Zarih
Legacy Member
Vorig weekend in een van de eerste ford escorts (24 jaar oud) gezeten van een vriend.
We hebben er 165km/u uitgehaald ongeveer er zit wel een nieuwe motor in 1.6 en de rest weet ik niet
. Ik dacht dat da bakske plots uiteen ging vliegen 
Zelf heb ik 140 gehaald met een opel corsa b 1.5 van 10 jaar oud.
We hebben er 165km/u uitgehaald ongeveer er zit wel een nieuwe motor in 1.6 en de rest weet ik niet
. Ik dacht dat da bakske plots uiteen ging vliegen 
Zelf heb ik 140 gehaald met een opel corsa b 1.5 van 10 jaar oud.

de Astra liep 218

