pr0ph3t
Legacy Member
Coolguy zei:Hij is gewoon jaloers dat hij geen Corsa heeft.
hij is gewoon jaloers dat hij geen wagen heeft en altijd op een ander moet gaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coolguy zei:Hij is gewoon jaloers dat hij geen Corsa heeft.
pr0ph3t zei:hij is gewoon jaloers dat hij geen wagen heeft en altijd op een ander moet gaan?
|) ][ |V| ][;8498678 zei:Ik kan nie volgen![]()
|) ][ |V| ][;8498678 zei:Ik kan nie volgen![]()
Dillyracer zei:Ik ook niet als we moeten lopen op school.
pr0ph3t zei:en wat was u topsnelheid daar dan bij?


Dillyracer zei:Ik ook niet als we moeten lopen op school.


|) ][ |V| ][;8498742 zei:Idem, gelukkig moet ik niemeer naar school gaan en op de weg ben ik nu altijd rapper dan mijn klasgenoten toen![]()

Mr. SLASH zei:voorlopig kan ik da ook nog zeggen![]()
.Asserti zei:we weten allemaal dat de enige echte corsa ne corsa B is!
niet?
ad:

|) ][ |V| ][;8498816 zei:Blauw, met oranje rond de wielen![]()
pr0ph3t zei:geel... GEEEEEEEL ZEG IK U ! ^^ met chromé wieldoppen!
zoiets:
http://users.pandora.be/andy_ds/meet/chrome tuning.jpg