Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schumi2003 zei:in duits al 250 op den teller gehaald op winterbanden 17" dan wel te verstaan,
nu staan er 18" onder dus zou mijn topsnelheid nog iets hoger moeten liggen
werkelijke snelheid schat zo'n 235km/u.
, al 160 op teller gehaald met nog heel wat overschot, maar nog niet de kans gehad om verder te gaan.Stancke zei:Iedereen weet dat toch dat er gewoon een paar Asserti aan het duwen waren éh?![]()

Der zijn er toch altijd eh die het niet afkunnen dat mijn mama en papa nu toevalig zo'n racemasjienen hebben en dat ik daarmee mag rijdenAsserti zei:Beetje komen stoefen met de auto's van de mama en de papa ofwa?? :naughty:
ad:.Porsche rijder is toch nen enorme dommerik ze. Das gelijk een olifant die door een gewone deur zou lopen en denkt dat als hij iets rapper gaat lopen, de deur het niet zal merken en geheel blijven...Scifo zei:Er mag niet meer geracet worden! :naughty:
This is why:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4295
Soundstorm zei:Porsche rijder is toch nen enorme dommerik ze. Das gelijk een olifant die door een gewone deur zou lopen en denkt dat als hij iets rapper gaat lopen, de deur het niet zal merken en geheel blijven...
SCaRa zei:imo zijn beide bestuurders dommerikken :/