Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
RubbeR zei:
dus 80% van de mensen hier rijdt enkel te snel op een verlaten autosnelweg rond een uur of 3 snachts wanneer er geen volk is... :woohoo:

lees de topictitel nog is

tgaat hier ni over beke te snel rijden, maar de topsnelheid

Appleseed

Legacy Member
Ik rij praktisch altijd te snel .. sue me. Vanaf het een steenweg of autostrade is doet dn deze er bijna altijd op zn minst 20km/u bij, niet dat ik expres sneller wil rijden but it just happens. Voor ik het weet rij ik te snel ...

Enkel in de bebouwde kom of drukke straten probeer ik me aan een aanvaardbare snelheid te houden. Je weet maar nooit met al dat gepeupel die denken dat iedere autobestuurder enkel hun -en niemand anders- in het oog heeft. :ironic:

Eens ge het gewoon zijt om sneller te rijden is het om zeep, dan kunt ge met 'normaal' bijna geen vrede meer nemen. En neen, ik vind niet dat te snel rijden gevaarlijker is voor de medemens, of ge nu aan 120 of 160 1ne voorbijzoeft op een autostrade .. who cares. Wat ik wel onverantwoord vind is van die zotte toeren uitsteken zoals op een drukke autostrade constant zigzaggen of in bebouwde kom 120 rijden. Maar de meeste met zware voet rijden gewoon te snel wanneer de situatie dat toelaat. Die andere gekken zijn gewoon mentaal gestoorde sjonnies met een kleine pik. (te herkennen aan het overdreven optrekken wanneer er veel volk aanwezig is)

CAS

Legacy Member
Daarnet eens gemeten met gps wat den E30 nog kan doen met zijn 4.27 diff, en het antwoord is 197... 4.1 diff is 206

Mr. SLASH

Legacy Member
CAS zei:
Daarnet eens gemeten met gps wat den E30 nog kan doen met zijn 4.27 diff, en het antwoord is 197... 4.1 diff is 206

uw depressie-meterke toonde wss een zware depressie aan :p

@silent_spring@

Legacy Member
daarnet 165 @ GPS

nu de dode vliegen en bijhorende ingewanden gaan afkuisen

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Appleseed zei:
Ik rij praktisch altijd te snel .. sue me. Vanaf het een steenweg of autostrade is doet dn deze er bijna altijd op zn minst 20km/u bij, niet dat ik expres sneller wil rijden but it just happens. Voor ik het weet rij ik te snel ...

Enkel in de bebouwde kom of drukke straten probeer ik me aan een aanvaardbare snelheid te houden. Je weet maar nooit met al dat gepeupel die denken dat iedere autobestuurder enkel hun -en niemand anders- in het oog heeft. :ironic:

Eens ge het gewoon zijt om sneller te rijden is het om zeep, dan kunt ge met 'normaal' bijna geen vrede meer nemen. En neen, ik vind niet dat te snel rijden gevaarlijker is voor de medemens, of ge nu aan 120 of 160 1ne voorbijzoeft op een autostrade .. who cares. Wat ik wel onverantwoord vind is van die zotte toeren uitsteken zoals op een drukke autostrade constant zigzaggen of in bebouwde kom 120 rijden. Maar de meeste met zware voet rijden gewoon te snel wanneer de situatie dat toelaat. Die andere gekken zijn gewoon mentaal gestoorde sjonnies met een kleine pik. (te herkennen aan het overdreven optrekken wanneer er veel volk aanwezig is)

²

En denk ook maar eens aan het economisch verlies van 120 te rijden ! Minstens 50% van mijn leveringen komen te laat :unsure:.

-Helld0g-

Legacy Member
gisteren toch 200 op de TELLER van mn opel vectra gekregen... stukje snelweg en er was een bmw zo vriendelijk om even aan 170 voor mij eerst de weg te verkennen (betrouw het stukje autosnelweg rond Oostduinkerke niet echt qua flitsers!!!). Dus ff laten gaan en dan volgas erachteraan ;)

Denk er Max 200 gps-snelheid uit te halen, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben lijkt me! Alles leek trouwens nog heel stabiel, maar met het nogal zachte onderstel zou ik niet graag een rem of uitwijkmanoevre willen doen met deze wagen. Zeker als het nat is denk ik dat de kont toch wel graag eens voorbij de voorkant zou willen gaan als er ff slecht wegdek is

Bij een BMW E46 is aan 200 alles nog heeeel chill in vergelijking. We love M-onderstellen hé

CAS

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
uw depressie-meterke toonde wss een zware depressie aan :p

Van 24.5l naar 28l/100km, maar bij 50per uur in 5de maar 6l/100km! Terwijl je normaal niet onder 8l/100km raakt tenzij je je gas lost en op motor remt :p

Gemmiddeld tussen de 14 en 16l, valt dus nog mee. Maar kheb vernomen dat een E30 M3 minder verbruikt en een E36 M3 ongeveer hetzelfde, dus kzal moeten veranderen :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Gisteren 175 op een afdaling in Duitsland met een Renault scenic van bluesky

TTT002

Legacy Member
Snel rijden, iedereen kan het, die rechterpedaal indrukken en gaan. Maar velen denken dat ze kunnen rijden. Dat is net het probleem, ik ben nu ook geen F1 piloot, maar ik ben zeker van m'n stuk. Velen hebben net rijbewijs, gaan autostrade op en duwen direct +200km/h ... die zijn het gevaar op de weg. Vandaag heb ik ook piek gehaald puur een korte sprint van paar km van een 210km/h maar ik ben zeker dat ik m'n auto onder controle had en dat ik meer dan afstand had met voorliggers.

Wat er ook veel aan doet, is het type wagen, type banden etc, als ik met een opel corsa moest rijden, zou ik ook geen 200 durven (kunnen :p ) rijden.
Ken je wagen en weet wat hij aankan om "veilig" te rijden.

-Helld0g-

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8442435 zei:
²

En denk ook maar eens aan het economisch verlies van 120 te rijden ! Minstens 50% van mijn leveringen komen te laat :unsure:.

en een enorm begrotingstekort door verlies aan boetes en naft/diesel!!!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
serial zei:
Ik rij nooit te snel.
Snel rijden is voor mensen met een deathwish!

Je bent "ironic" vergeten :unsure:

Ik rij ook nooit te snel, de limieten zijn gewoon te laag.

pr0ph3t

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8450727 zei:
Je bent "ironic" vergeten :unsure:

Ik rij ook nooit te snel, de limieten zijn gewoon te laag.

das het meest zinnige dak vandaag al gehoord heb ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan