Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brainwashed

Legacy Member
dummy zei:
vrijdagmorgen naar school op de E403 155 met mijn Daihatsu Charade 1.0 uit 1992 (en niet getuned, alles standaard) Kdenk dat da wel het maximum is dat em kan.

moeste nie weten wa dat is, zoiets :
nagist-e08011623_1.jpg


zijn da die me die turbo'kes op ?
zoja laat dieje turbo mo is open draaien dan zijn da bommekes op wielen :p

Goldrusher

Legacy Member
dummy zei:
vrijdagmorgen naar school op de E403 155 met mijn Daihatsu Charade 1.0 uit 1992 (en niet getuned, alles standaard) Kdenk dat da wel het maximum is dat em kan.

En geen onderdelen verloren ?

dummy

Legacy Member
niets verloren, en er zit geen turbo op, of kheb hem nog nie gevonden (maar kdenk nie dak da heb, tis maar 45 of 50 pk dusja)

«Vision»

Legacy Member
Ik heb met men peugeot 206 1.1 al eens 174 gehaalt. 'k heb hem niet echt doorgepushed omdak niet in het rood wou gaan.

Unilever

Legacy Member
zelf gereden: mee den brommer van nen maat DX'ke mee nen zongcheng 86cc ==> 90KM/U

Meegereden: mee nen Alfa Romeo 155 Turbo diesel weet niet juist welke motor. ==> 190KM/U op den N70 ier in Waasmunster

polleke

Legacy Member
240 hierjuist met de nieuwe audi tt. van halle naar groot bijgaarden op 11min.

Hornymoose

Legacy Member
vorige week 200 met een VW touareg, reed zelf wel niet.
verbazend hoe traag dat lijkt in zo'n mega bak.

Fear

Legacy Member
235 met men Jaguar XJS van 77

tis een v12 5,3liter, kan prolly wel nog iets meer, maar twas op den e17 snachts, en tis nie echt slim :b

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Renault clio 1.4 16V: 210km/u lichtjes bergaf. Meer gaat gewoon niet :D

FLT

Legacy Member
Officiële maxsnelheid: 185km/u

Uwe lichte helling was iets als de Mount Everest ofzo zeker? :sop:

$T@CkDuMP

Legacy Member
FLT zei:
Officiële maxsnelheid: 185km/u

Uwe lichte helling was iets als de Mount Everest ofzo zeker? :sop:
hij heeft wss een gewichtje aan de teller gehangen ofzo

btw, ik haal 160 op de kop met mijn Polo 1.4 en volgens de constructeur is dat de maximumsnelheid, maar ik heb wel nog toeren over (zit dan ergens aan 4600 en kan tot 5300 tot rood)...hoe is dat te verklaren? das de eerste auto waarmee datk rij die zijn topsnelheid niet haalt net voor het rood :eek:

PareGoriC

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
hij heeft wss een gewichtje aan de teller gehangen ofzo

btw, ik haal 160 op de kop met mijn Polo 1.4 en volgens de constructeur is dat de maximumsnelheid, maar ik heb wel nog toeren over (zit dan ergens aan 4600 en kan tot 5300 tot rood)...hoe is dat te verklaren? das de eerste auto waarmee datk rij die zijn topsnelheid niet haalt net voor het rood :eek:

heeft zelfs in de hoge regionen niet genoeg pk's om de luchtweerstand te overwinnen?

om 200/u te halen heeft de veyron maar 250 pk nodig, voor 400 de volle 1000.
wss zijn die overige 10/20 pk's die jouw auto heeft niet genoeg om de extra luchtweerstand te overwinnen die bij een hogere snelheid nodig zijn.

of zoek ik het veel te ver?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan