Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GETHEZ zei:T waarde gij toch ni ehh?
Nee seriously, ge hebt toch van die kalven soms ehh...
Spijt dat het maar bo7 in deze match is... Ik denk dat deze voor Bingham is jammer genoeg voor Luca
Finale avant la lettre voor mij...
Ik vond van wat ik gezien heb, het de beste match -dit toernooi- van Brecel. Maar ook Bingham was erg goed (en nog net een tikkeltje beter). Goeie match van beiden!GETHEZ zei:No shame in het verliezen van een ex-wereldkampioen... de format deed hem het, kzeg het, langere duur had ik zo graag gezien bij deze match...
was precies of dit was maar een voorproefje/inleiding van een duel tussen deze 2 zeer goede spelers...
Brecel niet op zijn best in de vorige matchen, maar vandaag er toch wel eervol uit. De ervaring heeft het hier gehaald denk ik.
ALF 2.0 zei:Had het 5 minuten later ook door.
Ik vrees voor Selby en Trump nu.
Ik heb idd categorie 1 tickets gekocht. Goed om weten dat het een juiste keuze was.
Williams er gewoon uit.AreVee zei:Geef Williams wel wat kans op winst, is aan een sterke periode bezig, hem of Trump voor winst zeg ik na de twee vorige matchen van Selby (moest Selby zijn niveau van ronde één terugvinden in de volgende matchen dan wint hij).

AreVee zei:Toch wel twee verrassende Chinezen in de halve finale. Verwachte finale is nu uiteraard Bingham en Trump. Maar ik ben benieuwd, zo'n minder bekende chinees heeft ook wel iets.
Spelen vaak ook onbevangen.

Die Zhou mag mij verrassen maar ik denk toch dat de ervaring van Bingham het zal halen.ALF 2.0 zei:Ik wil morgen toch liefst Trump vs Bingham zien, hoor. Ik heb geen €60 gegeven voor een finale met twee onbekende Chinezen.
Die mannen spelen idd wel mooi snooker dikwijls. Al denk ik dat een finale hen mss wel wat zou overweldigen.
Kun je daar ter plaatse ook wat deftig eten krijgen eigenlijk?
Tah_b00nz0r zei:Stond een fritkot en een kraam met broodjes, panini enz.. koffie kraamke. Allemaal nog schappelijke prijzen. 2€ voor frisdrank/bier/koffie en 3-7€ voor snacks, friet, broodjes, panini...

ALF 2.0 zei:Bedankt voor de info! Prijzen lijken me nog best mee te vallen. De zaal en de tribunes zien er ook in orde uit op het eerste gezicht.
Tah_b00nz0r zei:Recht voor de tafels is met hoge rugleuning en 2 tv schermen met de cameras op. Langs de zijkant zit je dichter en op zo n stoelen zonder rugleuning maar ref staat soms voor uw neus en zijaanzicht is moeilijker om de ligging vd ballen in te schatten. Ze hadden daar ook tvtjes moeten hangen, zeker als ze safetys beginnen spelen.
ALF 2.0 zei:Als ik me het goed herinner bij het kiezen van de plaatsen op de website zit ik aan de lange kant van de tafel. Ik kon volgens mij zelfs geen plaats recht voor de tafels kiezen. Ik ben nochtans onmiddellijk naar de site geweest van zodra de e-mail met de link naar die site binnen kwam. Tickets waren al besteld sinds eind augustus.