Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Heb gisteren gekeken via de eurosport player maar zo zonder commentaar is toch ook niet alles.

Bubba

Legacy Member
Tyfius zei:
Volgens de TV gids is er vanavond toch snooker op Eurosport 2?
Pas om 00.00, dat is dus gewoon een samenvatting. Op bbc hebben ze ook net afgehaakt, dus weer niet verder te volgen vanavond.

AreVee

Legacy Member
Ronny speelt Selby wel plat :unsure: , de rest komt te kort wel denk ik ja.

Nee Selby is wel kandidaat nummer één ja voor de titel.

Brecel blijft wel erg jammer, tweede ronde van Fu en Robertson was vaak niet om aan te zien. Kwartfinale had zomaar gekund... .

Pinkman

Legacy Member
Ronnie is al een tijdje niet meer op topniveau, die wint echt niet van deze Selby. Laat die trouwens maar eens winnen van Ding want daar staat ie 10-6 in het krijt. Selby is tactisch veel sterker dan Ronnie en hij kan als geen ander O'Sullivan uit z'n ritme halen. Dat zagen we in 2014 al bijvoorbeeld.

AreVee

Legacy Member
Ja Ronny gaat er deze ronde al uitliggen hoor vrees ik vandaar de smiley :p .

AreVee

Legacy Member
Ding-Selby gaat toch echt wel de finale voor de finale zijn, zijn (veruit) de twee beste van dit tornooi imo.

makila

Legacy Member
AreVee zei:
Ding-Selby gaat toch echt wel de finale voor de finale zijn, zijn (veruit) de twee beste van dit tornooi imo.
Ik hoop dat Ding het toernooi wint. Voor de snookersport zou dit een goede zaak zijn. Selby verdient het natuurlijk ook wel maar stel je voor: Een Chinese wereldkampioen. Het zou de sport in China een extra boost geven (en de sport is daar nu al razend populair).

Bovendien is het toch 1 van de beste spelers ter wereld die nog nooit wereldkampioen geweest is (al was hij er vorig jaar al dicht bij).

Niveau is niet bijster globaal genomen maar Selby - Ding vind ik toch wel hoogstaand.

Joramovic

Legacy Member
Pinkman zei:
2-6 voor Higgins na de eerste sessie.

Sterk van John.

Ook wel door het falen van Selby, het is nog nie echt hoogstaand geweest, laatste frames was het wel al iets beter.
Hopelijk herpakt Selby zich nog.

makila

Legacy Member
BuBbA zei:
Selby heel zwak
Higgins stond 10-4 voor maar uiteindelijk werd het nog 10-7. Dat is toch weer de grote kwaliteit van Selby. Als hij een complete off-day heeft en hij staat met de rug tegen de muur dan kan hij de schade als geen ander beperken. Een minder goede speler had gewoon 15-2 achter gestaan. Hij was echt NERGENS.

Higgins zal enorm teleurgesteld zijn dat hij niet verder kon uitlopen. En met Selby ben je nooit klaar.

makila

Legacy Member
Zoals min of meer verwacht. Higgins heeft het gisteren vergeten af te maken en krijgt nu de rekening gepresenteerd. 13-11 voor Selby nu.

Pinkman

Legacy Member
Selby is op dit moment ook gewoon met voorsprong de beste. Ik ben wel eens benieuwd naar het percentage van de lange frames die hij gewonnen heeft.

Bubba

Legacy Member
Grote fout hier van de ref in zo'n belangrijk frame, en laat zich vervolgens dan helemaal gaan welles/nietes. Hopelijk laat Selby zich hierdoor niet afleiden...

Solleke89

Legacy Member
Ref maakt toch geen fout.
Raakte zwart niet denk ik.
Op de beelden denk ik echt van niet en de ref zat er nog eens vlakbij ook. En die is er net op gefocust op dat al dan niet contact.

Bubba

Legacy Member
Maakt sowieso grote fout. Eerst beslissing dat hij zwart niet raakt, vervolgens zeggen dat er geen replay mogelijk is om dan daarna zich te laten influisteren dat het wél raak was en dan uiteindelijk alsnog te zeggen dat het niet raak was.

Trouwens op herhaling vrij goed te zien dat het wel raak was. Gelukkig genoeg geen effect verder op de wedstrijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan