Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

RazorBlade0075 zei:het was nog hier in belgië ik ging naar huis van mijn tweede shift echt perfect weg helemaal verlaten en zo'n mooi recht stuk, kan je toch niet laten....![]()
CAS zei:E220 CDI, gaat nog iets sneller, maar doet er te lang over...
![]()

Heel nieuw zal em niet meer zijn (255000 km)@silent_spring@ zei:nieuwe wagen voor pakskes af te leveren ?![]()




Mee zei:Heel nieuw zal em niet meer zijn (255000 km)![]()

menlor zei:170 km /h met men peugeot 307 1.6 HDI. En ging eigenlijk zonder al te veel moeite
Terwijl met onze berlingo van 0 -100km/h duurt even lang als tot de 170 te geraken met de 307
grtz
Mee zei:Heel nieuw zal em niet meer zijn (255000 km)![]()
|) ][ |V| ][;9186914 zei:En de tellers zijn nog van de W210. En als hij bij 200 al miserie heeft al 220CDI om nog sneller te gaan is hij minstens 8jr oud.


|) ][ |V| ][;9187001 zei:2001 model is nochtans sneller normaalGe beult da ding af
. Idd, die tijd was een donkere periode, 1999-2002 vooral
ad:. Gelukkig zijn ze er nu weer goed bovenop gekomen. Voor roest geven ze nu zelfs 30 jaar garantie om die slechte periode goed te maken
![]()
Op het dash zie ge al dat de klok ni meer werkt enzo. Maja, wagen is ni echt onderhouden geweest ook. Jammer eigenlijk, vind die wel nog iets hebben.