Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Mooi 5e frame! Knap bruin erin gespeeld. Had k ni verwacht van de nr 57 :p

makila

Legacy Member
GETHEZ zei:
T waarde gij toch ni ehh?

Nee seriously, ge hebt toch van die kalven soms ehh...

Spijt dat het maar bo7 in deze match is... Ik denk dat deze voor Bingham is jammer genoeg voor Luca

Finale avant la lettre voor mij...
GETHEZ zei:
No shame in het verliezen van een ex-wereldkampioen... de format deed hem het, kzeg het, langere duur had ik zo graag gezien bij deze match...

was precies of dit was maar een voorproefje/inleiding van een duel tussen deze 2 zeer goede spelers...
Ik vond van wat ik gezien heb, het de beste match -dit toernooi- van Brecel. Maar ook Bingham was erg goed (en nog net een tikkeltje beter). Goeie match van beiden! :p Brecel niet op zijn best in de vorige matchen, maar vandaag er toch wel eervol uit. De ervaring heeft het hier gehaald denk ik.

Zo'n matchen zijn altijd leuk voor het publiek :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
6e frame nog beter. Beste game van de dag dit

Verdorie, Selby toch maar niptjes door. Lisowski knap gespeeld!

Lievro

Legacy Member
ALF 2.0 zei:
Had het 5 minuten later ook door.:D

Ik vrees voor Selby en Trump nu.:lol:

Ik heb idd categorie 1 tickets gekocht. Goed om weten dat het een juiste keuze was.

Ik heb ook die cat. 1 tickets voor morgen :niceone: Wij twijfelden nog over de VIP formule omdat daar eten/drank bij is, maar dan toch niet gedaan..
Ik hoop nu om Trump, Williams en Selby te zien

AreVee

Legacy Member
Jammer beetje van Brecel, maar zo te horen heeft hij wel een goede match gespeeld. Vind Bingham persoonlijk toch maar een rare speler , soms echt fantastisch maar minstens zo vaak maar matig voor een persoon met zijn palmares, gisteren zal hij dan toch zo'n fantastische dag gehad hebben.

Selby ook bijzonder, zijn eerste ronde match was écht het niveau van een wereldkampioen vond ik (die vier century's match) maar daarna toch al twee keer serieuze moeite gehad, onder andere door zelf relatief matig spel te spelen.

Geef Williams wel wat kans op winst, is aan een sterke periode bezig, hem of Trump voor winst zeg ik na de twee vorige matchen van Selby (moest Selby zijn niveau van ronde één terugvinden in de volgende matchen dan wint hij).

makila

Legacy Member
Bingham toch goed bezig. Na Brecel heeft ook Selby een pak slaag gekregen. Is inderdaad een wat vreemde speler. Als hij goed is, is hij ook echt goed. (Maar hij heeft ook toernooien dat het voor geen meter loopt)

AreVee zei:
Geef Williams wel wat kans op winst, is aan een sterke periode bezig, hem of Trump voor winst zeg ik na de twee vorige matchen van Selby (moest Selby zijn niveau van ronde één terugvinden in de volgende matchen dan wint hij).
Williams er gewoon uit. :(

Ik hoop nu op Trump maar Bingham heeft toch ook een goede kans op winst nu. Als je Brecel (De man in vroege vorm) en Selby (3 voudig WK) kan uitschakelen, dan kan je ook het toernooi gewoon winnen.

AreVee

Legacy Member
Toch wel twee verrassende Chinezen in de halve finale. Verwachte finale is nu uiteraard Bingham en Trump. Maar ik ben benieuwd, zo'n minder bekende chinees heeft ook wel iets.

Spelen vaak ook onbevangen.

ALF 2.0

Legacy Member
AreVee zei:
Toch wel twee verrassende Chinezen in de halve finale. Verwachte finale is nu uiteraard Bingham en Trump. Maar ik ben benieuwd, zo'n minder bekende chinees heeft ook wel iets.

Spelen vaak ook onbevangen.

Ik wil morgen toch liefst Trump vs Bingham zien, hoor. Ik heb geen €60 gegeven voor een finale met twee onbekende Chinezen.:D

Die mannen spelen idd wel mooi snooker dikwijls. Al denk ik dat een finale hen mss wel wat zou overweldigen.

Kun je daar ter plaatse ook wat deftig eten krijgen eigenlijk?

makila

Legacy Member
Het zou niet slecht zijn als 1 Chinees in de finale staat voor de internationalisering van de sport. Maar 2 onbekende Chinezen zou te veel van het goede te veel zijn. Zolang er maar 1 bekende naam de finale haalt. Maar ik zie net dat Trump gewonnen heeft met 6-1 dus wie er straks ook wint, zo is het dus goed :) Die Zhou mag mij verrassen maar ik denk toch dat de ervaring van Bingham het zal halen.

