Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar een buizenversterker kan zeker thuis gebruikt worden, ik weet niet wat voor muziek je wil spelen, maar een Class 5 heeft geen gain knop, en die moet vrij hard staan voor je overdrive begint te krijgen, dat kan verholpen worden met een OD pedaal, maar dat zijn weer kosten 

Glenngrenelle zei:Ik zou graag gitaar spelen (elektrisch) probleem is wel dat ik nog thuis woon en niet teveel LAWAAI ( want dat zal het wel zijn in het begin) wil maken.
Bestaat er ook zo'n systeem als bij de drums dat je door middel van een headset het geluid enkel daar hoort?
De meeste standaard oefenversterkers hebben gewoon een uitgang voor een koptelefoon, no problemoGlenngrenelle zei:Ik zou graag gitaar spelen (elektrisch) probleem is wel dat ik nog thuis woon en niet teveel LAWAAI ( want dat zal het wel zijn in het begin) wil maken.
Bestaat er ook zo'n systeem als bij de drums dat je door middel van een headset het geluid enkel daar hoort?

Hayrus zei:Kan je bij een MIDI-controller ook drumknoppen toewijzen aan specifieke pianotoetsen? Of moet je daar zo een voor hebben met drumpads?
Er zijn daar véééél youtube filmpjes van te vinden zestagepotato zei:--1-- Iemand tips hoe je een 'akkoord' als dit juist speelt? Meestal speel ik dat gewoon
--1-- als een powerchord maar dan klinkt het niet zo vol natuurlijk.
--2--
--3--
--3--
--1--
. Da's een barré akkoord (F major in dit geval, indien standaard tuning). Je speelt het ongeveer hetzelfde als de powerchord maar dan met je wijsvinger plat gestrekt over fret 1 ipv er los over hangend.Stierkoe zei:Er zijn daar véééél youtube filmpjes van te vinden ze. Da's een barré akkoord (F major in dit geval, indien standaard tuning). Je speelt het ongeveer hetzelfde als de powerchord maar dan met je wijsvinger plat gestrekt over fret 1 ipv er los over hangend.

Ja, het vergt wel wat oefening om goed te doen. Hoe moeilijk het is hangt ook een beetje af van je gitaar, snarenspanning en op welke positie je speelt. Probeer bvb dezelfde vorm eens te spelen in het midden van de nek. Al een pak makkelijker, niet?stagepotato zei:Dat dacht ik al, maar dan moet je wel al enorm veel kracht in uw wijsvinger steken, of ligt dat aan mij?
Maar ik zal wel eens zoeken op youtube ofzo, door te zien hoe iemand het speelt helpt waarschijnlijk meer dan dat iemand het moet uitleggen.
