Soundstorm
Legacy Member
De eerste bocht lag ik er ook al uit
Door de laagstaande zon kon ik niet inschatten waar de bocht begon en dus veel te laat ingestuurd. Gelukkig was het aan dat stuk waar ge eigenlijk rechtdoor kunt gaan (maar wel vangrail staat) zodat ik schoon kon remmen.
Daarna nog eens enorme overstuur gehad (eerste keer dat ik dat echt meemaak met die auto), maar schoon opgevangen zodat de neus niet richting vangrgail ging.
Dan over het gras gehobbeld om daarna te zeggen dat we het nog wat rustiger aan gingen doen
Voordeel van nen rwd is dat ge de crash niet ziet aankomen, met FWD rijdt ge naar uw opstakel toe
Maar nu weet ik dat ik er NOOIT meer op ga als het regent. En als der wa meer volk is, is het wat lastiger omdat ge meer moet opletten, maar ge kunt de andere dan wa volgen zodat ge ongeveer weet waar de lijn ligt.
Door de laagstaande zon kon ik niet inschatten waar de bocht begon en dus veel te laat ingestuurd. Gelukkig was het aan dat stuk waar ge eigenlijk rechtdoor kunt gaan (maar wel vangrail staat) zodat ik schoon kon remmen.Daarna nog eens enorme overstuur gehad (eerste keer dat ik dat echt meemaak met die auto), maar schoon opgevangen zodat de neus niet richting vangrgail ging.
Dan over het gras gehobbeld om daarna te zeggen dat we het nog wat rustiger aan gingen doen

Voordeel van nen rwd is dat ge de crash niet ziet aankomen, met FWD rijdt ge naar uw opstakel toe

Maar nu weet ik dat ik er NOOIT meer op ga als het regent. En als der wa meer volk is, is het wat lastiger omdat ge meer moet opletten, maar ge kunt de andere dan wa volgen zodat ge ongeveer weet waar de lijn ligt.

.
...
Ge moest langs de platte buitenkant rijden aan max 50
ad: