Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Regenneger

Legacy Member
St0wned zei:
inderdaad klopt ook wel.had op zijn minst de avond partij moeten zijn. Higgins krijgt ook zwaar rond zijn oren van Selby.

Ongelooflijk hoe Higgins nu weer op 3-3 staat :D partij had al afgelopen moeten zijn

makila

Legacy Member
Jammer voor Brecel maar Murphy was gewoon frisser door die dag extra rust. Maar op een wk moet je ook lange en zware matchen spelen. Daar moet hij toch mee om kunnen gaan.

Mijn voorspelling komt wel uit. Gewonnen tegen Maguire en verloren tegen Murphy.

makila

Legacy Member
Finale Selby vs O' Sullivan. Die laatste is toch echt een fenomeen, als die echt een beetje sterker zou zijn op mentaal vlak op sommige momenten in zijn carriere, dan was die toch 10x wereldkampioen geweest.

Dan is Brecel toch maar een kleine snotneus tegen. Zowel qua niveau als qua talent. En zo goed zal die ook nooit of te nimmer worden.

makila

Legacy Member
Ronnie verliest enkel van zichzelf. Zoals hij momenteel speelt, wint niemand van hem. Alleen ja .. het is en blijft Ronny. Met hem weet je nooit ;) Ene spel briljant, volgende spel is zijn concentratie plots weer weg :)

Ondertussen 8-7. Selby is aan het zweten :D Die hoopt op een mindere game van Ronny - want op dit buitenaarts niveau gaat hij er anders gewoon op en erover.

makila

Legacy Member
Ongelooflijk niveau in de avondsessie. De centuries vliegen ons rond de oren.

Pinkman

Legacy Member
makila zei:
Ronnie verliest enkel van zichzelf. Zoals hij momenteel speelt, wint niemand van hem. Alleen ja .. het is en blijft Ronny. Met hem weet je nooit ;) Ene spel briljant, volgende spel is zijn concentratie plots weer weg :)

Ondertussen 8-7. Selby is aan het zweten :D Die hoopt op een mindere game van Ronny - want op dit buitenaarts niveau gaat hij er anders gewoon op en erover.
Inderdaad. Is in de eerste sessie gewoon bij momenten zijn geduld verloren.

Zonde dat Ronnie niet de mentaliteit van een Hendry heeft, want damn, ik wil niet weten wat voor een prijzenkast die dan zou hebben.

makila

Legacy Member
Lievro zei:
Selby was echt enorm sterk.
Die laatste sessie was 1 van de beste die ik ooit gezien heb. Of misschien wel de allerbeste. Alle krediet aan Selby om Ronny zo af te houden.

Uiteindelijk bleek die 2de zwakkere sessie van Ronny toch net iets van het goede teveel.

AreVee

Legacy Member
Gisteren nog is paar poolpartijtjes gespeeld , blijft toch veel leuker om te doen omdat het als amateur mogelijk is om een aantal ballen na mekaar erin te spelen. :p

Pinkman

Legacy Member
Ronnie op de rand vd uitschakeling gestaan tegen Wenbo... Die laatste had bij een 4-5 stand enkel nog de zwarte bal nodig om te winnen maar miste.

AreVee

Legacy Member
Ik had geld staan op ronnie :lol: . Had er weer echt niet te veel zin in in he, bij 4-2 voor wil hij een snooker leggen door de witte (die op tien centimeter van de gele lag) tegen de gele te leggen, mist hem volledig en de witte blijft op vijf cm van de gele liggen, free ball en frame voor Wenbo. Ook in het achtste frame nauwelijks iets van safetyspel bij Ronny. En dan in het tiende frame, ja daar heeft Wenbo drie-vier goeie kansen laten liggen, met als toppunt die zwarte. Niet te geloven dat hij die match nog pakt eigenlijk, Wenbo zal slecht slapen... .

makila

Legacy Member
Ai ai ai. Joe Perry knap teruggevochten van 4-8 naar 6-8, 0-18 achter maar een goeie tafel om leeg te spelen en dan mist ie een vrij simpele rode bal! Ronny speelt dan heel professioneel de tafel leeg (break 112)

Ik vrees dat dat het einde is. Dit had 7-8 MOETEN zijn en dan had alles nog mogelijk geweest, maar het wordt dus 6-9.

GETHEZ zei:
Schrijf al maar ronnie op.... :p
Het is alweer een jaar geleden dat hij nog een toernooi won. Maar ja, enkel de Masters en het WK interesseren hem eigenlijk nog. De rest maakt hem nog weinig uit :)

J.Lyman

Legacy Member
Blij dat Perry de sportavond red door het toch op zijn minst spannend te maken.

GETHEZ

Legacy Member
Blijkbaar is er een of andere reeks die start op 18 februari op history channel met ronnie o'sullivan...

Iets met Pool hustlen ofzo...

Ben benieuwd...

makila

Legacy Member
Gisteren Brecel serieus pakske slaag zien krijgen van Joe Swail tijdens de kwalificaties van het WK en toen ik er niet meer naar keek stond het 8-5 voor Swail. Dus ik dacht: Het gaat hem weer niet lukken (voor de zoveelste keer). Vandaag kijk ik even om te zien met hoeveel hij verloren had. Staat er 10-8 winst voor Swail dacht ik. Zie ik ineens dat het Brecel is die won. 5 games op een rij gewonnen :D

Swail heeft zich in slaap laten wiegen en Brecel is een oerdegelijke speler, dan krijg je zoiets natuurlijk. En ik zie dat hij ondertussen ook alweer 6-3 voorstaat tegen Dominic Dale (Ze spelen daar precies wel snel achter elkaar?). Gaat het hem dan toch nog eens lukken? Dat zou toch nog eens tijd worden na 4 jaar NIETS.

Brecel is toch een typisch voorbeeld dat met talent alleen je er gewoon NIET meer komt. (OK hij is niet zo getalenteerd als Ronny, maar het blijft een talent)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan