Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Emerxill zei:Een paar jaar geleden heb ik hier in de kelder van het huis dat we gekocht hebben een ongeopend flesje Westmalle gevonden zonder etiket gevonden.
Het flesje ziet er vrij oud oud en het lijkt erop dat dit flesje uit de tijd komt dat er nog geen etiketten geplakt werden op trappisten (of andere bieren).
Iemand een idee wat zo iets "waard" is? "Waarde" in, is dat nog te zuipen of heeft dat een financiële-of verzamelwaarde?
Ben eens curieus, ik ben niet van plan om dat open te trekken om tot de constatatie te komen dat het pompbakbier is geworden.![]()
Ja, ze verkopen hun bieren daar per bak. Goedkoper dan in de drankenhal ook, dat zie je niet vaak meer bij brouwers.Pariah zei:Kun je rechtstreeks bij de dolle brouwers kopen? Ben er ooit eens naartoe geweest toen ik 12j ofzo was en toen een eerder zoet bier gedronken. Geen idee of het oerbier of dulle teve was![]()
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Mag ook wel, Boskeun staat bij Geers aan €2 !! per flesje.Dennoman zei:Ja, ze verkopen hun bieren daar per bak. Goedkoper dan in de drankenhal ook, dat zie je niet vaak meer bij brouwers.
Hangt er van af.Pariah zei:Merci!
Weet er iemand welke bieren ze verkopen bij de Struise int "schoolke"? Had ergens tussen de regels gelezen dat ze daar meer hun probeersels verkopen. En hun toppers in hun shop in Brugge?
Drie Fonteinen zou je dan ook nog moeten bekoren.Bontus zei:Cantillon is gewoon té zuur voor mij, ga me beperken tot Boon & Girardin.
Pariah zei:Geen idee hoe het mij gaat bevallen. Daarmee dat ik ga wachten tot een warme zomerdag.Van de bieren die ik tot nu toe al geprobeerd heb is gulden draak toch wel mijn favoriet! Iemand die nog bieren kent in dit genre?
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
volgende maand ga ik naar de USA en nu wil er een Amerikaan van op beeradvocate een paar flessen cantillon (what else) ruilen voor een paar amerikaanse bieren. Wat zijn uitstekende amerikaanse bieren? Liefst een stijl die ze in bij ons niet kennen. Ik zie daar vrij regelmatig vannilla bounty bourbon en van die dingen op het forum passeren. Hij heeft al voorgesteld om caprincho oscuro en Hunahpu's Imperial Stout te traden. Die 2 lijken mij alleszins al interessant voor 2 cantillons? Kwil nu ook niet flessen cantillon van +-12euro/stuk ruilen voor amerikaanse bierkes die aldaar 3dollar ofzo kosten. En aangezien het hele biergebeuren nieuw voor mij is, wou ik hier eens checken.bludgeoned zei:Hangt er van af.
Wat wil je precies kopen?
Brugge zal redelijk duur zijn vrees ik, dus beter in je drankencentrale regelmatig eens gaan zien/horen.
Welke regio woon je?

Ik heb niets tegen 3 Fonteinen maar het is wel prijs x2 tov Girardinbludgeoned zei:Drie Fonteinen zou je dan ook nog moeten bekoren.
Heb het wel voor de zurigheid van Cantillon, al is het niet iets voor elke dag. Boon vind ik dan net weer iets te mals, maar lekker op een warme zomerse dag op een terrasje. Ideale dorstlesser.


Die Cigar City brouwsels zou ik zeker ruilen, je moet niet zozeer naar de prijs kijken die het daar kost (bier is daar sowieso al duurder dan bij ons), maar bij mijn weten worden die 2 stouts die je daar noemt bij ons nergens verdeeld.Pariah zei:Merci!
nog een vraagskevolgende maand ga ik naar de USA en nu wil er een Amerikaan van op beeradvocate een paar flessen cantillon (what else) ruilen voor een paar amerikaanse bieren. Wat zijn uitstekende amerikaanse bieren? Liefst een stijl die ze in bij ons niet kennen. Ik zie daar vrij regelmatig vannilla bounty bourbon en van die dingen op het forum passeren. Hij heeft al voorgesteld om caprincho oscuro en Hunahpu's Imperial Stout te traden. Die 2 lijken mij alleszins al interessant voor 2 cantillons? Kwil nu ook niet flessen cantillon van +-12euro/stuk ruilen voor amerikaanse bierkes die aldaar 3dollar ofzo kosten. En aangezien het hele biergebeuren nieuw voor mij is, wou ik hier eens checken.


Een fles Cantillon kost ook lang geen €12. Dit weekend bijvoorbeeld de Saint-Lamvinus en Vigneronne gezien voor €8. Voor de flessen Fou Foune/Mamouche ook zoiets betaald.Pariah zei:idd die cigar city biertjes lijken mij ook wel interessant. Het gaat mij niet zo zeer om de waarde van de bieren. want afspreken met een local vind ik ook wel fijn. Maar kzou gewoon niet graag flessen van + 12euro ruilen met "rommel". En aangezien hij 4 flessen cantillon had gewenst mag ik nu nog een paar suggesties doen![]()
Kortrijk ken ik nu niet meteen.Pariah zei:Die black albert wil ik wel eens proberen. ikzelf woon tegen Kortrijk. Ik heb al een deftige drankencentrale gevonden waar ze oa. de dolle verkochten. Struise brouwers ben ik wel nog niet tegen gekomen. Bij streekbieren Yves in Roeselare hadden ze ook een mooi assortiment. En de vader ? van de eigenaar kan waarschijnlijk uren praten over bieren. Jammer genoeg ken ik er zelf nog niet genoeg van![]()