Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thinsulate

Legacy Member
Zaterdagavond richting Duitsland 240 met mijn nonkel zijne Lancia :)

Da nemesis

Legacy Member
170 in de porsche van ons ma.

Kzat nog maar in 4e maar de baan was op:sad: .

edit: hier in de geburen op een recht baantje

Greetz

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Da nemesis zei:
170 in de porsche van ons ma.

Kzat nog maar in 4e maar de baan was op:sad: .

edit: hier in de geburen op een recht baantje

Greetz

Wa voor porsche is da ?

Exca

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Daarmee kan je niks doen. Dat ik gewoon een browser voor al je foto's. Werd meegeleverd met de laatste Acrobat Reader dacht ik.

dudes echt... als dat ge-photoshopped is ben ik de paus :lol:
volgens mij keren de rollen hier om en zijn de kinderen zij die denken dat dit photoshop is :rofl:

Exca

Legacy Member
ik zeg nie da het zijne auto is hé, van mijn part zijn da idd foto's van een ander forum, maar iedereen ziet toch da da 2 verschillende foto's zijn :p
de hoek is ook helemaal anders en linksboven ziede ook meer van dienen oto... da ziet ge toch meteen

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Hij had dan beter een foto getoond met een andere locatie of van de achterkant ofzo. De reden dat die auto duits is zal ook wel zijn omdat hij zo hoopte niet betrapt te worden :p

128MB

Legacy Member
70 km/h :)
Vandaag eerste keer geschakelt met nen auto :applause:
En met de 1.1 naft 206 van men ma nog wel.
Serieus gas dat ge moet geven bij vertrekken :s En ja die auto is zo.
En er is al heel wat speling op de boite.

Exca

Legacy Member
mijn topsnelheid 140 met de 206 1.3 bij ons. Veel meer kan die ook nie :P en moet hij ook nie...

tja kheb 2 weken mijn roos papierke...

@silent_spring@

Legacy Member
Exca zei:
mijn topsnelheid 140 met de 206 1.3 bij ons. Veel meer kan die ook nie :P en moet hij ook nie...

tja kheb 2 weken mijn roos papierke...

irl 134 misschien...dus valt al bij al nog mee hé :)
zo ne grote crimineel zijt ge dus nog ni met uw 2 weken oud rijbewijs :p

metaphore

Legacy Member
dreet'n zei:
Dat had ik me ook voorgenomen toen ik begon met rijden...
De 1e keer ging het nog, dan reed ik maar 100 waar je 90 mag...
Maar nu... :evil:

Kheb zelfs al 70 in zone 30 gereden, en ik geef toe dat was wel overdreven en kben er ook niet fier op. :$ Maar toen heb ik zeker niemand in gevaar gebracht.

Ook al gedaan, aléja feitelijk bij iemand gezeten die aant doen was.
Maar die woonwijk begon zowa tussen de open velden dus ge zag duidelijk dat daar geen kat was.

128MB

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
roeren in de soep ?
jup, das precies of ge die pook door ne dikke bak stoofvlees trekt.
En als ge vertrekt dan trilt da heel ding.

Hehe was grappig, ben ne de diesel gewend van men pa. Da vertrekt vanzelf, maar ne naft nie.
De banden piipten bij men 3de keer vertrekken :lol: Men ma moest lachen :')

En 'k heb ook men eerste "need for speed" gevoeld :p op een recht stuk heb'k gewoon plankgas gegeven van 3de naar 4de, maar mij dan ingehouden want ik naderde ne grote weg en kheb nog geen rijbewijs :doc:

Coolguy

Legacy Member
130 in ne gloednieuwe Peugeot Partner gisteren (70km op teller)
Ben ik nu cool of wat? :cool:

Cyrano.ak

Legacy Member
you're my new hero! can i touch you? ;)
straks eens ritje maken met mn opa zn gloednieuwe peugeot 307 Oxygo, 1.6 :)

Mee

Legacy Member
Exca zei:
mijn topsnelheid 140 met de 206 1.3 bij ons. Veel meer kan die ook nie :P en moet hij ook nie...
Diejen heeft nog overschot zenne :p.
Mijnen broer doet met zijnen 206 1.1 165 km/h (GPS), licht bergaf :p.

Coolguy zei:
130 in ne gloednieuwe Peugeot Partner gisteren (70km op teller)
Ben ik nu cool of wat? :cool:
Absoluut :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan