Regenneger
Legacy Member
St0wned zei:inderdaad klopt ook wel.had op zijn minst de avond partij moeten zijn. Higgins krijgt ook zwaar rond zijn oren van Selby.
Ongelooflijk hoe Higgins nu weer op 3-3 staat
partij had al afgelopen moeten zijnVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
St0wned zei:inderdaad klopt ook wel.had op zijn minst de avond partij moeten zijn. Higgins krijgt ook zwaar rond zijn oren van Selby.
partij had al afgelopen moeten zijnmakila zei:Finale Selby vs O' Sullivan. Die laatste is toch echt een fenomeen
Dat is waar maar die grote kampioenen hebben om 1 of andere reden altijd een beetje meeval.Ruben666 zei:Weliswaar door het oog van de naald tegen Fu.

Ene spel briljant, volgende spel is zijn concentratie plots weer weg 
Die hoopt op een mindere game van Ronny - want op dit buitenaarts niveau gaat hij er anders gewoon op en erover.Inderdaad. Is in de eerste sessie gewoon bij momenten zijn geduld verloren.makila zei:Ronnie verliest enkel van zichzelf. Zoals hij momenteel speelt, wint niemand van hem. Alleen ja .. het is en blijft Ronny. Met hem weet je nooitEne spel briljant, volgende spel is zijn concentratie plots weer weg
Ondertussen 8-7. Selby is aan het zwetenDie hoopt op een mindere game van Ronny - want op dit buitenaarts niveau gaat hij er anders gewoon op en erover.
Die laatste sessie was 1 van de beste die ik ooit gezien heb. Of misschien wel de allerbeste. Alle krediet aan Selby om Ronny zo af te houden.Lievro zei:Selby was echt enorm sterk.
. Had er weer echt niet te veel zin in in he, bij 4-2 voor wil hij een snooker leggen door de witte (die op tien centimeter van de gele lag) tegen de gele te leggen, mist hem volledig en de witte blijft op vijf cm van de gele liggen, free ball en frame voor Wenbo. Ook in het achtste frame nauwelijks iets van safetyspel bij Ronny. En dan in het tiende frame, ja daar heeft Wenbo drie-vier goeie kansen laten liggen, met als toppunt die zwarte. Niet te geloven dat hij die match nog pakt eigenlijk, Wenbo zal slecht slapen... .Het is alweer een jaar geleden dat hij nog een toernooi won. Maar ja, enkel de Masters en het WK interesseren hem eigenlijk nog. De rest maakt hem nog weinig uitGETHEZ zei:Schrijf al maar ronnie op....![]()
