Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlowMaster

Legacy Member
Ik rij met een Opel Kadett van 1991, oud hé :p
GT model met veel opties, geen standaard Kadettje
1800 injectie
82kw - 112pk
snelste dat ik er mee gereden heb is 205km/u (kan ms de 210/215 wel aan)
volgens het boekje gaat hij maar 198km/u
:lol:

BMW lover

Legacy Member
FlowMaster zei:
Ik rij met een Opel Kadett van 1991, oud hé :p
GT model met veel opties, geen standaard Kadettje
1800 injectie
82kw - 112pk
snelste dat ik er mee gereden heb is 205km/u (kan ms de 210/215 wel aan)
volgens het boekje gaat hij maar 198km/u
:lol:

was da op teller?? want die wijken altijd af bij oude wagens
alst op gps was dan is dienen wel goed opgevoed:p

FlowMaster

Legacy Member
was op teller ja
teller liegt een 5-tal km
dus zal ik toch wel 200 gegaan hebbe :)
toch een goeie prestatie voor mn bakje :p

FlowMaster

Legacy Member
Foto's :p

hpim0259hd0.jpg

hpim0261ts9.jpg


staat proper hé, voor 16 jaar te zijn :niceone:

Destroyer

Legacy Member
proper idd, mss de uitlaat iets overdreven :p

ook mooie velgen, zouden ook nie misstaan op een gti mk2 denk ik

skebamba

Legacy Member
net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..

op papier kan hij 191..

mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk

en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan :D

in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..

Anoniem04

Legacy Member
skebamba zei:
net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..

op papier kan hij 191..

mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk

en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan :D

in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..

Jij bent ook al zelfzeker zonder dat ge uw rijbewijs hebt :unsure:

Brecht

Legacy Member
skebamba zei:
net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..

op papier kan hij 191..

mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk

en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan :D

in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..
als ik eens doortrek weet ik nooit of ik nog verder kan of nie, zit geen toerenteller op :p maar kweet wel da em lelijk doet alsk keer doortrek ^^ pakt iets van 90 in 2de is wel te doen :p

$T@CkDuMP

Legacy Member
BMW lover zei:
mag ik eens vragen wat ik verkeerd heb gezegd??:s
ik zeg gewoon enkele feiten dat is het en krijg hier ne hoop gezever naar mijne kop gesmeten alsof ik stoer zijn met mijne golf 1. WTF
kwas u maar aant plagen ze :D

btw hoeveel hebde er al uitgekregen? :p

edraket

Legacy Member
skebamba zei:
net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..

op papier kan hij 191..

mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk

en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan :D

in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..

:ironic: verantwoordelijkheid +1

Coolguy

Legacy Member
skebamba zei:
net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..

op papier kan hij 191..

mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk

en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan :D

in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..

Nogal zelfzeker zonder rijbewijs. :niceone:

VinceMañana

Legacy Member
Coolguy zei:
The Game of Life is veel interessanter.

Ja, ik heb nu genoeg xp voor nen nieuwe ability te leren. Ik denk da ik voor de reverse 180° ga gaan :crazy: Alhoewel, ik kan da eigenlijk al :D

BMW lover

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
kwas u maar aant plagen ze :D

btw hoeveel hebde er al uitgekregen? :p

ik heb hem nog niet opengesleurd.
maar toen mijne maat ermee reed richting brugge en de autostrade was leeg heb ik toestemming gegeven om eens open te trekken
resultaat: 185 op de teller
dus wss in werkelijkheid 175 ofzo

geen problemen behalve dat de linkerspiegel was ingeklapt door de luchtweerstand:p

edit: dacht dat ge het meende ik doe toch niet stoer met mijne golf 1?? ik ben er gewoon enorm trots op that's all
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan