Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Facelift model vind ik ook een mooie auto, electronica was ook een beetje de slechte periode-electronica he :p. Mja, als ge da onderhoud blijft de mechaniek wel eeuwig goed en de electronica vervangt ge maar :cool:

-Helld0g-

Legacy Member
distinct zei:
tzijn dan ook langeslagmotoren, dat is iets compleet anders dan auto's

R620 motor bv (scania)
16 liter V8
620 pk bij 1900 rpm
3000 Nm tussen 1100 en 1400 rpm. terwijl de redline ergens rond de 2400 ligt.

ge zou verschieten hoeveel motoren er langeslag zijn van de personenwagens, ten eerste alle diesels en ook vele benzines (vooral grote cylinderinhouden dan, kleine hoogtoerige blokken zijn hoogstens vierkant) van de huidige wagens dan.
Zelfs een zeer hoogtoerige motor zoals de nieuwe Civic Type-R is maar net vierkant...

Korteslagmotoren worden enkel maar meer toegepast in moto's, racerij (waar de uitstoot niet aan zo'n normen moet voldoen) en dergelijke! zelfs een M3 is langeslag FYI...

FlySki

Legacy Member
meegereden:
245km/h in een volledig getunede VR6
235km/h in een volledig getunede Audi S3

zelf:
top met mijn auto 214km/h in een peugeot 206cc 1600 16v

greetz

distinct

Legacy Member
FlySki zei:
meegereden:
245km/h in een volledig getunede VR6

235km/h in een volledig getunede Audi S3

zelf:
top met mijn auto 214km/h in een peugeot 206cc 1600 16v

greetz
turbo vr6?

@Helld0g, kga daar volledig mee akkoord, maar je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil voelt
tussen bv een 1.9 JTD en een motor van een defender qua pk/koppelverloop(los van het feit dat de ene er meer heeft). ook al zijn dat alle 2 langeslagmotoren.

TTT002

Legacy Member
Gisteren op teller 230, 232 misschien, op zo'n moment kijk ik liever voor me dan continu op m'n teller van hoe snel doe ik nu .. :)

menlor

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
menlor zei:
170 km /h met men peugeot 307 1.6 HDI. En ging eigenlijk zonder al te veel moeite :)
Terwijl met onze berlingo van 0 -100km/h duurt even lang als tot de 170 te geraken met de 307 :p

grtz
hehe lol dezelfde auto als die van mij hij kan nog meer ze :niceone: ongeveer 182 is de max lol, volgens boekje 190...

Kheb em tot +-195km/u gekregen op de teller. Verder wou hij niet echt ( platte baan ) dus naar beneden zou het nog meer zijn :D was wel keer tof :)
Khad vorige keer wa schrik om sneller te gaan :)

Thin Liz

Legacy Member
165 met een Alfa 147 1.6 TS
160 met een Audi A2
140 met een Porsche Cayman S (ik moest mezelf echt intomen toen, want 1 second op z'n staart trappen en je zit direct aan de 200... :) )

Meegereden: 200 met dezelfde Porsche Cayman S ;) (m'n 2 de chauffeur had meer lef)

BuYcKi

Legacy Member
190 met Ford S-Max..
(Pa reed ofc)

Gaat wel nog goe voor zo ne grote auto te zijn.. :unsure:

Terror Factor

Legacy Member
yuy, 170 op de ktm :)

ne S-max vin k eigelijk ook nog wel ne mooie auto, zeker voor een monovolume. Moest ik ooit zoiets kopen, dan wordt het toch een s-max denk k:)

Fir3wulf

Legacy Member
kmag blij zijn als ik me mijne fiat uno 180 haal (en da zelfs alleen ma me andere uitlaat enz)

Suicide Monkey

Legacy Member
190 km/u met de Jetta, was nu wel op een stuk autostrade in Duitsland die bergaf ging. Als ik wou kon ik nog een klein beetje sneller maar heb het toch niet gedaan.

Yimah

Legacy Member
180 met renault megane...
Ooit hoop ik toch is tegen de 300 te gaan of vervoert te worden in een snellere auto :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan