makila
Legacy Member
Fu heeft Brecel volgens mij zwaar onderschat (Gedacht van dat wordt een gemakkelijke opdracht) en hij krijgt meteen de rekening gepresenteerd.
Fu echt wel zwak gestart. Straft geen enkele fout van Brecel af en ja Brecel is ook wel top vandaag. Dat verrast mij ook wel. Hij laat het veel te zelden zien maar dat hij weldegelijk het talent heeft dat weet iedereen wel. Nu Brecel is natuurlijk nog niet gewonnen (Belange na nog niet) maar wie dacht dat dit een walk-over ging worden voor Fu komt bedrogen uit.
Ondertussen 6-1 voor Brecel, dwz best case voor Fu zal hij morgen vertrekken met een 6-3 achterstand. Dat ziet er echt niet goed uit voor Fu die moet hopen dat Brecel morgen een niveautje minder is dan vandaag. Ik supporter morgen alvast voor onze Belg (natuurlijk
)

Fu echt wel zwak gestart. Straft geen enkele fout van Brecel af en ja Brecel is ook wel top vandaag. Dat verrast mij ook wel. Hij laat het veel te zelden zien maar dat hij weldegelijk het talent heeft dat weet iedereen wel. Nu Brecel is natuurlijk nog niet gewonnen (Belange na nog niet) maar wie dacht dat dit een walk-over ging worden voor Fu komt bedrogen uit.
Ondertussen 6-1 voor Brecel, dwz best case voor Fu zal hij morgen vertrekken met een 6-3 achterstand. Dat ziet er echt niet goed uit voor Fu die moet hopen dat Brecel morgen een niveautje minder is dan vandaag. Ik supporter morgen alvast voor onze Belg (natuurlijk
)7-2 na dag 1 voor Fu - correctie BrecelAreVee zei:Maar goed hij mag mij zeker verrassen (graag zelfs).

.