Snaggit
Legacy Member
Dillyracer zei:Ik zweet mij kapot met dit weer tijdens het oefenen.
Dan moet ge maar eens een examen gaan afleggen in een auditorium waar het snikheet is

Het zweet gleed langs alle kanten af :')
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Ik zweet mij kapot met dit weer tijdens het oefenen.

& meer en meer barré's ga gebruiken.cliché antwoord (sorryRecipe4hate zei:Wat vinden jullie van deze gitaar:
Epiphone Ultra III Les Paul Demo - YouTube
Ziet er nog heel interessant uit, maar hoe is de kwaliteit?
): uitproberen in de winkel is de boodschap, elke gitaar uit eender welke prijsklasse kan keigoed zijn of tegenvallen. Bij dit model moet ge uzelf natuurlijk ook de vraag stellen of ge al die extra electronica echt nodig hebt of niet... de USB socket is natuurlijk interessant als ge veel achter uwe pc gaat spelen.Grinisagi zei:Vraagje !
Ik speel nu een goed jaar op een Maton EBG 808 TE (acoustic) gitaar, en ben zo stilaan op het punt gekomen dat ik meer dan enkel de eerste posities verken op de nek& meer en meer barré's ga gebruiken.
Maar mijn gitaar is nooit echt afgesteld geweest (gekocht in Music Store) en ik zou hem graag eens laten nakijken/afstellen door een goede gitaarbouwer/hersteller (liefst regio Hasselt/limburg)
Iemand die wat raad/tips/.. heeft waar ik dit kan laten doen?
Heb mijn klasieke gitaar ooit bij Jacky Claes & JnR binnen gebracht, maar ben daar niet tevreden over..
Alvast bedankt!
Kapoen zei:cliché antwoord (sorry): uitproberen in de winkel is de boodschap, elke gitaar uit eender welke prijsklasse kan keigoed zijn of tegenvallen. Bij dit model moet ge uzelf natuurlijk ook de vraag stellen of ge al die extra electronica echt nodig hebt of niet... de USB socket is natuurlijk interessant als ge veel achter uwe pc gaat spelen.
Recipe4hate zei:Rik Crommen in Tongeren is zowat de standaard.
Rik's Rockshop | Tongeren

Objector zei:Iemand interesse in een Line 6 DL4 delay? Deze is gemod, zodat je het dubbele aantal presets kan hebben!
en voor hoeveel?Objector zei:Iemand interesse in een Line 6 DL4 delay? Deze is gemod, zodat je het dubbele aantal presets kan hebben!
Kowlier zei:damnit, mijn pedaal is toegekomen vandaag, maar blijkbaar heb ik niet gerealiseerd dat er geen powerkabel bij zat...
Sick` zei:Mijne Solid Metal zijn on/off (systeem) is jaak
Per ongeluk de input van mijn amp in die pedaal zijn 'footswitch' gestoken ipv 'output'. Ik hoorde geknetter en kan hem nu niet meer manueel aan/af zetten, enkel als ik een footswitch gebruik :doh:


Carrion zei:Hoe maakt iedereen hier eigenlijk zijn pedalen vast? Ik heb nu al velcro gebruikt, dubbelklevende ductape maar elke keer als ik m'n pedalcase vastpake (dat de pedalen dus eigenlijk verticaal hangen) komen die allemaal los![]()