Ivm Brecel. Ik hoop dat hij, zoals ik ergens zag passeren, geen 1 dagsvlieg is qua overwinningen (China Open). Maar als Brecel zijn niveau van dit seizoen kan vasthouden, dan wordt hij daarmee nog GEEN absolute wereldtop, maar dan wint hij OOIT, zeker en vast nog een paar (kleinere) toernooien. Anderzijds hoeveel snookerspelers kunnen zeggen dat ze effectief ooit een toernooi wonnen? Niet zo heel veel in feite, dat is echt een select groepje. Ik denk dat die overwinning hem wel mentale rust heeft gegeven dit seizoen.

Voorts Brecel heeft -voor eigen publiek- in mijn ogen niet teleurgesteld. Wel een beetje geluk gehad OK, maar uiteindelijk is hij gewoon gebotst op een -op die dag- betere tegenstander. Dat kan iedereen gebeuren.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ALF 2.0 zei:
Ik wil morgen toch liefst Trump vs Bingham zien, hoor. Ik heb geen €60 gegeven voor een finale met twee onbekende Chinezen.:D

Die mannen spelen idd wel mooi snooker dikwijls. Al denk ik dat een finale hen mss wel wat zou overweldigen.

Kun je daar ter plaatse ook wat deftig eten krijgen eigenlijk?

Stond een fritkot en een kraam met broodjes, panini enz.. koffie kraamke. Allemaal nog schappelijke prijzen. 2€ voor frisdrank/bier/koffie en 3-7€ voor snacks, friet, broodjes, panini...

ALF 2.0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Stond een fritkot en een kraam met broodjes, panini enz.. koffie kraamke. Allemaal nog schappelijke prijzen. 2€ voor frisdrank/bier/koffie en 3-7€ voor snacks, friet, broodjes, panini...

Bedankt voor de info! Prijzen lijken me nog best mee te vallen. De zaal en de tribunes zien er ook in orde uit op het eerste gezicht.

makila

Legacy Member
Dit is ook gewoon het ideale toernooi geweest hé, voor fans, publiek en de organisatie.

Brecel net ver genoeg doorgestoten voor de Belgische fans om hem wat bezig te zien. Selby die spartelend ver genoeg geraakt om hem tevens bezig te zien. Interessante (verrassende) halve finales en al zeker 1 wereldtopper in de finale ;)

Beter kan bijna niet, sportief gezien.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ALF 2.0 zei:
Bedankt voor de info! Prijzen lijken me nog best mee te vallen. De zaal en de tribunes zien er ook in orde uit op het eerste gezicht.

Recht voor de tafels is met hoge rugleuning en 2 tv schermen met de cameras op. Langs de zijkant zit je dichter en op zo n stoelen zonder rugleuning maar ref staat soms voor uw neus en zijaanzicht is moeilijker om de ligging vd ballen in te schatten. Ze hadden daar ook tvtjes moeten hangen, zeker als ze safetys beginnen spelen.

ALF 2.0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Recht voor de tafels is met hoge rugleuning en 2 tv schermen met de cameras op. Langs de zijkant zit je dichter en op zo n stoelen zonder rugleuning maar ref staat soms voor uw neus en zijaanzicht is moeilijker om de ligging vd ballen in te schatten. Ze hadden daar ook tvtjes moeten hangen, zeker als ze safetys beginnen spelen.

Als ik me het goed herinner bij het kiezen van de plaatsen op de website zit ik aan de lange kant van de tafel. Ik kon volgens mij zelfs geen plaats recht voor de tafels kiezen. Ik ben nochtans onmiddellijk naar de site geweest van zodra de e-mail met de link naar die site binnen kwam. Tickets waren al besteld sinds eind augustus.

makila

Legacy Member
4-4 trouwens in de 2de HF, dus het wordt daar een best of 3. Bingham is trouwens meer dan dubbel zo oud als zijn tegenstander! En ik vrees dat die ervaring hem aan het langste eind zal doen trekken.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ALF 2.0 zei:
Als ik me het goed herinner bij het kiezen van de plaatsen op de website zit ik aan de lange kant van de tafel. Ik kon volgens mij zelfs geen plaats recht voor de tafels kiezen. Ik ben nochtans onmiddellijk naar de site geweest van zodra de e-mail met de link naar die site binnen kwam. Tickets waren al besteld sinds eind augustus.

Ik weet niet of ze met de finale volgens nummering gaan werken maar toen ik ben gaan zien kon je gewoon gaan zitten waar je wou in je desbetreffende cat. kon je tijdens de frames eens wisselen als je wou.

Mooie finale trouwens voor morgen.

Lievro

Legacy Member
Enorm goede Trump! Schitterend hoe vlot die speelde vandaag!
Zhou was erg goed in de eerste sessie, maar Bingham haalt het inderdaad op ervaring, want hij was echt slecht.

Topervaring om mee te maken! Negatieve weerklank is de 3uur durende terugrit waar we getuige waren van een net gebeurd ongeval met met zekerheid meerdere dodelijke slachtoffers ...

Lievro

Legacy Member
Dat ‘geluk’ hadden wij niet, ook al maakt dat niks uit als je de gevolgen ziet.

Bingham op 1-2 momenteel.

ALF 2.0

Legacy Member
4-4 halverwege. Aangename wedstrijd met al een paar mooie breaks en zelfs twee centuries.
emoji41.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan