Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kapoen zei:Gitaar zonder headstock = zoooo jaren 80Dat waren toch Steinberg gitaren of zoiets?
Recipe4hate zei:Waarom win ik de lotto es niet![]()

Redhunter zei:De waarschijnlijkheid van 6 juiste cijfers bij de lotto is:
p := 1/(40*39*38*37*36*35) = 1/2763633600
Als je elke week speelt is je het aantal keer je faalt voor je eerste succes verdeelt volgens een geometrische verdeling. Nadeel hieraan is dat deze verdeling geheugenloos is en vorige prestaties de huidige niet beinvloeden. De verwachtingswaarde van de tijd die je moet wachten voor je een eerste keer 6 juiste nummers hebt is gegeven door
E(X) = q/p
(met q := 1-p)
Bijhorende variantie wordt gegeven door : var(X) = E(X²) - E(X)² = q/p²
Hieruit volgt:
q/p = 2763633599 weken of 53146799.98 jaar.
Ik denk dat dat uw vraag beantwoordt?![]()

Redhunter zei:De waarschijnlijkheid van 6 juiste cijfers bij de lotto is:
p := 1/(40*39*38*37*36*35) = 1/2763633600
Als je elke week speelt is je het aantal keer je faalt voor je eerste succes verdeelt volgens een geometrische verdeling. Nadeel hieraan is dat deze verdeling geheugenloos is en vorige prestaties de huidige niet beinvloeden. De verwachtingswaarde van de tijd die je moet wachten voor je een eerste keer 6 juiste nummers hebt is gegeven door
E(X) = q/p
(met q := 1-p)
Bijhorende variantie wordt gegeven door : var(X) = E(X²) - E(X)² = q/p²
Hieruit volgt:
q/p = 2763633599 weken of 53146799.98 jaar.
Ik denk dat dat uw vraag beantwoordt?![]()

Carrion zei:http://i1063.photobucket.com/albums/t520/Sienna-Skies/Schermafbeelding2012-05-24om170435.png
't was te schoon weer om binnen te zitten![]()
langun zei:Hoe content zijn de buren daarmee?
En das geen Orange, maar een Laboga met een Orange cab![]()
The_Cat zei:Oke dan :') haha vanop mijn ipod in het klein leek het daar anders verdacht op xD

Fonskuh zei:Dom vraagje waarschijnlijk : Ben de pentatonic scales aan het leren en wanneer ik backing tracks opzoek in bijvoorbeeld G moet ik altijd een fret lager spelen als root om correct te klinken. Doe ik iets fout?
Mijn gitaar staat correct gestemd, toch volgens versterker en stembakje.