Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FlowMaster zei:Ik rij met een Opel Kadett van 1991, oud hé
GT model met veel opties, geen standaard Kadettje
1800 injectie
82kw - 112pk
snelste dat ik er mee gereden heb is 205km/u (kan ms de 210/215 wel aan)
volgens het boekje gaat hij maar 198km/u
![]()


skebamba zei:net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..
op papier kan hij 191..
mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk
en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan
in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..

als ik eens doortrek weet ik nooit of ik nog verder kan of nie, zit geen toerenteller opskebamba zei:net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..
op papier kan hij 191..
mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk
en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan
in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..
maar kweet wel da em lelijk doet alsk keer doortrek ^^ pakt iets van 90 in 2de is wel te doen 
kwas u maar aant plagen zeBMW lover zei:mag ik eens vragen wat ik verkeerd heb gezegd??
ik zeg gewoon enkele feiten dat is het en krijg hier ne hoop gezever naar mijne kop gesmeten alsof ik stoer zijn met mijne golf 1. WTF

skebamba zei:net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..
op papier kan hij 191..
mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk
en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan
in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..
skebamba zei:net 190 aangetikt me mijne eerste auto, 2man zat in de auto en volle tank en de airco op..
op papier kan hij 191..
mazda 626 van 2002, 49000 km op de teller en ne 2.0 TDvI met 110 pk
en 7 mei mag ik voor mijn rijbewijs gaan
in 2de al tot 80 getrokken en in 3de 120, maar kan wel rapper..
Coolguy zei:The Game of Life is veel interessanter.
Alhoewel, ik kan da eigenlijk al 
$T@CkDuMP zei:kwas u maar aant plagen ze![]()
btw hoeveel hebde er al uitgekregen?![]()
