zei:Winkeliers zullen flessen verkopen maar opvullen is een ander geval.