Daggie
Legacy Member
Yimah zei:Hmja das waar...
Daarmee dat ik is een keer naar zolder ga gaan denk ik. Daar kan je toch zo op bepaalde dagen rondrijden op het circuit ?
Op de trackdays van Eran Racing mag je vrij rijden, als je een pasje hebt van hen. Pasje kan je halen door de circuitinitiatie te volgen.
Volgende trackday is 31/10. Ik ben er uiteraard weer bij met de Porsche. Deze week nog speciaal nieuwe remblokken steken en we kunnen weer jagen
Je moet zeker eens inschrijven als je de initiatie nog niet gevolgd hebt. Voormiddag is enkel voor beginners (ideale lijn leren, zithouding, ...). Namiddag is vrij rijden voor ervaren(ere) rijders.De daaropvolgende zal 1/12 zijn, maar dan is het wedstrijd ook, en daarvoor vind ik mijn materiaal een beetje te duur. Dus 31/10 wordt voor mij de laatste voor dit jaar ...
( voor 5 eur mag je als passagier ook meerijden trouwens, op voorwaarde dat je een helm hebt )





