Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TooChé zei:ik draai ook al een jaar of 7 (teh fuck :/ ) op café en feesten enz. Heb er ook nog gene gekregen. Nu, ik koop al een tijdje alles op mp3 enz, dus zou normaal weinig miserie moeten hebben met een controle.
Een café waar ik draai ook, hebben ze es gecontroleerd op een donderdag avond. Toen was den baas aan het draaien want hij is zelf enorm lang dj geweest. Hij had zijn vinyls ook naar mp3 geript en was met timecode ant draaien.
Ze vroegen hem zijn licentie te tonen maar die had hij niet. Hij heeft ze vriendelijk uitgenodigd om es te gaan kijken naar zijn platenbakken die op het verdiep erboven gestockeerd waren. Toen ze +-12000 vinyls zagen, zijn ze gewoon weer vertrokken![]()
Die mensen begrijpen ook wel het verschil tussen nen dj die zn muziek koopt en ene die het illegaal verschaft.
spliffrider zei:Woot sms gekregen van de key dat mijn speelgoed toegekomen is
Hopelijk krijg ik het relatief pijnloos aan de praat op mijn 2 computers.
)

TRFluffy zei:Zolang die geen huiszoekingsbevel hebben dacht ik da ge ze mocht weigeren u te controleren?

freekydude zei:Kent er iemand nog betrouwbare en relatief goedkope mixers? Ik heb al veel goeds gehoord over de xone22:.
Kent er iemand nog andere modellen?

TooChé zei:ik heb er zo een. De batterijen gaan echt niet lang mee, dus moet ge kijken voor nen extra adapter best. En kvind het moeilijk om geluidsinput deftig af te stellen iedere keer.
Ben er nog nie van overtuigd of het ne goeien aankoop was![]()
Brecht_ zei:Ik heb nu sinds een maand ongeveer de xone22 en ben er zeer content van.
Als je gewoon een simpele mixer zoekt zonder al te veel extraatjes is deze mixer volgens mij perfect. En de filters die erop staan zijn gewoon ongelofelijk![]()
Therapy zei:Idd. Heb die ook. Zalig mixerke.
. Heerlijk :applause: