Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ben nu daar. Tziet er in orde uit van wat men verwachtingen zijn over een groot snooker event :)

af7ff814ac7cf1db2fd4c86114f06ebb.jpg

GETHEZ

Legacy Member
Wie speelt daar is dat Williams??

Edit: zal trump wel zijn want tegenstander is niet Robertson

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Trump idd. Had laatste frame van Robertson nog gezien. Straks Brecel
emoji108.png

makila

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Trump idd. Had laatste frame van Robertson nog gezien. Straks Brecel
Op papier gaat dat een spannende match worden. Brecel staat 12de op de ranglijst (9de op de provisionele einde jaarsranking) en Bingham staat 11ste (8ste op de provisionele einde jaarsranking).

Hopelijk maken ze er een mooi potje snooker van voor de fans :)

ALF 2.0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Ben nu daar. Tziet er in orde uit van wat men verwachtingen zijn over een groot snooker event :)

af7ff814ac7cf1db2fd4c86114f06ebb.jpg

Ziet er goed uit.:niceone: Ik ga zondag naar de finale. Ik hoop toch één topper in de eindstrijd te zien (Selby, Trump of Robertson) en wie weet ook onze Brecel.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ALF 2.0 zei:
Ziet er goed uit.:niceone: Ik ga zondag naar de finale. Ik hoop toch één topper in de eindstrijd te zien (Selby, Trump of Robertson) en wie weet ook onze Brecel.

Robertson mag je al schrappe ;-)

Koop wel cat 1 tickets. 10€ extra zeker waard

GETHEZ

Legacy Member
What was that??

Fotograaf die Bingham irriteerde?? Onze reporter ter plaatse zal ons zodadelijk up to speed brengen...

:D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Verdorie da heb ik gemist. Heb eerst helft vant frame ni gezien (drank/toiletpauze) moest t toen gebeurd zijn :p

Tenzij dat het 3e of 4e frame was toen deed die ref wel wijzen naar het tribune hier waar iemand fotos was aant nemen of wou nemen :p

GETHEZ

Legacy Member
T waarde gij toch ni ehh?

Nee seriously, ge hebt toch van die kalven soms ehh...

Spijt dat het maar bo7 in deze match is... Ik denk dat deze voor Bingham is jammer genoeg voor Luca

Finale avant la lettre voor mij...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
GETHEZ zei:
T waarde gij toch ni ehh?

Nee seriously, ge hebt toch van die kalven soms ehh...

Spijt dat het maar bo7 in deze match is... Ik denk dat deze voor Bingham is jammer genoeg voor Luca

Kzou ni durven :p

GETHEZ

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Idd. Bingham mooi gespeeld. Spijtig dat 7 frames zo snel om is

No shame in het verliezen van een ex-wereldkampioen... de format deed hem het, kzeg het, langere duur had ik zo graag gezien bij deze match...

was precies of dit was maar een voorproefje/inleiding van een duel tussen deze 2 zeer goede spelers...

ALF 2.0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Robertson mag je al schrappe ;-)

Koop wel cat 1 tickets. 10€ extra zeker waard

Had het 5 minuten later ook door.:D

Ik vrees voor Selby en Trump nu.:lol:

Ik heb idd categorie 1 tickets gekocht. Goed om weten dat het een juiste keuze was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan