Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Iemand die eigenlijk een telecaster (model) kan aanbevelen voor hardcore/metal te spelen? Liefst nie die signature gitaar van dieje Slipknot gitarist, liefst van al zo'n schoon houtmotief gelijk hierboven als voorbeeld gegeven wordt![]()


my whole life is a lie 
)Carrion zei:Iemand die eigenlijk een telecaster (model) kan aanbevelen voor hardcore/metal te spelen? Liefst nie die signature gitaar van dieje Slipknot gitarist, liefst van al zo'n schoon houtmotief gelijk hierboven als voorbeeld gegeven wordt![]()

Hayrus zei:Iemand een goedkope oplossing (waarmee ik bedoel <€20) om m'n bas te versterken zodat ik buiten de repetitie ook met geluid en effecten kan oefenen? Ik zie goedkope koptelefoonversterkers: headphone amp | eBay maar ze zijn voor gitaar en weet niet of dat even goed zal werken. Ik vind het trouwens vreemd dat mijn pedalen op zich niet voldoende power geven om een hoofdtelefoon te versterken. Het komt er wel door, maar extreem stil.
Objector zei:Geen idee of het ook werkt voor bass, maar ik heb hier nog een Behringer V-amp 2 liggen die voor 20€ weg mag. Is een multi-fx met amp simulatie, met hoofdtelefoon uitgang. Je mag het altijd eens komen testen!
toch merci voor het voorstel.
Implar zei:Mijn vakantiegeld is gestort, en het is aan het jeuken om een paar pedaaltjes aan te schaffen. Momenteel heb ik enkel een Crybaby.
Sowieso komt er een TC Electronics PolyTune in huis, maar ik wil nog iets, ik weet alleen niet wat.
Ik speel zo goed als exclusief metal, dus een synth-pedaal of dergelijke heb ik geen interesse in.
Aan de ene kant had ik gedacht aan iets die mijn lead iets voller kunnen laten klinken, een reverb mss?
Aan de andere kant vind ik die TC Electronic Rottweiler distortion ook wel goed klinken, maar de drive op mijn Blackstar HT-5 is ook niet slecht...
Iemand die bepaalde pedalen kan aanraden of "must haves" kent?
PS: mijn Polytune bestel ik op Thomann, dus het zou handig zijn mocht het andere pedaal daar ook te koop is.
).Implar zei:Iemand die bepaalde pedalen kan aanraden of "must haves" kent?

Implar zei:Die Hall of Fame had ik daarnet gezien en dat zag me er wel zéér tof uit, straks nog eens de rest bekijken.
Hoe noemt zo'n kabeltje om van mijn PolyTune mijn andere pedals van stroom te voorzien (een Crybaby en nog iets, een Hall of Fame bvb)?
In elk geval al bedankt voor de tips!