Recipe4hate
Legacy Member
stagepotato zei:Dat dacht ik al, maar dan moet je wel al enorm veel kracht in uw wijsvinger steken, of ligt dat aan mij?
Maar ik zal wel eens zoeken op youtube ofzo, door te zien hoe iemand het speelt helpt waarschijnlijk meer dan dat iemand het moet uitleggen.
Barrés zijn niet direct het simpelste om te doen, als je beginnend gitarist bent.
Ik heb wel een barré geleerd voor een powerchord.
Uiteindelijk lukt het wel en hoef je helemaal niet zoveel kracht te zetten.


(en hetgeen wat er tussen hangt: een kabel).
)