Katoom
Legacy Member
Ding is waarschijnlijk nog full stock? Het eerste wat ze bij zo'n moto's doen is de emissierommel eraf gooien/uitschakelen en remappen met tune ECU (kun je zelf doen TuneECU_Start). Op de lc8 EFI blokken bvb zit er in de eerste 2 versnellingen een limiter op de vermogensafgifte (ook voor de emmissie eisen). Die worden meestal ook losgemaakt (zelfde stekker als de neutral sensor. Groene laten zitten - is dus de neutral sensor- en de 2 ander eruit halen). Ik heb mij nog niet zover verdiept in de recente LC4 blokken maar daar zal er ook wel 1 en ander geknepen zijn.Robust² zei:Inderdaad. Absoluut niet waar imo, als je een beetje ervaring en de moto wat pushed hebt ga je dat direct merken dat er maar de helft van de kracht aanwezig is. Tijdens je rijlessen ga je het idd niet merken
Ik hoop trouwens dat die Dukes van de rijschool wat anders rijden dan de mijne, ik rij nu al 4-5 jaar en vind dat ding absoluut niet aangenaam om mee in traag verkeer te rijden. Bokken en schudden als je te traag gaat, naar voor schieten als je een milimeter gas geeft, etc. Daar een 8 mee doen zou ik al helemaal niet willen proberenOok serieus hoog, kleinere mensen kunnen niet eens met beide voeten aan de grond.
Full stock rijden de meeste KTM EFI modellen vrij slecht in lage toeren.
Ik ook niet bij mijne adv, bal van beide voeten gaat net niet.Robust² zei:Ook serieus hoog, kleinere mensen kunnen niet eens met beide voeten aan de grond.

Gearing is dan ook meer offroad gericht. Enduro heeft stock 15:45 vs 16:40 van de dukeLuciferke zei:Snap het ni goed, ik trek mijn 690 enduro (is hetzelfde blokje) makkellijk tot in 3de op zijn achterwiel zonder de koppeling te gebruiken. Onder het zadel kan je wel verschillende mappings selecteren, misschien hebben ze daar aan geprutst op uw testmoto. Als ik in 1ste of 2de vol gas geef dan lig ik op mijne rug.
Misschien is de 990 Duke meer iets voor u?


Ook serieus hoog, kleinere mensen kunnen niet eens met beide voeten aan de grond.


