Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PapaGanz

Legacy Member
Topsnelheid is 165km/h met de Audi A6 Avant 1.9TDI maar, ik heb hem nog niet tot het uiterste gedreven natuurlijk ^^.

metaphore

Legacy Member
PapaGanz zei:
Topsnelheid is 165km/h met de Audi A6 Avant 1.9TDI maar, ik heb hem nog niet tot het uiterste gedreven natuurlijk ^^.

hoeveel pk's is dieje?
Want das toch ne vrij zware auto om een 1.9tdi in te steken.
alst ene is van 101pk haalt dieje volgens mij niet veel meer dan 185kph effectief ofzo.

PapaGanz

Legacy Member
Jah, die is inderdaad vrij zwaar, 't is maar 85kW.
Maar 't is nog altijd een leuke auto waar ik tevreden mee ben :p.

ComputerVISTA

Legacy Member
Van welk jaar is dat just? das 2 generaties geleden zeker of mispak ik mij?

ComputerVISTA

Legacy Member
Dan heb ik me mispakt :p ik dacht dat die voorige generatie 1.9 tdi 136 pk had en geen 115 a 116.

Schoon voituurken :niceone:

PapaGanz

Legacy Member
Thanks, 't is inderdaad nogal traag om uit stilstand te vertrekken, maar daarna valt het zeer goed mee ^^
Staat nu 110 000km op de teller, hopelijk kan ik dat nog verdrievoudigen :p.

ComputerVISTA

Legacy Member
Zolang ge dat ding onderhoudt lijkt me dat wel te doen, 400K te halen.

En traag, goh jah, der zijn veel tragere dingen dan dat die op onze wegen rondhossen :p

Dodgey

Legacy Member
115km/h in lichte bergaf met mijn 125cc scooter! :unsure:


(Gilera DNA125, top: 108km/h)


edit: ahja, ook 160km/h met de Golf IV TDI 100pk van mijn mammie, but don't tell her! :p (was nog niet de topsnelheid hoor)

@silent_spring@

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En dan zo van... "Ja ok, we hebben het gezien, je liegt niet en als beloning een ban" :p

ja, voor onverantwoord weggedrag !!

weet ge wat ik vind dat niet kan; ...

die lelijke oude doos die ik daarnet voorbijgestoken heb die 40 aan het rijden was waar ge 70 mocht en die met hare lelijke poedel op hare schoot aan 't rijden was. :angry:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
ja, voor onverantwoord weggedrag !!

weet ge wat ik vind dat niet kan; ...

die lelijke oude doos die ik daarnet voorbijgestoken heb die 40 aan het rijden was waar ge 70 mocht en die met hare lelijke poedel op hare schoot aan 't rijden was. :angry:

En tis tractorseizoen, die gaan vaak zelfs nog geen 40 :cry:

Mee

Legacy Member
Dodgey zei:
Heeft iedereen dan een digitale videocamera en een installatie om dat op zijn moto te bevestigen? :unsure:
Duh

@silent_spring@ zei:
die lelijke oude doos die ik daarnet voorbijgestoken heb die 40 aan het rijden was waar ge 70 mocht en die met hare lelijke poedel op hare schoot aan 't rijden was. :angry:
Da was nie hare poedel :scream:



:(

whatever9

Legacy Member
185hm/h teller met m'n TDI 90pk bora vandaag..... 't beste is er af denk ik :( (na 345.000 km is dat natuurlijk wel normaal)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan