Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boris Barowski zei:150 met een peugeot 306 (1.4) op belgische autostrade
180 met een Astra (1.7 diesel) op duitse autostrade
den astra was wel ni gemaakt precies voor die 180, ge voelde dat em soms wa grip verloor

En het was rood, anders was de baan langerAsserti zei:200 op teller met een E30 318is. moest remmen want de baan was op.

details!Asserti zei:200 op teller met een E30 318is. moest remmen want de baan was op.
RazorBlade0075 zei:170 met mijn Peugeot 307 (1.6 Benzine) Belgische autostrade kwam van mijn werk rond 01.00h niemand op de weg
Mijn toerenteller was al op 5000 toeren peis dat da niet gezond is?

Mr. SLASH zei:als em warm gereden was , kan da geen kwaad , en ge doet da ook nie alle dagen eh constant aan 5000 rpm rijden , dus da kan zeker geen kwaad
af en toe nekeer afzien is voor alles goe![]()
PareGoriC zei:prophet, zijn die foto's v u golfke gemaakt aan de pu v hombeek? d:
waarom da gij ook van daar mss?RazorBlade0075 zei:mijn eigen record verbroken ben juist thuis 172-175 gereden en had iets van 52-53000 toeren lol
Maar die zuipt wel ik heb da snelheid enkele seconden aangehouden en ik zweer het die benzine pijltje is ik denk zo bijna een balkje verschoven echt zwaar verbruik tegen die snelheid en hoger wrs...
