Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
langun zei:Je kan proberen je zadel om te draaien, normaal heb je dan nog juist iets meer bewegingsruimte, en hopelijk is dat genoeg.
Ronnie86 zei:ben van zinnes mij een loop pedaalke aan te schaffe voor wa te experimenteren etc...
iemand een goeike kwa prijs/kwaliteit/easy to use ?
Redhunter zei:Hoe lang ligt ze er al op? Oude snaren hebben wel de neiging om moeilijk te stemmen.
Als ge er een nieuwe op steekt sowieso veel spelen (en benden) deze week, anders gaat ge daar met ne metalen klank staan.

Wa ik heb gedaan bij m'n LTD is m'n tuners een beetje vaster gedraaid waardoor die nu iets beter in stemming blijft.Recipe4hate zei:I know
De snaren liggen er nochtans niet zo lang op (2-3 maandjes?)
Kan ik ook iets doen aan de kam of zo, als ik ze toch ga restringen? Ik heb gehoord dat potlood in de kam wel kan helpen, maar is dit ook zo en wat moet je dan precies doen?
Redhunter zei:2-3 maand is inderdaad redelijk kort.
Ik zou dan ook eerder aan uw mechaniek eens denken zoals Carrion zegt.
Test misschien ook eens met je andere snaren of ze ontstemmen als je (overdreven) bendt.
Recipe4hate zei:Neen, andere snaren blijven veel beter in tune. Mijn B wordt trouwens het meeste gebend en die blijft over het algemeen correct.
Wat Carrion zegt, ga ik seffens eens proberen. Het zijn Grover tuners, dus in principe zou ik me geen zorgen mogen maken over de kwaliteit.

Recipe4hate zei:Neen, andere snaren blijven veel beter in tune. Mijn B wordt trouwens het meeste gebend en die blijft over het algemeen correct.
Wat Carrion zegt, ga ik seffens eens proberen. Het zijn Grover tuners, dus in principe zou ik me geen zorgen mogen maken over de kwaliteit.
Carrion zei:Miljaar, gistere show waarvoor we ne steile trap op moesten. Ik natuurlijk weer gevallen (op de trap, nie er vanaf) en heel 't gewicht van m'n cab op m'n been gekregen. Miljaar da deed zeer![]()
)spliffrider zei:Ben op zoek naar winkel (liefst binnen BE) die oftewel een gigantisch grote stok aan klassieke (as in nylon snaren) gitaren heeft ofwel het niet erg vindt om een specifiek merk/model (pakweg een Takamine TH90) te bestellen om het dan eventueel niet te verkopen als de gitaar mij toch niet zou aanstaan.
Iemand tips of is dit gewoon een buitensporige eis?
Recipe4hate zei:Toevallig niet in Room666 in Leuven? Wij moesten daar ooit spelen en dat was een zeer small, steil trapje dat ook nog eens een 90° bocht maakte. Heel mijn ellebogen opengehaald aan de muur daar. Gelukkig niet gevallen, maar ik kan me voorstellen dat het pijn deed ja!
Enfin, foto's van m'n nieuwe gear! (amp, cab en gitaar)
