pr0ph3t
Legacy Member
Coolguy zei:345k kilometer en die veredelde Golf hangt nog in mekaar? ;p
VW POWAH !!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coolguy zei:345k kilometer en die veredelde Golf hangt nog in mekaar? ;p
pr0ph3t zei:VW POWAH !!


Mee zei:Duh
Da was nie hare poedel![]()
![]()
@silent_spring@ zei:proof or it didn't happen![]()
PareGoriC zei:kunde da ni gewoon aannemen, er zijn 1000en mensen da al 300+ hebben gereden met hun fireblades, r1s, of gixxers, om maar te zwijgen van zzr 1400 & hayabusas
me ne moto is da ni zo uitzonderlijk als me nen auto ze

|) ][ |V| ][;8463893 zei:Kzou dat eigenlijk toch liever doen met een auto dan met een moto tbh, zie da ge valt, heel uw broek kapot waarschijnlijk ...![]()

Mee zei:Heb ook is filmke gezien van ene da op zijn doos ging met zijne moto, en zijnen arm lag er half af![]()

Coolguy zei:345k kilometer en die veredelde Golf hangt nog in mekaar? ;p
bij ongeloof kan ik pics regelen 
Coolguy zei:Den uwe hangt na nog geen 200.000 nimeer in mekaar dus zwijgen gade doen!
![]()
pr0ph3t zei:tututu die hangt nog in mekaar en dernet nog mee gereden... so dont point ure dirty finger at my precious !
pr0ph3t zei:tututu die hangt nog in mekaar en dernet nog mee gereden... so dont point ure dirty finger at my precious !

Coolguy zei:Wel op die foto lagen verscheidene lichaamsdelen bij mekaar geraapt en op een hoopje gesmeten.
Jaren geleden dak die gezien heb en ik herriner hem mij nog altijd![]()

Exca zei:mijn topsnelheid 140 met de 206 1.3 bij ons. Veel meer kan die ook nieen moet hij ook nie...
tja kheb 2 weken mijn roos papierke...
Terror Factor zei:Allez, wrm hebt ge die foto van u op die hayabusa nu weggedaan,die was gans grappig![]()
