Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

@silent_spring@

Legacy Member
Mee zei:
Duh


Da was nie hare poedel :scream:



:(

uwe poedel dan ? :naughty:
khoop voor u dat diene een voorlopig rijbewijs had, want ik vind da wel onverantwoord hé !

PareGoriC

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
proof or it didn't happen :unsure:

kunde da ni gewoon aannemen, er zijn 1000en mensen da al 300+ hebben gereden met hun fireblades, r1s, of gixxers, om maar te zwijgen van zzr 1400 & hayabusas
me ne moto is da ni zo uitzonderlijk als me nen auto ze

|) ][ |V| ][

Legacy Member
PareGoriC zei:
kunde da ni gewoon aannemen, er zijn 1000en mensen da al 300+ hebben gereden met hun fireblades, r1s, of gixxers, om maar te zwijgen van zzr 1400 & hayabusas
me ne moto is da ni zo uitzonderlijk als me nen auto ze

Kzou dat eigenlijk toch liever doen met een auto dan met een moto tbh, zie da ge valt, heel uw broek kapot waarschijnlijk ... :unsure:

Coolguy

Legacy Member
Eens foto gezien van een motorijder die tegen die snelheid ten val was gekomen en de vangrails had geraakt.
Zag er niet al te katholiek uit wat ervan overbleef :unsure:

Mee

Legacy Member
Heb ook is filmke gezien van ene da op zijn doos ging met zijne moto, en zijnen arm lag er half af :eek:

Coolguy

Legacy Member
Mee zei:
Heb ook is filmke gezien van ene da op zijn doos ging met zijne moto, en zijnen arm lag er half af :eek:

Wel op die foto lagen verscheidene lichaamsdelen bij mekaar geraapt en op een hoopje gesmeten.
Jaren geleden dak die gezien heb en ik herriner hem mij nog altijd :p

pr0ph3t

Legacy Member
Coolguy zei:
Den uwe hangt na nog geen 200.000 nimeer in mekaar dus zwijgen gade doen! :tongue:




:$

tututu die hangt nog in mekaar en dernet nog mee gereden... so dont point ure dirty finger at my precious !

Apollo_

Legacy Member
Coolguy zei:
Wel op die foto lagen verscheidene lichaamsdelen bij mekaar geraapt en op een hoopje gesmeten.
Jaren geleden dak die gezien heb en ik herriner hem mij nog altijd :p

url? :$

Chickenlal

Legacy Member
Exca zei:
mijn topsnelheid 140 met de 206 1.3 bij ons. Veel meer kan die ook nie :P en moet hij ook nie...

tja kheb 2 weken mijn roos papierke...

Ik kan 155 teller met mijn 1.1 (moet wel eel veel plaats hebben daarvoor), dus ik denk da gij zeker aan 170 moet geraken?

brainwashed

Legacy Member
te strak me ne peugeot ludix 43km/u gehaald berg af :lol:
me mijne golf 135 da ding gaat max 140:D

Guardian-X-

Legacy Member
185km/h op teller met Fiesta S 1.6 16v 100pk

edit : deed op dat moment 5900rpm ( 6000-7000 = redline ) .. weet niet wanneer de begrenzer in actie treed

Terror Factor

Legacy Member
Allez, wrm hebt ge die foto van u op die hayabusa nu weggedaan,die was gans grappig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan