Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

citrofenwick

Legacy Member
al eens 176 gehaald uit mijn eigen auto
(ax, 55pk)
kzou nog eens moeten testen met mijn kelk nu :p

verder 190 ofzo uit een civic 1600

Mr. SLASH

Legacy Member
overtlaatst 180 uit mijne bandit 600N van 96
op den expresweg van aalst naar ninove
(leuke lichten btw om johnys der af te rijden :D)

200 valt er zeker uit te halen :)

Gentei

Legacy Member
185km/u met mijn Peugeot 307 1.6 108pk dat is echt de topsnelheid, de gas was helemaal ingedrukt en de pijl wou niet verder bewegen it was soooooooooooooooooooooooooooooo close to 190 lol, het was nog hier in belgië ik ging naar huis van mijn tweede shift echt perfect weg helemaal verlaten en zo'n mooi recht stuk, kan je toch niet laten....:lol:

vinteg

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
het was nog hier in belgië ik ging naar huis van mijn tweede shift echt perfect weg helemaal verlaten en zo'n mooi recht stuk, kan je toch niet laten....:lol:

idd, maar tzijn meestal op zulke plekskes da ge tegen de 'paal' loopt.
nuja op den industrie hier ist ook zo een heel recht stuk en snachts is het daar een spookstad en daar flitsen ze nooit

denkimi

Legacy Member
196 op de gps.

met de renault laguna 1.9dti op de autobahn redelijk bergaf, de teller kwam toch al verdacht dicht bij het streepje van de 5000 tr.

CAS

Legacy Member
E220 CDI, gaat nog iets sneller, maar doet er te lang over...

2005064723492490209_rs.jpg

Cyrano.ak

Legacy Member
serieuze tank precies. Het meterke staat nog op 1 en al 600 km gereden :)
/me is jaloers :p

menlor

Legacy Member
170 km /h met men peugeot 307 1.6 HDI. En ging eigenlijk zonder al te veel moeite :)
Terwijl met onze berlingo van 0 -100km/h duurt even lang als tot de 170 te geraken met de 307 :p

grtz

-Helld0g-

Legacy Member
camionetten/camions zijn gemaakt om heel den tijd op hoge/volle belasting te rijden imo. meestal liggen de pk's en koppel dan ook 'net' iets anders dan een motor voor in een personenwagen...

met de mobilhome kunde bvb ni anders dan me ne koude motor zelfs al bijna heel den tijd planché rijden! (maja ducato 2.8JTD is dan ook toppunt van ne lamme motor voor zoveel CC), gewoon de 'hele hoge' toerentallen vermijden int begin alsem nog ni warm eeft :)

waar de motor van een auto toch wel iets anders berekend is qua warmloop en maximum toerental...
dat is toch wat ik me er bij voorstel, correct me if I'm wrong :)

distinct

Legacy Member
tzijn dan ook langeslagmotoren, dat is iets compleet anders dan auto's

R620 motor bv (scania)
16 liter V8
620 pk bij 1900 rpm
3000 Nm tussen 1100 en 1400 rpm. terwijl de redline ergens rond de 2400 ligt.

Terror Factor

Legacy Member
210 in de nieuwe audi TT(200pk) van m'n tante. Ik en mn neef mochte eens een testritje gaan maken, natuurlijk direct de autosnelweg op :p

Topsnelheid zelf aan het stuur: +/- 150 op m'n KTM 660 SMC(sneller ben ik nog niet kunnen/durven gaan, stuur begint extreem fel te zwiepen tege die snelheid, ge moet heel plat gaan ligge en redelijk kracht uitoefene)

Gentei

Legacy Member
menlor zei:
170 km /h met men peugeot 307 1.6 HDI. En ging eigenlijk zonder al te veel moeite :)
Terwijl met onze berlingo van 0 -100km/h duurt even lang als tot de 170 te geraken met de 307 :p

grtz

hehe lol dezelfde auto als die van mij hij kan nog meer ze :niceone: ongeveer 182 is de max lol, volgens boekje 190...

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Mee zei:
Heel nieuw zal em niet meer zijn (255000 km) ;)

En de tellers zijn nog van de W210. En als hij bij 200 al miserie heeft al 220CDI om nog sneller te gaan is hij minstens 8jr oud.

CAS

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9186914 zei:
En de tellers zijn nog van de W210. En als hij bij 200 al miserie heeft al 220CDI om nog sneller te gaan is hij minstens 8jr oud.

2001 :p

Maar, laten we eerlijk zijn, het waren Mercedes hun mindere wagens in die tijd. Wagen heeft zelfs al roestvorming :eek:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
2001 model is nochtans sneller normaal :unsure: Ge beult da ding af :p. Idd, die tijd was een donkere periode, 1999-2002 vooral :sad:. Gelukkig zijn ze er nu weer goed bovenop gekomen. Voor roest geven ze nu zelfs 30 jaar garantie om die slechte periode goed te maken :lol:

CAS

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9187001 zei:
2001 model is nochtans sneller normaal :unsure: Ge beult da ding af :p. Idd, die tijd was een donkere periode, 1999-2002 vooral :sad:. Gelukkig zijn ze er nu weer goed bovenop gekomen. Voor roest geven ze nu zelfs 30 jaar garantie om die slechte periode goed te maken :lol:

Ik snap het niet, snelheidsbegrenzer kunde dus tot 240 instellen. Maar uiteindelijk heeft dat maar een 140pk é...

Nuja, rijd wel nog deftig, zalig om te cruisen. Maar de electronica eraan :p Op het dash zie ge al dat de klok ni meer werkt enzo. Maja, wagen is ni echt onderhouden geweest ook. Jammer eigenlijk, vind die wel nog iets hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan