tis wel hevige discussie hier
wat ik wil zeggen is da windows alleen goed is voor spellen te spelen
als er zoiets is da we met linux alle games kunnen spelen die er zijn dan zeg ik dag tegen windows
deze freakshow die gates ons stuurt is echt absurd
elke windows install verschilt bij iedereen : ik namelijk denk da ik een record heb aan bluescreen en kapote schijven in een jaar tijd verbroken en alleen aan windows
kwil maar zeggen da er mensen zijn die hun windowssysteem op top houden en das een moeilijke job
linux daarentegen is veel gemakkelijker om te onderhouden en ik vind werken met linux gewoon meer dan een hobby en een OS
ge kunt daar bijna alles meedoen wa ge in windows ni kan
rebooten? da bestaat ni bij linux alleen bij kernel wijzigingen of nieuwe kernel
linux bestaat ook in verschillende keuzen en ge kunt daar updates krijgen voor alle distro's
bv er zijn mensen die totaal geen windows upgrade doen en zitten nog steeds met een win 98 of 95 als desktoppc waar ze nieuwere upgrades doen die ni ondersteunt worden door de besturingssysteem zelf
ge ziet ook da microsoft geen enkel liefde heeft voor zijn besturingssysteem en zijn eindgebruikers
updates worden gegeven voor de laatste versie windows die momenteel op de markt zijn
er zijn voordelen en nadelen die soms hard te overwegen zijn mor er zijn mensen die bij ms blijven en andere in de richting van torvalds of andere unix varianten
linux heeft ook slechtere kanten maar da is alleen de distro die da meeleverd en iedereen weet da linux de kernel is

alle rotzooi of plezante apps die ge wilt meeinstalleren is een pluspunt ipv xp waar dat standaard geinstalleerd is en ongewensde diensten die automatisch worden gestart
ge zijt vrij in je kiezen van software en distro en das het gene da linux zo prachtig laat schijnen freedom of choice
ik gon binnekort een amd64 halen en ik denk da ik alleen linux op gaat zetten want ik heb van horen zeggen da xp64 ni zo interessant is om te installeren als besturingssysteem
mvg
zatte mens achter zijne pc op deze late uur