Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n9ne zei:Nice.
Ergens interessant leesmateriaal te vinden voor een beginner? Ik heb de vorige pagina es gelezen en versta er al de helft niet van, haha. Moet morgen sowieso naar de drankencentrale, kan dan evengoed al wat biertjes meebrengen.
Bontus zei:Zou graag eens wat feedback krijgen op eigen brouwsels.
Wie wat proefervaring heeft en graag eens wil recenseren laat het eens weten hier of in PM.
Heb 2 recepten die redelijk succesvol zijn:
- Een tripel van 8%
- Een stout van 9%
Het is moeilijk om deze bieren zelf te beoordelen. Van andere zou ik graag horen wat zij vinden van die bieren (met de stijl in het achterhoofd).
Bijvoorbeeld: te donker voor een tripel, te bitter voor een tripel, te kruidig voor een tripel...
Weet nog niet hoe ik flesjes kan verdelen, met de post opsturen is niet zo'n goed plan denk ik.
Bontus zei:Zou graag eens wat feedback krijgen op eigen brouwsels.
Wie wat proefervaring heeft en graag eens wil recenseren laat het eens weten hier of in PM.
...
Bontus zei:Zou graag eens wat feedback krijgen op eigen brouwsels.
Wie wat proefervaring heeft en graag eens wil recenseren laat het eens weten hier of in PM.
.
bludgeoned zei:In welke streek bedoel je? Als je van geuze houdt is er binnenkort de tour de geuze.
HoralTRIPPIN BUNNY zei:Ik drink enorm graag oude geuze, waar kan je info vinden over deze tour de geuze?
Schieven IPAdanzig_6 zei:hij was idd te licht van smaak voor een volwaardige IPA te zijn maar vond hem zeker niet slecht.
twas een eerder zeer toegankelijke IPA, dat is inderdaad waar.
Het leuke aan dit bier was dat mijn mede tafelgenoten deze ook lekker vonden en dit hun misschien de weg opent voor het meer serieuzere IPA werk.
Heb al wat serieuze IPA's gedronken en vind deze enorm lekker.
(Viven imperial IPA, brewdog hardcore IPA,...)
Jammer genoeg zijn deze niet zo makkelijk te vinden in de handel in mijn buurt wegens niet echt populair bij de gemiddelde Belgische bierdrinker.
Heb al eens aan mijn bierhandelaar gevraagd om IPA bieren binnen te doen maar hij vraagt namen.
Daarmee dat ik dit hier eens vraag.
Ik zeker nietmijas65 zei:wie gaat er hier zaterdag allemaal naar struise voor de double black ?

Ziet ernaar uit dat de releasedate zeker niet gehaald zal worden. Communicatie laat weer enorm te wensen over langs hun kant, zoals gewoonlijk. Ik zeg het, geweldige brouwers en ik ga door een vuur voor hun bieren, maar die communicatie naar het cliënteel toe moet echt wel beter.mijas65 zei:wie gaat er hier zaterdag allemaal naar struise voor de double black ?